Personalizacja siłą reklamy!

SEM

Banery, reklamy wideo i tekstowe, smsy, telefony, e-maile z kolejnymi ofertami zachęcającymi nas do zakupu – tak wygląda dzień przeciętnego konsumenta. Według badaczy dziennie otrzymujemy nawet do 20 tysięcy komunikatów reklamowych. Dla każdego reklamodawcy wyzwaniem jest znaleźć się wśród 153 reklam, które odbiorca jest w stanie zauważyć.

Nieważne, czy kierujesz naszą ofertę do firm (B2B), czy do konsumentów (B2C). Sposobem na wyprzedzenie innych reklamodawców jest właściwe określenie cech naszego odbiorcy, co może ułatwić Ci dotarcie do klienta z interesującym i spersonalizowanym komunikatem. Powstaje pytanie – co kryje się pod hasłem „personalizacja”?

P – persona

Pierwszym krokiem powinno być stworzenie persony, czyli naszego idealnego odbiorcy. To użytkownik, który skupia w sobie najważniejsze cechy istotne dla Twojej marki. W zależności od konkretnego projektu pod uwagę mogą być brane jego umiejętności, potrzeby, wartości, cele, emocje, status materialny, pozycja zawodowa, płeć, wiek czy miejsce zamieszkania.

Stworzenie persony pozwala na odniesienie się do Twojego archetypu użytkownika na każdym etapie projektu. Wizja idealnego odbiorcy umożliwia podejmowanie świadomych decyzji dotyczących projektowania podróży zakupowej, pozwala na skuteczne planowanie kolejnych, spójnych kampanii, a także zapewnia sprawną komunikację w zespole. Persona wyznacza również kierunek rozwoju Twojej marki, daje Ci wiedzę, która pomoże Ci zrozumieć, w którą stronę powinieneś dalej pójść.

E – e-mail marketing

Skrzynka e-mail to jedno z najbardziej prywatnych miejsc Twojego  odbiorcy. Średnio otrzymujemy 92 e-maile dziennie – trafiają tutaj zarówno wiadomości od przyjaciół, partnerów biznesowych, ale także Twoje oferty i kreacje reklamowe. Z tego powodu e-mail marketing, jako najbardziej osobisty kanał marketingowy w Internecie, daje ogromne możliwości personalizacji komunikacji.

Jak pokazują badania personalizowanie kampanii e-mail marketingowych jest jedną z najbardziej skutecznych strategii – wg FreshMail zwiększają open rate nawet o 126%.

 

Jak personalizować przekaz w e-mail marketingu?

  •         Zwracaj się do odbiorcy po imieniu e-mail
  •         Stosuj adekwatne wezwanie do działania

 e-mail marketing

  •         Oferuj interesującą treść

promocja kod rabatowy

  •         Podkreśl ekskluzywność oferty

newsletter newsletter e-mail marketing

  •         Wyróżnij się z tłumu

newsletter

  •         Skorzystaj ze specjalnych okazji

promocja na urodziny

Źródło: nowymarketing.pl

R – remarketing

Jedna z najbardziej popularnych form personalizowanej reklamy. Pozwala na dotarcie do odbiorcy z ofertą identyczną do tej, którą zainteresował się podczas pierwszego kontaktu z naszą usługą lub produktem. Największe możliwości daje tzw. remarketing dynamiczny. Zasada działania remarketingu dynamicznego w wydaniu Google czy Facebook’a jest dokładnie taka sama – zadaniem reklamy jest „przypomnieć” odbiorcy, które produkty go zainteresowały i zachęcić do ponownego rozważenia skorzystania z Twojej oferty.

To potężne narzędzie dające Ci możliwość kierowania spersonalizowanego przekazu do odpowiedniej grupy odbiorców, ale również spore ryzyko zniechęcenia klienta do marki. Jeżeli będziesz wyświetlać swoją reklamę zbyt często, z niedopasowanym komunikatem lub niewłaściwym osobom (np. klientom, którzy już skorzystali z Twojej oferty), możesz skutecznie odstraszyć odbiorcę i rezultat może być dokładnie odwrotny do zamierzonego.

