Najpoważniejsze błędy w działaniach PPC: #10 Zadbaj o jakość feeda! Podstawowe błędy w Google Zakupach

SEM

google-zakupy

Google Zakupy są z nami stosunkowo od niedawna, bo od 30 miesięcy. Przez ten czas reklamodawcy nauczyli sobie radzić z problemami, jakich przysporzyła im ta nowa forma reklamy. Czy jeśli chodzi o kampanie PLA (Product Listing Ads), rzeczywiście wszystko jest już jasne? Na zakończenie cyklu o najczęstszych błędach w AdWords, pod lupę bierzemy kampanie produktowe.

PLA różnią się znacznie od dotychczas stosowanych formatów. Jakość (i skuteczność) tego typu kampanii nie zależy od trafności użytych w kampanii słów kluczowych (bo ich na koncie nie dodajemy), ani szczegółowej organizacji w grupy. O tym, czy nasza reklama wygra w aukcji z innymi, decyduje przede wszystkim jakość pliku produktowego. Właśnie w nim mieszczą się wszystkie informacje niezbędne do oceny reklamy przez Google: nazwa i opis produktu, zdjęcie, prawidłowo skonfigurowane atrybuty takie, jak cena, dostępność etc. Żeby kampania w ogóle wystartowała, produkty muszą przejść weryfikację przez Google i, jak się okazuje, z powodów technicznych lub niespełniania wymagań dotyczących wewnętrznych zasad, wiele produktów zostaje odrzucanych.

google zakupy

 

Zdj.1. Na wykresie w panelu informacyjnym Google Merchant Center widać, jaki jest aktualny status produktów przesłanych do Google Zakupów (aktywny, odrzucony, oczekujący na recenzję lub wygasający)

Na jakie błędy nie możemy sobie pozwolić?

Nieprawidłowe identyfikatory produktów

Brak identyfikatorów produktów lub duplikacja id to jedno z podstawowych powodów odrzucenia produktu przez Google Merchant Center. Jeśli mamy kilka plików produktowych sporządzonych w jednym języku i kierowanych na ten sam kraj sprzedaży, dla każdego pliku produktowego powinniśmy użyć unikatowego id. Google zaleca tu stosowanie, zwykle unikalnych, kodów SKU.

Tytuły produktów niespełniające wymagań

Atrybut „title” przede wszystkim informuje, jaki produkt oferujemy. Nie ma tu miejsca na dodatkowe przemycenie informacji o ofercie czy przyciągnięcie klienta niestandardową interpunkcją itp. Możemy użyć maksymalnie 150 znaków, ale i tak w Zakupach mieści się maksymalnie 70 znaków, dlatego nie warto nawet ryzykować dopisywania komunikatu o naszej „wyjątkowej” promocji (jeszcze przed paroma miesiącami taką możliwość dawała zakładka „Promocje” na koncie AdWords, którą jednak usunięto z konta).

Błędny adres url

Bardzo ważne jest, aby link kierował dokładnie do tego samego produktu, który został przedstawiony w reklamie. Zdarzają się sytuacje, gdzie sklepy z braku dostatecznej liczby zdjęć produktów, umieszczają w reklamie zdjęcie poglądowe. Jeśli użytkownik kliknie np. na niebieski T–shirt, ale url odeśle go do produktu z atrybutem „czerwony”, to jest to podstawa do odrzucenia reklamy przez Google. Dodatkowo linki podane w feedzie muszą zaczynać się od „http://” lub „https://”. Ostatnio również można było spotkać się w Google Merchant Center z odrzuceniem produktów z powodu niestosowania szyfrowanej wersji protokołu.

Niska jakość zdjęcia

Oprócz wymogów technicznych (rozmiar pliku do 4 MB, rozmiar zdjęcia od 32×32 piksele do maksymalnie 64 megapikseli), zdjęcia podlegają podobnym ograniczeniom, co adresy docelowe – chodzi o ukazanie rzeczywistego produktu reklamowanego na sklepie. Nie jest dozwolone umieszczanie miniaturek, zdjęć ze znakami wodnymi, ramkami, dodatkowymi tekstami czy przyciskami typu Call To Action. Wszelkie „efekciarskie” zabiegi skutkują odrzuceniem produktu z kampanii. Zdjęcia powinny zostać ukazane na neutralnym, najlepiej białym tle i nie być przesadnie obrobione w programie graficznym. Jeśli sprzedajemy kilka przedmiotów w zestawie lub pakiecie, każdy z nich powinien zostać ukazany na zdjęciu.

google zakupy panel

 

Zdj.2. W zakładce Diagnostyka możemy poznać dokładnie przyczyny odrzucenia produktów. Często są to – jak powyżej– problemy ze zdjęciami (brak zdjęcia, obrazy zbyt ogólne lub zbyt małe). Aby wygenerować dokładną listę produktów, których dotyczy dany problem, należy pobrać odrębny raport.

Nieatrakcyjny lub niezgodny z zasadami opis

Zgodnie z zaleceniami Google, opis produktu może mieć nawet do 10 000 znaków… Nietrudno domyślić się, że zalecana objętość tekstu jest znacznie niższa i wynosi ok. 1000 znaków. Warto podejść do opisu produktu w sposób podobny, co do słów kluczowych w kampanii tekstowej i wybrać te najlepiej pasujące do prezentowanego artykułu. Jeżeli w opisie lub w tytule produktu znajdują się nieprecyzyjne lub mylące informacje, system wyświetli reklamy na zupełnie nietrafione zapytania. Idąc tym tropem – im więcej nieadekwatnych słów w opisie, tym większe ryzyko, że chybimy z naszą ofertą (jak w przypadku pewnego sklepu z gadżetami dla dorosłych, gdzie najbardziej kosztowną frazą okazały się słowa „stetoskop” oraz „uniform”).

