Nie popełniaj tych błędów, czyli jak stworzyć sklep idealny!

SEO

Mam tendencję i (nie będę też ukrywał, że to lubię) wykorzystywać porównania z przeszłością, jeżeli chodzi o jakiekolwiek teksty SEO, które czynię. Dlatego też i tutaj chciałem się tym posłużyć jako swoistym wstępniakiem do całego tekstu, jednak… niezwykle ciężko byłoby porównać dzisiejsze dobre praktyki SEO z tymi, które towarzyszyły nam (a raczej Wam, bo sam zająłem się pozycjonowaniem po 2012 roku, kiedy to nastąpił ów przełom) przed erą content marketingu, white hat’u, Pingwina, Pandy i innych zwierzątek ze stajni Google. Bo w zasadzie czym są dobre praktyki? Dziś postaram się opisać kilka z nich, zaznaczam jednak, iż jest to moje indywidualne podejście i może różnić się od zdania innych – w końcu każdy z nas robi to inaczej, co nie oznacza, iż którekolwiek z nas nie ma racji i się myli. 😉

Bo czymże byłyby wspominane wyżej dobre praktyki sprzed ery dobrego SEO, skoro w większości przypadków mieliśmy do czynienia z powielaniem schematu: nowy klient > uzupełnij/zapchaj meta keywords > słowa kluczowe w stopce, najlepiej ukryte, bo użytkownicy/klienci nie lubią treści i to zaśmieca stronę > blast linków poprzez SWL lub inne dodawarki. Idealny przepis na sukces. Prosto, łatwo i przyjemnie, a efekty widoczne już po 2-3 dniach. Prawda, że kiedyś było o wiele wygodniej? Ale tego już nie ma, to se ne vrati i w ogólnym rozrachunku to nawet lepiej. Bo wiele się pozmieniało od tamtych czasów, które – na potrzeby tego artykułu – pozwolę sobie nazywać minioną epoką.

Po pierwsze, konkurencja jest o wiele większa niż kiedyś: coraz więcej działów i branży przenosi swoją działalność całkowicie lub po części do Internetu. Dzięki temu klient końcowy zyskuje na wygodzie, bo zakupy bez względu na to, czy spożywcze, elektroniczne czy jakiekolwiek inne może zrobić z poziomu swojego smartfona oczekując na autobus/tramwaj czy w kolejce do lekarza. Z drugiej strony, taka wysoka konkurencyjność stwarza większe pole do popisu zarówno dla osób zajmujących się marketingiem jak i dla właścicieli sklepów, którzy znajdują coraz to nowe sposoby, by choć na moment uciec konkurencji. Te właśnie czynniki sprzyjają rozwojowi kreatywności, ponieważ klient staje się coraz bardziej wybredny i nie będzie już usatysfakcjonowany miernym poziomem, skoro u konkurencji może zostać obsłużony o wiele lepiej, dostanie darmową wysyłkę lub wydłużony czas na zwrot z okazji świąt Bożego Narodzenia.

Zdanie powtarzane jak mantra przez pracowników Google, czyli Twórz strony dla użytkowników, nie pod roboty i algorytmy Google zyskuje na coraz to większym znaczeniu. Tym bardziej, że czynniki behawioralne odgrywają coraz większą rolę w – pisząc w dużym uproszczeniu – ustalaniu rankingu wyników wyszukiwania w Google. I rzeczywiście właśnie na ten element powinniśmy zwracać największą uwagę. Bo co z tego, że nasza strona będzie zoptymalizowana pod kątem wskazówek dla webmasterów Google na tip-top, skoro proces zakupowy nie będzie dopracowany? Czy Ciebie, jako właściciela sklepu stać na to, by użytkownik zrezygnował z zakupów w Twoim sklepie na etapie wybierania sposobu płatności, przez niedoinformowanie użytkownika o dodatkowych kosztach, sposobie dostawy lub przez niewygodny interfejs koszyka, stwarzający problemy w trakcie zwiększania ilości danego produktu lub dodawania kodu rabatowego? Nie sądzę.

Dlatego też, podsumowując niejako powyższe informacje, które przytoczyłem dotychczas, chciałbym w tym momencie wprowadzić pojęcie, które jest rozszerzeniem znanego nam dotychczas SEO – a mianowicie – SUX. Czymże jest ten skrót? Jest to połączenie dobrze znanego nam SEO oraz UX, czyli User Experience. Bo właśnie dzięki takiemu połączeniu, dodając do tego Content Marketing i (ewentualnie) SEM i Social Media, jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje nam możliwość walki o klienta. I w tym momencie możesz sobie pomyśleć, że chodzi przede wszystkim o wygląd, w końcu zazwyczaj User Experience jest spłycane do tego poziomu, jednak ma ono o wiele bardziej rozległe znaczenie.