S – social media

Kwestią sporną jest, czy to Facebook, czy Google wie o swoich użytkownikach więcej, ale nikt nie zaprzeczy, że bez aktywności w social media nie może obejść się żadna marka.

Wskazywanie, kto ze znajomych polubił markę, wyświetlanie reklamy dostosowanej do wydarzeń w życiu Twoich klientów czy też odpowiedniej dla statusu ustawionego w profilu, to tylko część możliwości personalizacji jakie daje Ci świat social mediów. Możesz też skorzystać z Facebook Custom Audiences.

Jak robić to skutecznie? Przypomnij sobie kim jest Twoja persona. Mieszka w Krakowie? Nawiąż do smogu. Jest świeżo upieczonym małżonkiem? Wyświetl reklamę wycieczki idealnej na podróż poślubną. Właśnie wróciła z wakacji? Pokaż, gdzie w pobliżu domu może wywołać zdjęcia z urlopu. A może powinieneś skorzystać z Dynamic Product Ads i po raz kolejny zaprezentować swoje produkty? Możliwości personalizacji jest wiele.

personalizacja na facebooku

O – out-door

Jeżeli do tej pory sądziłeś, że wyłącznie poprzez narzędzia online, które agregują potężną ilość danych o odbiorcach, możesz dopasować swój przekaz do odbiorcy, to jesteś w dużym błędzie. Przykłady personalizowanej reklamy spotkasz na ulicach wielu polskich miast, wzdłuż autostrad czy w okolicach charakterystycznych obiektów.

Aby Twój baner nie zginął wśród setek innych, które Twoja persona mija każdego dnia, musisz pamiętać o kilku zasadach:

  •         Nawiąż do miejsca, w którym pojawi się Twoja kreacja

billboard reklamowy

  •         Korzystaj z języka, którym posługują się Twoi odbiorcy

personalizacja w reklamie

Źródło: nowymarketing.pl

  •         Odnieś się do czynności, którą właśnie wykonuje Twój odbiorca

personalizacja reklama outdoor

Źródło: advancehdt.com

N – Netflix

O tym, że personalizowane reklamy są skuteczne świadczy choćby fakt, że coraz chętniej wykorzystują je duże marki. Przykładem może być polska kampania Netflix promująca produkcję „Bright”. Na ulicach polskich miast pojawiły się reklamy outdoorowe nawiązujące do dzielnic danego miasta.

netflix personalizacja

A– aplikacje

Długo zapowiadana „era mobile” już dawno się zaczęła, dlatego nie możesz zapominać o dostosowaniu przekazu Twoich reklam pojawiających się na urządzeniach mobilnych. Te działania mogą okazać się szczególnie przydatne, jeżeli prowadzisz biznes lokalny – masz dodatkowe możliwości dopasowania kreacji, dzięki informacjom zebranym przez lokalizację GPS. Przykładem mogą być reklamy pojawiające się w aplikacjach dla kierowców. Znane sieci gastronomiczne również chętnie korzystają z tego typu kampanii, np. wyświetlając reklamę, w której potencjalny klient znajdujący się w pobliżu otrzymuje zniżkę zachęcającą do wizyty w kawiarni, znajdującej się 500 m od jego aktualnego położenia.

reklama w aplikacji

Źródło: dworzynska.com

L – lokalizacja

Jednym z elementów dopasowanej i spersonalizowanej reklamy jest umieszczenie jej w odpowiednim miejscu. Wyświetlanie reklamy sprzętu dla dentystów w witrynach informujących o najnowszym sprzęcie rolniczym, raczej nie da Ci zadowalających efektów. W swojej kreacji nawiąż do miejsca, w którym potencjalny odbiorca zobaczy Twoją reklamę. Przykładem może być kampania antysmogowa przeprowadzona przez agencję „Dziadek do orzechów” – na banerach każdy krakowianin mógł zobaczyć odniesienie do wybranego obiektu mieszczącego się w pobliżu.

