Pimp your feed! Ulepsz swój plik produktowy!

SEM

OD MOMENTU WPROWADZENIA KAMPANII PRODUKTOWYCH W GOOGLE ADS KAŻDY REKLAMODAWCA CHCE JE W PEŁNI WYKORZYSTAĆ. DZIĘKI NIM W PROSTY I SZYBKI SPOSÓB MOŻNA SKONFIGUROWAĆ REKLAMY, KTÓRE WYŚWIETLAJĄ WSZYSTKIE DANE O PRODUKCIE – ZDJĘCIE, CENĘ, TYTUŁ I KOSZT DOSTAWY. BRZMI JAK ROZWIĄZANIE IDEALNE, PRAWDA?

Osiągnięcie sukcesu w kampanii produktowej (tzw. PLA – Product Listing Ads) nie jest jednak takie łatwe. W przypadku reklam w Google Zakupach nie wykorzystujemy kierowania na słowa kluczowe i nie mamy możliwości tworzenia treści reklamowych. W takim razie jak przekonać potencjalnego klienta do zakupu? I jak to się w ogóle dzieje, że reklamy w Google Zakupach się wyświetlają? Przede wszystkim, żeby móc wyświetlać reklamy produktowe, potrzebujemy danych o produktach. Zbieramy je w jednym dokumencie, porządkujemy i, w dużym skrócie, voilà! Mamy plik produktowy. Może być on tworzony automatycznie przez platformę sklepową lub generowany i aktualizowany ręcznie. Do przesyłania danych między panelem sklepu a platformą Google Ads, niezbędny jest przekaźnik – jego rolę pełni narzędzie Google Merchant Center. Tam przetwarzane są pliki produktowe i to tam odgrywa się największy dramat reklamodawców Google Zakupy – ale o tym za chwilę. Na końcu przetworzone dane o produktach przesyłane są do kampanii. Tak naprawdę Google Ads wyświetla tylko informacje o asortymencie zawarte w pliku produktowym.

Tak wygląda ścieżka pliku produktowego.

W Google Ads nie mamy możliwości wprowadzania zmian w danych o produktach. Niewielkie poprawki w pliku produktowym można nanieść za pomocą reguł w Google Merchant Center. Najlepszym wyjściem jest jednak zadbanie o to, żeby nasz plik produktowy był dopieszczony już na “wyjściu” z panelu sklepu. Dlaczego jest to takie ważne? Jak wspominałam wcześniej, reklamy produktowe nie obsługują kierowania na słowa kluczowe. To, czy i na jakie zapytanie pojawi się reklama, zależy od szeregu czynników:

  • tytułu produktu,
  • opisu produktu,
  • kodów GTIN i MPN,
  • ceny,
  • dostępności,
  • jakości zdjęcia,
  • i wielu innych.

Wszystkie powyższe parametry są brane pod uwagę, kiedy nasza reklama bierze udział w aukcji z innymi reklamodawcami. Każdy, kto ma na koncie kampanię produktową wie, że stworzenie pliku produktowego wysokiej jakości jest nie lada wyzwaniem. Dodatkowo należy go na bieżąco optymalizować, obserwując zmiany na rynku i skuteczność swojej kampanii. Poniżej w kilku punktach przedstawię najważniejsze obszary, nad którymi musisz popracować, żeby prześcignąć konkurencję w Google Zakupach.

Pasy zapięte? Zaczynamy!

PO PIERWSZE: Karta Diagnostyka

Wcześniej wspominałam, że Google Merchant Center spędza sen z powiek reklamodawcom kampanii produktowych. Na wykresie – cała paleta barw, a w tabeli:

  • 15% produktów odrzuconych ze względu na brak kodu GTIN
  • 20% produktów odrzuconych z powodu naruszenia zasad reklamowych
  • Jeszcze kilka powodów odrzuceń
  • Ostrzeżenia…

Może od tego rozboleć głowa.

Dążymy do tego, żeby na wykresie Diagnostyki było jak najmniej czerwieni.

Kiedy już emocje opadną, zamiast ignorować powiadomienia i myśleć, że jakoś to będzie – przyjrzyj się na spokojnie Diagnostyce swojego konta. Tak naprawdę jest to Twoje pierwsze i najpewniejsze źródło informacji o kondycji pliku produktowego. Jeśli coś nie działa już na poziomie Google Merchant Center, nie zadziała też później.

