Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna dla wszystkich naszych Klientów jest wiedza na temat prowadzonych działań i efektów jakie przynoszą. Widzimy też, że nie każdy ma czas i chęci by samodzielnie weryfikować wyniki za pomocą np. Google Analytics. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom udostępniliśmy nowy Panel Klienta z całkowicie odświeżonym modułem raportowania.
Jako agencja specjalizująca się w obsłudze projektów e-commerce doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rozliczani głównie jesteśmy z dostarczonego wyniku sprzedażowego i wzrostu ruchu. Pozycja na daną frazę w wynikach organicznych, dobór fraz do kampanii reklamowej, parametry działań remarketingowych czy rozkład budżetu na promocję w Social Media, to często kwestie, w których dostajemy wolną rękę. Najważniejszy jest efekt!
Dlatego nowy raport przede wszystkim pokazuje, że potrafimy efekt ten dostarczać i skupia się w pierwszej kolejności na podsumowaniu zmian w ruchu i sprzedaży dla danego źródła.
W kolejnym kroku pokazujemy oczywiście bardziej szczegółowe informacje sprzedażowe, do których należy choćby wartość wspomaganych sprzedaży (w których dane źródło brało udział, ale niekoniecznie proces zakupowy zakończyło), wzrost realizacji celów, wspomaganie realizacji celów i konwersja sprzedaży.
By w sposób bardzo dosadny zobrazować jaką rolę odgrywa dane źródło ruchu przygotowaliśmy również wykres, który na przestrzeni ostatniego roku pokazuje jak zmieniał się poziom ruchu z danego źródła.
Osobne miejsce przygotowaliśmy dla kampanii AdWords, którą raportujemy zarówno w wersji skróconej (przedstawiając w jednym z ważniejszych miejsc wynik ROAS, czyli zwrotu z wydatków reklamowych), jak i pełnego raportu z kampanii.
Nadal jednak wielu Klientów śledzić chce, czy w parze ze wzrostem ruchu idzie wzrost pozycji na ustalone frazy ogólne i jak one zmieniają się w czasie. Dlatego na końcu raportu znajdziecie również tabelę z frazami pozycjonowany, a zielony i czerwony kolor wyraźnie pokaże jak ma się obecna pozycja względem średniej z poprzedniego miesiąca.
To na pewno duża zmiana i ułatwienie w ocenie prac wykonywanych dla naszych Klientów. Mamy nadzieję, że nowy system raportowania usprawni naszą komunikację i pozostawi mniej niewiadomych dotyczących efektywności naszych działań!
PS: Jeśli w swoim raporcie nie widzisz wszystkich danych zaprezentowanych powyżej, napisz do nas, a prześlemy instrukcję dotyczącą włączenia nowego modułu!