reklama billboard

Źródło: dziadekdoorzechow.com

I – Ikea

Jeżeli do tej pory sądziłeś, że marketerzy wiedzą o Tobie dużo, a reklamy, które widzisz wydały Ci się zbyt agresywne, to z pewnością nie należysz do grona osób zachwyconych kampanią IKEA kierowanych do przyszłych mam. Koncern zamieścił w jednym z szwedzkich czasopism dla kobiet nietypową reklamę z intrygującym hasłem: „Nasikanie na tę reklamę może zmienić Twoje życie”. Jak się okazuje strona, na której była wydrukowana reklama, została stworzona analogicznie to paskowego testu ciążowego. Kobiety, które otrzymały pozytywny wynik w teście mogły liczyć na 50% zniżkę na łóżeczko niemowlęce Sundvik.

reklama Ikea

Źródło: businessinsider.com.pl

Z – zablokowanie reklam personalizowanych

Reklamy dopasowane do użytkownika budzą wiele kontrowersji. Wg. badań przeprowadzonych przez Pew Internet i American Life Project na dwóch tysiącach mieszkańców Stanów Zjednoczonych, 68% internautów uważa, że nie lubi takiego targetowania reklam i nie chciałoby, aby ich zachowanie w sieci było śledzone. Zarówno Google, jak i Facebook daje użytkownikom możliwość ograniczenia wyświetlania tego typu reklam, co w niektórych przypadkach, może uchronić Ciebie (i Twoją kampanię) przed potencjalną wpadką… 😊

personalizacja zepsuła święta

A – algorytmy

Ogromne możliwości, jakie daje personalizacja wymagają nie tylko wyczucia marketera, ale przede wszystkim danych, które potwierdzą jego przypuszczenia. Jeżeli nadal nie korzystasz z tzw. big data, prawdopodobnie lada moment będziesz musiał to zmienić. Reklama behawioralna, którą możesz przygotować w oparciu o dane, które oferuje big data, jest nie tylko spersonalizowana, ale nawet uczy się zachowania Twoich potencjalnych klientów.

C – czas

Aby Twoja kampania mogła być skuteczna, odbiorca musi zobaczyć ją nie tylko we właściwym miejscu, ale także we właściwym czasie. Wyświetlanie reklam bożonarodzeniowych zbyt wcześnie lub promowanie prezentów walentynkowych w marcu nie zostanie dobrze przyjęte. Jak zrobić to dobrze? Spójrz jak robi to Spotify. W okresie noworocznym wielu z nas stawia sobie cele na kolejny rok. Spotify w zabawny sposób nawiązał do tego w wizerunkowej kampanii outdoorowej:

reklama przystanek tramwajowy

Źródło: adweek.com

J – jednakowy

Jednakowy przekaz do wszystkich odbiorców – to zaprzeczenie reklamy personalizowanej. Przygotowanie perfekcyjnie skrojonej, dopasowanej kampanii z całą pewnością wymaga większego nakładu czasu i środków. Planując tego typu działania, musisz zastanowić się co chciałby zobaczyć Twój potencjalny lub obecny klient i co takiego musi mieć w sobie, aby wyróżnić się spośród setek jednakowych reklam, które odbiorca widzi każdego dnia.

A – a dlaczego warto?

Według badania przeprowadzonego przez McKinsey ( „Big Data, Analytics, and the Future of Marketing & Sales”) personalizacja reklam może zapewnić od 5 do 8-krotnie większy zwrot z inwestycji i zwiększyć sprzedaż o co najmniej 10%. Z kolei badanie New Adlucent z 2016 wykazuje, że 71% respondentów preferuje reklamy dopasowane do ich zainteresowań i nawyków zakupowych. Konsumenci cenią możliwość odkrycia nowych produktów (25% badanych), wygodniejsze robienie zakupów online (19%), ale przede wszystkim zmniejszenie liczby niedopasowanych reklam (46%). Jeżeli nadal nie czujesz się przekonany, sprawdź raport IAB „The Value of Targeted Advertising to Consumers.”

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Natalia Nowicka

Natalia Nowicka

Guru w dziale AdWords, team leaderka na co dzień dbająca o każdy aspekt działania kampanii SEM i sprawną pracę zespołu. Nie ma kwestii technicznej, z którą by sobie nie poradziła. W pracy bardzo praktyczna, prywatnie lubi się rozmarzyć - najchętniej nad dobrym reportażem lub snując plany dalekich zamorskich podróży. Do końca pozostaje jednak konsekwentna - kocha Islandię i muzykę Sigur Rós.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!