PO DRUGIE: Tytuł

Wyobraź sobie, że sprzedajesz koszulki. Masz setki produktów: koszulki czerwone, zielone, gładkie, z nadrukiem, damskie, męskie, v-neck, tank top… Wszystkie tytuły Twoich produktów zbudowane są na bazie: “Koszulka + kod produktu”, bo to najprostsze rozwiązanie. Ale czy najlepsze?

Jeśli tytuł Twojego produktu to “koszulka KBT6253HJ”, Twoja reklama będzie wyświetlać się najprawdopodobniej na następujące zapytania:

  • koszulka
  • koszulka KBT6253HJ

Trochę ograniczony zasięg, prawda? Wystarczy, że rozbudujesz tytuł o płeć i od razu dostarczasz sobie nowych pozycji w raporcie wyszukiwanych haseł. Dodaj do tego kolor, a lista dalej będzie się powiększać. Dodatkowo, precyzyjniejsze tytuły przyciągają klientów. Wróćmy do tematu koszulek: podanie w tytule materiału, z jakiego wykonany jest produkt, pomaga wzbudzić większe zaufanie do Twojego sklepu na tle innych reklamodawców, którzy tej informacji nie podają.

Tytuł tej sukienki jest bliski ideałowi.

Najlepsze konstrukcje tytułów zależą od kategorii asortymentu: w przypadku elektroniki ważniejszy jest producent i model, natomiast dla odzieży – fason i kolor. Zastanów się, w jaki sposób sam wyszukujesz produkty i na tej podstawie stwórz tytuły wysokiej jakości.

PO TRZECIE: Opis

Tytuły są stanowczo najważniejsze i mają największy wpływ na wyświetlanie Twoich reklam. Kiedy nazwy są słabe, wyświetleń nie zapewnią kwieciste opisy ani stan aktualizowany co 5 minut. Niemniej jednak, kiedy już uporasz się z tytułami, warto popracować również nad pozostałą zawartością pliku produktowego. Pamiętaj, że nie jesteś jedynym reklamodawcą, a dostęp do wiedzy jest powszechny – Twoja konkurencja albo już ma tytuły na najwyższym poziomie, albo zoptymalizuje je już za chwilę. Kiedy Google oceni nazwy kilku produktów od różnych reklamodawców na tym samym poziomie, pozycja będzie zależała od pozostałych czynników. Poświęć więc trochę czasu na pozostałe atrybuty – teraz kolej na opisy. Wiem, że każdy reklamodawca pragnie przedstawić swój produkt jako najlepszy i najpotrzebniejszy. Do tego warto zaznaczyć, że jest on najtańszy i najsolidniejszy. W końcu wszyscy chcą kupować te produkty “naj”, prawda?

W Google Zakupach to niestety nie zadziała.

Opis również jest wykorzystywany w celu dopasowania reklamy do zapytania. Nie ma on aż takiego wpływu, jak tytuł, ale mimo to dużo od niego zależy. W opisach najważniejsze jest przede wszystkim przedstawianie faktów na temat produktu, bez koloryzowania. Podaj wszystkie informacje, które mogą przydać się użytkownikowi: materiał, krój, dane techniczne, rozmiar, styl, itd. Nawet jeśli kolor Twojego produktu widoczny jest na zdjęciu, warto podać go również w opisie – może pasować to zapytania użytkownika, który szuka tego konkretnego produktu w danym kolorze.

Chociaż opis nie wyświetla się od razu w wynikach wyszukiwania (dopiero po kliknięciu w reklamę w Google Zakupy), to warto zadbać o jego wysoką jakość.

PO CZWARTE: Zdjęcia

Kolejny ważny punkt – zdjęcia. Mają one za zadanie pokazać produkt, przedstawić jego najważniejsze ceny i zachęcić do zakupu. Są one gwoździem programu, bo głównie nimi reklamy produktowe różnią się od standardowych wyników wyszukiwania. Najlepszą praktyką jest robienie zdjęć produktów samodzielnie. Wyróżniają się one wtedy na tle pozostałych grafik w wynikach Google Zakupy i przyciągają wzrok potencjalnych klientów, jeśli inni reklamodawcy korzystają ze zdjęć producenckich. Pamiętaj, że zdjęcia są objęte ścisłymi wymaganiami reklamowymi Google Ads – między innymi muszą mieć poprawne wymiary, produkt musi zajmować odpowiednią część obrazu i przede wszystkim nie mogą zawierać znaków wodnych. Pamiętaj, że nazwa Twojego sklepu wyświetla się w reklamie pod zdjęciem, więc nie jest konieczne dodawanie jej również do zdjęcia. Pewnie domyślasz się, czym może skutkować dodanie znaku wodnego do grafiki?

