Pierwsze Traffic Day za nami!

Piotr Urbaniak

E-commerce | 2015-05-21 | 3 min czytania

Pierwsze Traffic Day za nami!

W dniu wczorajszym, 20 maja 2015 roku, w Poznaniu, odbyła się pierwsza edycja Traffic Day - praktycznej konferencji marketingu internetowego dedykowanej sklepom internetowym. Podsumowując wydarzenie od razu - była to edycja historyczna, bo rozpoczynająca dłuższy cykl!

Ponad dwa miesiące wytężonej pracy nad organizacją tego eventu zaowocowały tym, że wczoraj w poznańskim Hotelu Andersia spotkało się ok. 80 osób z polskiego świata ecommerce, by zapoznać się z zapowiadanymi wcześniej tematami marketingowymi. Duży nacisk jako organizatorzy położyliśmy na długofalowe metody budowania ruchu i rozpoznawalności (media społecznościowe, myślenie strategiczne), ale znalazł się czas również na to, co bardzo bliskie i praktyczne - kampanie reklamowe PPC oraz analitykę cyfrową. Wszystko wzbogacone było wieloma przykładami pochodzącymi zarówno z rynku polskiego, jak i z rynków zagranicznych. To co zauważyliśmy po opiniach uczestników - udało się przelać ogrom kreatywnych pomysłów i ukraść każdemu wymówkę, że on nie wie jak i gdzie wypromować swój biznes. Udanym eksperymentem i zwieńczeniem wczorajszego dnia były konsultacje indywidualne, z których z chęcią skorzystało spore grono uczestników.

traffic-day-min-1024x685.jpg

Dziś już wiemy, sugerując się zaangażowaniem uczestników i ich opiniami, że wczorajsze wydarzenie było strzałem w dziesiątkę. Bardzo dokładnie sprofilowana konferencja poprowadzona przez ludzi mających bardzo bogate doświadczenie w danym sektorze, to jest to, na co uczestnicy czekali. Dlatego ze stuprocentową pewnością gwarantujemy kolejne edycje Traffic Day i już dziś serdecznie na nie zapraszamy. Musicie wierzyć nam na słowo, że od ok. godziny 10:00 dnia dzisiejszego dyskutowaliśmy o tym, co powinno być motywem przewodnim kolejnej edycji!

traffic-day-2015-min-685x1024.jpg

Korzystając z okazji chciałbym osobiście podziękować wszystkim, którzy pracowali na sukces tego wydarzenia. Maciejowi i Marcinowi za gościnny występ; Jackowi i Pawłowi za wsparcie na najwyższym poziomie; Patrycji, Ewie i Marcie za mistrzowską organizację; Asi, Kasi, Karolinie, Mateuszowi, Danielowi i Borysowi za merytoryczne konsultacje; Hotelowi Andersia za super przyjęcie; ekipie filmowej MORMEDIA za tytaniczną pracę; Damianowi za wsparcie foto; IAI, eEngine, Webepartners i Marketerowi+ za wsparcie promocyjne i przede wszystkim Wam, uczestnikom, za zaufanie i obecność. Ten super dzień bez Was nie byłby taki udany, a my robimy kolejny krok i podnosimy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej!

Do zobaczenia w jeszcze większym gronie podczas drugiej edycji Traffic Day!

PS: Dla wszystkich niezdecydowanych, którzy jednak nie dojechali do Poznania - dwa wykłady i część warsztatów niebawem będziecie mogli obejrzeć na naszym kanale youtube, tak by pożałować złej decyzji i już teraz czekać na drugą edycję!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!