Pisząc ten tekst przypomniałem sobie o niedawnej dyskusji podczas parzenia kawy w kuchni, którą odbyłem z Pawłem, prezesem Traffic Trends. Opowiadał mi wtedy, jaką bolączką jest dla niego aktualny proces zakupowy związany z koniecznością kupowania wyposażenia łazienki. Paweł, jak typowy informatyk, postanowił nabyć wszystko przez Internet – w końcu sam od kilku lat tworzy i pomaga właścicielom biznesów eCommerce w ulepszaniu swoich sklepów, jednak przysparza mu to wielu problemów. Zaczynając od niewygodnych interfejsów sklepowych, przez niejasne opisy produktów, brak danych technicznych, wymiarów czy też ogólną dostępność produktów od ręki (której zazwyczaj brakuje i musisz czekać kilka-/naście dni na zamówienie z hurtowni). Pozostawił mnie wtedy przy firmowym ekspresie ze zdaniem “Sprawdź kilka sklepów i przemyśl to sobie”. I tak też zrobiłem…

Na szczęście nie jest tak źle, jak wynikało to z opowieści Pawła, bo sklepy z którymi zazwyczaj miałem do czynienia nie posiadały rażących błędów, aczkolwiek niekiedy na palcach jednej ręki można policzyć takowe sklepy (w ujęciu konkurencji, na przykład Top10 sklepów dla danego zapytania). Nie jest też jednak tak dobrze, by nie mogło być lepiej, bo mnóstwo elementów pozostawia wiele do życzenia. Nie chciałbym jednak wymieniać tutaj tych rzeczy, ponieważ… nie czuję się typowym konsumentem. Obycie na co dzień z wieloma różnorodnymi branżami, platformami, silnikami sklepowymi sprawiło, iż moje podejście do procesu zakupowego różni się od – nikogo nie obrażając – typowego Kowalskiego.

Zawodowo jednak zajmuję się pomaganiem sklepom w przyciąganiu i zatrzymywaniu klientów, dlatego nie mogę zostawić Was z niczym. Zacznijmy więc (w końcu!) mówić o najgorszych błędach w SEO!

Gdybyś miał się teraz zastanowić i wybrać jedną rzecz, która irytuje Cię najbardziej, gdy odwiedzasz nowy sklep – co byś wybrał? W moim przypadku byłby to na pewno długi czas ładowania. Nic tak nie frustruje, w czasach, gdy oczekujemy wszystkiego na już, niż ślimaczo wczytująca się strona. Przechodzisz na stronę z wyników wyszukiwania, czekasz, czekasz, czekasz… A ona nadal kółeczkuje. Wydaje Ci się, że to wszystko, ale strona nadal się wczytuje – kolejne skrypty, wtyczki, dodatki, live chaty i tak dalej… U mnie jest to ścisłe Top3, jeżeli chodzi o denerwujące elementy na stronie, które sprawiają, iż chce się z niego wyjść. A współczynnik odrzuceń rośnie…

Kolejnym elementem będą na pewno wszelakie pop-upy, czyli popularne wyskakujące okienka. Pół biedy, gdy to okno wielkości live chatu, które wyskakuje w prawym/lewym dolnym rogu – najgorsza sytuacja jest wtedy, gdy dany pop-up wyświetla się na całą szerokość strony, dodatkowo zaciemniając pozostałą część ekranu. A jak myślicie, co jest bardziej irytujące, niż jedno wyskakujące okno? Dwa wyskakujące okna! Wszystko to można jeszcze okrasić ukrytym lub bardzo słabo widocznym przyciskiem do zamknięcia rzeczonego okna i mamy gotowy przepis na rosnący jak na drożdżach bounce rate. Tego przepisu nie znajdziesz w książce Roberta Makłowicza.

Idźmy dalej – co jeszcze dodalibyście do tej listy? Według mnie, kolejnym ważnym aspektem jest transparentność firmy, choć to bardzo duże słowa, jak na określenie wymogu jasnego i przejrzystego wyświetlania istotnych dla użytkownika informacji, takich jak:

  • sposoby i koszty wysyłki
  • dane firmy
  • informacje o zwrotach
  • regulamin sklepu.

