Traffic Day to konferencja poświęcona tematyce e-commerce, która po raz kolejny udowodniła, że tego typu spotkania są potrzebne i cieszą się sporym zainteresowaniem. 12 maja rozpoczęliśmy pierwsze z czterech zaplanowanych spotkań, które odbyło się na poznańskiej uczelni Collegium Da Vinci.
Przygotowania do konferencji zaczęliśmy już ponad trzy miesiące temu, a w miniony czwartek zaowocowały spotkaniem z osobami, które na co dzień w swojej pracy zajmują się działaniami związanymi z e-commerce. Właściciele sklepów i managerowie ds. e-commerce wzięli udział w organizowanym przez nas wydarzeniu by uporządkować swoją wiedzę oraz poznać wiele nowych sposobów na promocję swojego e-biznesu, zwiększenie sprzedaży oraz stworzenie zaangażowanej grupy fanów na fanpage’u.
Tegoroczna edycja uległa modyfikacji, co spowodowało podzielenie konferencji na cztery bloki tematyczne, które zawierały kilka krótkich, ale bardzo praktycznych prezentacji dotyczących różnych obszarów marketingu internetowego. Spory nacisk położyliśmy na cztery najważniejsze problemy sklepów internetowych: aspekty techniczne (wygląd, funkcjonalność, opcje płatnicze czy logistyczne), komunikację opartą o własne “story”, dobór form reklamowych, a także analitykę cyfrową. Ostatni blok poświęcony został lojalności, czyli myśleniu o powracających klientach i sposobie na sprzedaż w tej grupie.
W trakcie spotkania wielokrotnie pojawiały się pytania, które oczywiście nie pozostały bez odpowiedzi, a ostatnie rozmowy i konsultacje indywidualne toczyły się do późnych godzin wieczornych.
Widząc zadowolenie i zaangażowanie uczestników konferencji Traffic Day, jesteśmy przekonani, że druga edycja naszego spotkania również odniosła sukces. Sukces ten stanowi potwierdzenie, że ludzie potrzebują wiedzy i chętnie korzystają z możliwości uczestnictwa w takich konferencjach jak Traffic Day.
Opinie uczestników mówią same za siebie, czego potwierdzeniem jest poniższy filmik, nagrany zaraz po zakończeniu konferencji Traffic Day!
Z pełnym przekonaniem zapraszamy Was na kolejne spotkania Traffic Day, które odbędą się już niedługo. Szczegóły konferencji znajdziecie na Traffic Day
Jeśli w codziennej pracy zmagasz się z problemami marketingu internetowego dla branży e-commerce, to ta konferencja jest dla Ciebie!
Już teraz zarezerwuj sobie miejsce i zdobądź praktyczną wiedzę, tak jak zrobili to uczestnicy poznańskiej edycji Traffic Day.