Brak informacji/ błędna informacja o dostępności produktu

Ten atrybut niejako zmusza sprzedawców do podania rzetelnych informacji i uzupełniania braków w magazynie – produkty niedostępne nie wyświetlają się bowiem w Google Zakupach. W przypadku niezgodności informacji o dostępności w pliku i na stronie, produkty mogą nie zostać zaakceptowane. Dzieje się tak często, gdy korzystamy np. z ręcznego przesyłania pliku i nie aktualizujemy go wraz ze zmianą dostępności produktów w magazynie.

Brak informacji/ błędna informacja o cenie

Tak, jak pozostałe atrybuty w Google Zakupach, również cena produktu musi być identyczna z oferowaną na sklepie. Jeśli korzystamy z atrybutu „cena w wyprzedaży” warto uzupełnić naszego feeda również w atrybut „okres obowiązywania ceny w wyprzedaży”. W przeciwnym wypadku, pomimo zakończenia promocji, cena promocyjna nadal będzie wyświetlana w Google Zakupach jako pierwsza i nasz produkt nie tylko wprowadzi klientów w błąd i zniechęci do oferty, jak również zostanie z czasem odrzucony w Google Merchant Center.

Kilka słów o dodatkowych opcjach

Powyższe wymagania to absolutny „must have” kampanii produktowej. Jednak Google umożliwia w PLA korzystanie z szeregu dodatkowych ułatwień i atrybutów, które jednak nie są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania kampanii. Czy warto z nich korzystać, czy lepiej nie zaprzątać sobie nimi głowy i zająć się „właściwą” pracą nad kontami, czyli optymalizacją? Naszym zdaniem nie wolno pomijać pewnych funkcji PLA, które, jak się potem okazuje, mogą poprawić działanie kampanii skuteczniej od standardowych działań optymalizacyjnych. Są to:

korzystanie ze szczegółowych atrybutów produktów. Nawet, jeśli prezentowany przez Ciebie produkt nie musi zawierać informacji np. o materiale, kolorze, wzorze czy płci, to warto taki opis umieścić w feedzie (o ile jest on relewantny do oferty). Z braku słów kluczowych w PLA, system wyświetla dopasowane reklamy w oparciu o informacje zawarte w feedzie. Jeśli feed konkurencji będzie je zawierał, a nasza kampania nie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że nasza oferta zostanie wyparta z Google Zakupów.

korzystanie z etykiet niestandardowych. Dodawanie własnych etykiet umożliwia późniejsze grupowanie produktów według indywidualnych preferencji menedżera. O ile masz wgląd do feeda i możesz je ustawić samodzielnie, skorzystaj z tej opcji. Szczególnie przydatne mogą okazać się etykiety typu „promocja”, „bestellery” czy sortowanie produktów ze względu na sezon (np. „zimowe”, „wiosenne”) pozwalające w wygodny sposób wyodrębnić topowe produkty i przetestować, jak sprawdzą się one w Google Zakupach.

korzystanie z opcji przesyłania zmian zbiorczych. Jeśli aktualna struktura kampanii nam nie odpowiada, bo np. jest niewygodna w optymalizacji lub mamy do wprowadzenia wiele zmian naraz (np. z związku z promocją), warto pobrać odpowiedni raport w arkuszu kalkulacyjnym (np. grupy produktów, aby dodać/usunąć grupę produktów) i przesłać go wraz ze zmianami na konto. Nie tylko zaoszczędza to dużo pracy, ale czasem jest jedyną szansą na wprowadzenia zmian w strukturze kampanii – np. gdy nie mamy możliwości edycji pliku produktowego i posegregowania produktów według własnych preferencji.

przypisywanie produktom kategorii Google Product Category. W Polsce przypisywanie taksonomii Google nie jest obowiązkiem, jednak warto to zrobić, ponieważ – jak utrzymuje Google – ma to znaczenie dla oceny kampanii.

nadawanie priorytetów kampanii. Warto dowiedzieć się więcej o tym, jak funkcjonują kampanie z priorytetami. Do dyspozycji mamy 3 opcje: priorytet niski, średni i wysoki. Dzięki jednoczesnemu umiejętnemu posługiwaniu się stawkami i wykluczeniami, możemy przy pomocy priorytetów zbudować efektywnie działającą kampanię, minimalizując koszty jej prowadzenia.

Błędów, które można popełnić planując kampanię reklamową z Google Zakupy jest sporo. Na pierwszy rzut oka wydaję się to proste – dodajemy zdjęcie dobrej jakości i po problemie. Jednak nie tylko na zdjęcie trzeba zwrócić uwagę, kluczową rolę w całej kampanii odgrywa produktowy feed i opisy jakimi posługujemy się w integracji z Google. Jeśli chcesz zacząć przygodę z PLA nie rób tego na własną rękę! Oddaj to w ręce specjalistów, którzy wiedzą jak przeprowadzić prawidłowo kampanię i zadbają o wyeliminowanie błędów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! NASI SPECJALIŚCI CHĘTNIE DORADZĄ I POMOGĄ.

BOK@TRAFFICTRENDS.PL

INFOLINIA: 801 090 191

MOBILE: 616 693 427

Dodaj komentarz

Wioletta Wiśniewska

Wioletta Wiśniewska

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!