Na szczęście kwestie te są prawnie regulowane, jednak nadal często spotkać można biznesy, które są normalnymi sklepami, jednak z pozoru wyglądają jak firmy krzaki – na próżno szukać na nich informacji o właścicielu, kosztach dostawy czy procedurze zwrotów. I wydawać by się mogło, że są to dosyć błahe informacje, jednak w erze coraz łatwiejszego sprowadzania towarów z krajów Azjatyckich, wolałbym wiedzieć, czy moja paczka dotrze do mnie w ciągu najbliższych dwóch dni, czy dwóch miesięcy…

Następne na liście jest bezpieczeństwo i ochrona kupującego, jednak nie sugerujcie się jego miejscem w tym rankingu (bowiem takowego nie ma) – jest to jeden z najważniejszych aspektów, tym bardziej w branży eCommerce. Mowa oczywiście o szyfrowaniu poprzez protokół SSL, czyli https lub – bardziej popularne określenie – zielona kłódka. I jeśli nadal wydaje Ci się, że jest Ci to niepotrzebne, bo to kolejny wymysł Google lub wyrzucanie pieniędzy pomyśl o tym, że po aktualizacji Google Chrome każda strona bez zielonej kłódki będzie oflagowana informacją Niebezpieczna – jak myślisz, w jaki sposób odbiorą to Twoi klienci?

vs.

Co wybierze Twój potencjalny klient?

Przejdźmy teraz do optymalizacji drzewa kategorii. Często powtarzaną liczbą przy tym zagadnieniu jest trzy (3). Chodzi o to, by użytkownik mógł przejść do każdej podstrony w Twoim serwisie po maksymalnie trzech kliknięciach. Brzmi nierealnie? Wszystko zależy od sposobu, w jaki zorganizowane jest menu w silniku Twojego sklepu. Warto mieć tutaj na uwadze, że jedną z najważniejszych podstron w Twoim sklepie jest… karta produktu. I przejście do tego, który interesuje potencjalnego kupującego, nie powinno wydłużać się w nieskończoność, a być bardzo intuicyjne i zawierać się w kilku krokach.

Ostatnie, ale zdecydowanie nie najmniej ważne – dostosowanie do urządzeń mobilnych. Wydawać by się mogło – dziś to już standard. Jednak:

  1. wciąż wiele jest stron, które nie posiadają wersji mobilnej
  2. istnieje mnóstwo takich, które ją posiadają, ale jest kompletnie niezoptymalizowana.

Dlaczego tak się dzieje? Z kilku powodów: brak świadomości, iż klienci zaczynają coraz częściej dokonywać zakupu z poziomu smartfona, brak chęci czy ogólna awersja do tego typu rozwiązań. Warto jednak raz jeszcze to przemyśleć, bo tak jak i kwestia SSL’a, tak Mobilegeddon i jego skutki stają się powoli obowiązkiem. Wystarczy spojrzeć na wdrażane od jakiegoś czasu Mobile First Index w Google (o którym więcej możecie poczytać >>tutaj<<).

Tyle ode mnie. Myślę, że częściowo (jeśli nie wszystkie) problemy znalazły się także na Twojej liście rzeczy, które potęgują irytację. Czymże zatem będą dobre praktyki SEO (lub SUX, jak to sobie nazwaliśmy dalej) – nie popełnianiem wymienionych powyżej błędów! 🙂

Dodaj komentarz

3 odpowiedzi na “Nie popełniaj tych błędów, czyli jak stworzyć sklep idealny!”

  1. Odpowiednio użyte Pop-up’y niekoniecznie muszą być, aż tak złe. Oczywiście nie mówię tu o „okienku” na cały ekran z uciekającym krzyżykiem ;], ale o subtelnych, informujących np. o rabacie na pierwsze zakupy. Użytkownicy chętnie korzystają z różnego rodzaju zniżek, dlatego tego typu rozwiązanie potrafi zwiększyć konwersję na sklepie.

    • Pełna zgoda!
      Bardziej chodziło mi o te „złe”, gdzie np. grafik rozminął się z webmasterem i przycisk do zamknięcia jest w innym miejscu niż ten, który znajduje się na banerze 🙂

  2. Warto spotykamy wiele porzuconych koszyków z najczęściej 2 powodów:
    wysokie koszty wysyłki / proporcjonalnie wysokie do produktu
    długi czas oczekiwania na realizacje przesyłki

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Damian Hliwa

Damian Hliwa

Od 2014 roku dzielnie próbuje sprostać wyzwaniom rzucanym przez Traffic Trends. Ekspert ds. projektów SEO , a po godzinach trener kolarstwa i instruktor indoor cyclingu.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!