Messenger rozszerza swoje możliwości!

Traffic Trends

Social media | 2016-03-25 | 3 min czytania

Messenger rozszerza swoje możliwości!

Każdego dnia z Facebookowego Messengera korzystają setki tysięcy osób. Komunikacja prowadzona poprzez aplikację ma głównie charakter prywatny, jednak coraz częściej zapytania tą drogą otrzymują także firmy, co znacznie ułatwia i przyspiesza kontakt klienta z marką. Wszystko to rozwija się w bardzo szybkim tempie i profile firmowe zyskują coraz więcej możliwości - kolejna z nich wykracza poza samego Facebooka i sprawia, że Wasz czat z klientem może nabrać zupełnie nowej jakości!

 

Co można zyskać dzięki nowej opcji?

Specjalna wtyczka pozwala zastąpić inne formy zachęcające odwiedzającego do złożenia szybkiego zapytania i przenosi Wasz kontakt w obręb Messengera. Instalując ją na swojej stronie, dajemy sygnał naszemu klientowi, że może z nami porozmawiać i zapytać o ofertę czy produkty w dowolnym momencie. Wygląda to jak standardowy czat, jednak proces komunikacji przebiega w inny sposób. Messenger znajdujący się na Waszej stronie służy do rozpoczęcia rozmowy - pierwszej wiadomości, która ląduje w skrzynce odbiorczej Waszego fan page'a. Tam konwersacja jest kontynuowana i tam też mamy wgląd do całej rozmowy. Oczywiście, klient ma tego świadomość, dzięki specjalnemu powitalnemu komunikatowi, widocznemu w oknie czatu.

 

messenger-1024x484.png

 

Na chwile obecną możemy wykorzystywać Messengera tylko do prowadzenia konwersacji z naszym klientem, jednak docelowo ma stać się ona platformą do obsługi klienta (informację o wysyłkach, płatnościach itp). Zanim gigant wprowadzi kolejne rozwiązania, chce przekonać do siebie jak największą liczbę osób i firm, zwłaszcza że rozbudowany o wspomniane funkcje Messenger najprawdopodobniej nie będzie darmowym narzędziem. Mimo to, warto już teraz dbać o relacje nawiązywane właśnie za pomocą wiadomości - wielkimi krokami zbliżają się nowe opcje reklamowe, które będą bazowały o aktywność w ramach Messengera i pozwalały promować treści oraz produkty wśród fanów i klientów, z którymi mieliśmy okazję czatować.

 

Przechwytywanie.jpg

 

Możliwości, które oferuje Messenger nie są póki co dostępne do samodzielnego zainstalowania z poziomu Facebooka, my jednak mamy możliwość wdrożenia tego narzędzia na Twojej stronie. Jeśli chcesz przekonać się, jak w praktyce wygląda komunikacja poprzez specjalną wtyczkę zapraszamy do kontaktu z nami, gdzie dokładnie przybliżymy Tobie funkcjonowanie tego narzędzia!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!