Zapobiegawcze odrzucenie na Twoim koncie Google Merchant Center może objąć nawet 85% produktów.

PO PIĄTE: Opcjonalne atrybuty

Oprócz wymaganych atrybutów Google daje możliwość przesyłania w pliku produktowym dodatkowych informacji o asortymencie – podnoszą one atrakcyjność reklamy lub ułatwiają zarządzanie kampanią w Google Ads. Poniżej przykłady kilku opcjonalnych atrybutów, które mogą okazać się bardzo przydatne w prowadzeniu kampanii PLA:

  • data ważności – można użyć tego atrybutu do określenia, do kiedy Twoje produkty będą dostępne w sklepie. Dzięki jego wykorzystaniu w łatwy sposób odfiltrujesz na liście w Google Merchant Center produkty, których data ważności przypada w ciągu najbliższych 30 dni, a dodatkowo zobaczysz je na wykresie w karcie Diagnostyka, oznaczone żółtym kolorem.
  • cena promocyjna – warto używać tego atrybutu zamiast zmieniać cenę regularną produktu za każdym razem, kiedy jest on jest objęty promocją. Umożliwia to wyświetlenie w Google Zakupy przekreślonej starej ceny, co ma silne działanie psychologiczne na potencjalnych klientów.
  • etykiety niestandardowe – najczęściej dodaje się je za pomocą reguł w Google Merchant Center. Umożliwiają dodatkowy podział asortymentu ze względu na pozostałe atrybuty. Możesz je wykorzystać na przykład do wydzielenia osobnej kategorii z produktami przecenionymi, żeby stworzyć dla nich osobną kampanię z wyższymi stawkami.

+GRATIS: Znaczniki danych strukturalnych

Jeśli Twój plik produktowy jest pobierany automatycznie zgodnie z codziennym harmonogramem, raz dziennie informacje o dostępności i cenie będą pobierane z Twojej witryny zgodnie z danymi w pliku produktowym. Co w sytuacji, kiedy będzie on zaktualizowany dopiero o północy, a produkt wyczerpał się po południu? W takiej sytuacji na pomoc przychodzą znaczniki danych strukturalnych – są to adnotacje, które umożliwiają robotom Google zbieranie z Twojej strony informacji o produktach, m.in. ceny i dostępności zgodnie ze stanem obecnym.

Kilka razy dziennie roboty Google badają Twoją witrynę w poszukiwaniu tych mikrodanych i na ich podstawie aktualizują dane w Google Merchant Center.

Oprócz danych przesyłanych przez plik produktowy, Google sprawdza również informacje zawarte na Twojej stronie.

Z mikrodanymi może wiązać się szereg problemów, na przykład:

  • Twój plik produktowy nie jest aktualizowany na bieżąco – z tego powodu mogą wynikać błędy między danymi w pliku a informacjami, które Google odbiera z Twojej witryny. Będzie to powodować komunikat na w karcie Diagnostyka, ostatecznie odrzucenie produktów do momentu, kiedy dane będą się zgadzać.
  • Twoja strona w ogóle nie zawiera danych strukturalnych – kiedy roboty Google nie mają możliwości zbierania na bieżąco informacji na temat produktu za pomocą mikrodanych, może on zostać odrzucony. W najgorszym przypadku Twoje produkty zostaną prewencyjnie odrzucone, kiedy problem będzie dotyczył dużej części asortymentu.

Jak widać na powyższych przykładach, gra jest warta świeczki. Jeśli chcesz spać spokojnie i wyświetlać reklamy produktowe bez niepotrzebnych przerw – zadbaj o znaczniki danych strukturalnych na swojej witrynie.

NA KONIEC

Mam nadzieję, że wiesz już, jak ważną rolę odgrywa plik produktowy w kampaniach PLA. Warto zrobić rozeznanie wśród konkurencji i dopracować feed przed uruchomieniem reklam, a w trakcie trwania kampanii – optymalizować nazwy, opisy i inne atrybuty analizując skuteczność produktów.

Zarezerwuj więc sporo czasu, uzbrój się w cierpliwość i stań do walki z plikiem produktowym!

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dorota Narkowicz-Michalska

Dorota Narkowicz-Michalska

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!