Największy błąd SEO sklepów internetowych!

Różne

Jest taka jedna rzecz, którą Google podkreśla na każdym kroku. Użyteczna treść, dobra treść, unikalna treść to podstawa. Jeśli Twoja strona ma być wysoko w wynikach wyszukiwania to musisz zadbać o to, aby jej zawartość wnosiła coś do tematu. W przypadku sklepów internetowych jest to najczęściej popełniany i najgorszy w skutkach dla pozycjonowania błąd.

Jeśli kopiujesz opisy produktów od producenta to wiedz, że kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt sklepów przed Tobą zrobiło to samo. Którą wersję Google ma wybrać jako najlepszą, wiodącą? W praktyce wygrywa najsilniejszy czyli domena o największej mocy (często ta najstarsza). Twój sklep za to jako nowy zostaje uznany za duplikat i odsunięty daleko od czołowych pozycji. Nic nie wnosisz nic nie dostajesz. Zobaczmy to na jakimś żywym przykładzie. Laptopy!

Skopiowałem sobie wycinek opisy ze strony komputronik.pl:

procesor: Intel® Core™ i3; model procesora: i3-2330M (2.2 GHz, 3 MB Cache); wielkość pamięci RAM: 4 GB; przekątna ekranu LCD: 15.6 cali; nominalna rozdzielczość LCD: 1366 x 768 pikseli;

Teraz wklejam to w Google do wyszukiwania. Co wyskakuje? Około 34,300 wyników (Porażające!) z tym samym opisem. Mało kto postarał się „bardziej”! Kto wygrywa w tej konkurencji: stara domena, mocna domena Ceneo i innych porównywarek itp. Nie ma na topie wartościowych sklepów.

Jak temu zaradzić? Co zrobić jeśli mam ofertę kilku tysięcy pozycji? Przecież nie napisze tego sam!!

Jest na to kilka dobrych sposobów. Przede wszystkim ucz się od najlepszych. Sprawdź jak sobie z tym radzi np. Amazon.com. Albo przeczytaj nasza listę:

  • Pisz opisy samodzielnie!
  • Jak się nie da to dodaj do opisu kopiowanego coś od siebie – nie musisz do wszystkich produktów – zacznij od tych najważniejszych
  • Dodaj coś takiego jak skrót opisu, który piszesz samodzielnie
  • Dodaj na stronę produktów coś od siebie np. opisy stanów magazynowych lub informację jak zamawiać
  • Dodaj produkty powiązane
  • Dodaj recenzje produktów, które piszesz sam lub pozwalasz pisać swoim klientom
  • Jak nikt nie chce pisać recenzji to dodaj chociaż ocenę w formie gwiazdek
  • Podepnij forum i jakiś powiązane wątki
  • Dodaj produkty, kupowane wraz z tym produktem
  • Dodaj akcesoria polecane do tego produktu
  • Dodaj unikalny opis producenta
  • Dodaj kilka słów o kategorii, w której jest produkt – opisz zawartość kategorii swoimi słowami

Taki mix sprawi, że strona analizowana jako całość będzie sprawiała wrażenie unikalnej pomimo fragmentu kopiowanego. Nic nie zastąpi własnych opisów ale te sprawdzone metody działania pomogą Ci nabrać wartości!

Jeśli zdecydujesz się stworzyć własne opisy – co będzie bardzo dobre dla Ciebie – to pamiętaj o innym aspekcie kopiowania. Na pewno znajdą się sklepy, które skopiują Ciebie! Walcz z tym, broń swojego contentu. Monitoruj siec na wyrywki (wklejasz w Google fragment opisu i parzysz gdzie się znalazł) i żądaj usunięcia treści. No i najważniejsze. Nie wysyłaj swoich opisów do Ceneo i innych. Te domeny są mocniejsze od Ciebie i to one mają szansę zostać uznane za źródło, a Ty za duplikat.

Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

7 odpowiedzi na “Największy błąd SEO sklepów internetowych!”

  1. Bardzo dobra lista. Pozwolę od siebie coś dodać.
    Zauważyłem, że dużo nowych osób prowadzących sklep internetowy nie jest praktycznie w ogóle nauczona, jak to prowadzić go poprawnie. Właściciele nowych sklepów internetowych po prostu tworzą sklep, wstawiają produkty, próbują go pozycjonować… i w końcu… nic z tego nie wychodzi. Nikt nie kupuje.
    Dlaczego tak jest? Przyczyną podstawową jest właśnie braku ich edukacji w kierunku sprzedaży, marketingu i obsługi klientów. Zamiast uczyć się, jak prowadzić działalność e-commerce, próbują to robić „po omacku”, wedle własnych „widzi mi się” i tak jak robi ich największa konkurencja(główni gracze rynku). Gdyby się uczyli, to by wiedzieli, że naśladowanie ich nie ma sensu.

    Załóżmy, że masz nowy sklep internetowy, sprzedajesz sprzęt komputerowy. Prowadzisz go sam lub z kilkoma pracownikami, nie masz dziesiątek tysięcy złotych na jego promocję i reklamę. Czy opłaca Ci się konkurować z np. komputronikiem?
    Nowi sprzedawcy próbują mieć jak najwięcej asortymentu, by choć trochę móc konkurować z gigantami rynku(tu przykładowo komputronikiem).
    Dużo lepiej w tym przypadku jest założyć bardzo niszowy sklep, sprzedawać wąską linię produktów, i prowadzić odmienny marketing. Zwłaszcza polecam wykorzystanie inbound marketingu. Jednak większość sprzedawców nie wie, co to jest „inbound marketing”, bo się nie uczą.

    Zamiast konkurować z gigantami ilością towarów i ceną, lepiej skupić się na wąskiej niszy, wąskiej grupie klientów, sprzedaży niedużego asortymentu, promowaniu go w unikalny sposób, w jaki nie robi tego konkurencja.

    Znajdź niszę w której jesteś dobry – np. znasz się na grafice komputerowej i sprzęcie komputerowym. Nie sprzedawaj całego możliwego sprzętu komputerowego. Stwórz sklep w których będziesz sprzedawał TYLKO tablety graficzne. Mniej kilka – kilkanaście produktów, ale do każdego napisz recenzję, stwórz wideo promocyjne, przemawiaj do emocji klientów. Twórz własny opis produktu. Stwórz blog na którym będziesz recenzował i rozprawiał na temat grafiki i sprzętu, skuteczny opis który nie podaje tylko parametrów technicznych, ale przemawia do emocji klienta.

    Pokarz, że jesteś ekspertem w tym temacie – ludzie kupują od ekspertów. Stwórz blog i przekazuj na nim darmową wiedzie na temat grafiki komputerowej, dzięki temu potencjalni klienci nabiorą do Ciebie zaufania, i w efekcie kupią u Ciebie.

    Buduj z nimi relacje, jeśli klient kupi u Ciebie raz i będzie zadowolony
    prawdopodobieństwo, że zrobi to ponownie znacznie wzrasta. Ale musisz się z nimi ZAPRZYJAŹNIĆ, spraw by zapisali się na twoją listę adresową, kontaktuj się z nimi, dostarczaj ciekawe materiały, którymi graficy mogą być zainteresowani. Nie spamuj ich skrzynek pocztowych, ale mądrze prowadź e-mail marketing. Tego też musisz się nauczyć!
    Buduj z nimi społeczność za pomocą portali społecznościowych. Stali i zadowoleni klienci będą nie tylko u ciebie kupowali ale również polecali Cię znajomym. Dzięki temu nawet jeśli nie masz dużych finansów twój sklep będzie się systematycznie rozwijał.

    Musisz się ciągle uczyć i szukać nowych dróg na pozyskiwanie klientów. Nie masz szans w konfrontacji SEO z komputronikiem. Lepiej szukać innych efektywnych dróg na pozyskiwanie klientów. Udzielaj się tam gdzie są twoi klienci – na bloga, forach graficznych. Publikuj gościnne wpisy, pozostaw w jego stopce link do twojego sklepu. Pomagaj ludziom na forum, zostaw link w sygnaturze. A jeśli się pozycjonujesz to tylko na niszowe frazy. Zacznij myśleć! Sam zastanów się gdzie są Twoi klienci i jak do nich tam dotrzesz. Myślenie i planowanie i wdrążanie planu, i pomiar jego skuteczności to najważniejsze rzeczy jakie powinieneś robić!

    Podsumowując.
    Nie naśladuj dużych firm. Lepiej znajdź niszę i wąską grupę klientów. Zgromadź pewną część tej grupy i sprzedawaj im regularnie swoje główne produkty i produkty uzupełniające. Utrzymuj relację z klientami – niech subskrybują twój blog i dowiadują się ciekawych rzeczy. Stań się dla nich ekspertem. Stali, zadowoleni klienci, przyniosą Ci kolejnych klientów, Ci zaś też staną się stałym klientami. Poszerzaj grono sowich klientów. Szukaj nowych drug na ich zdobycie. Ucz się, myśl, planuj, wprowadzaj, mierz postępy.
    Nie musisz stać się liderem całego sprzętu komputerowego – stań się tylko liderem bardzo wąskiego działu. Wszystko o czym tu pisze nie dotyczy się tylko rynku sprzętu komputerowego. W ten sam sposób możesz sprzedawać kosmetyki, książki i zabawki dziecięce. I pamiętaj o systematyczności oraz obowiązkach, oraz niekończącej się nauce i udoskonalaniu biznesu.

    Tak się rozpisałem, że z komentarza zrobił się prawie artykuł. Mam nadzieję, że ktoś moje rady sobie weźmie do serca 🙂

    Poza tym, podoba mi się ten blog. TrafficTrends – liczę na coraz częstsze publikowanie artykułów związanych z inbound marketingiem, i powiązanych z nim zagadnieniami. Sam kiedyś będę potrzebował Waszej pomocy, ale wszystko w swoim czasie.

    Jacek Jagiełło.

  2. Przykład z tym opisem jest zupełnie nie trafiony. Co mam pisać w takim przypadku? Opowiadanie, wierszyk? Elektronika jest dość specyficzną branżą.

  3. Bardzo mi się podobają wpisy, czekamy na kolejne… a może jakiś wpis o metodzie rozliczeń za pozycjonowanie w sklepach internetowych ?

  4. Znakomity tekst! Już wiem dlaczego paru moich znajomych musiało zwinąć swoje internetowe interesy. Świetny blog, będę tu na pewno zaglądał.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!