Każdy sklep internetowy walczy o jak najwyższy współczynnik konwersji. Mówiąc inaczej, każdemu zależy na tym by jak najwięcej odwiedzających stronę osób dokonywało transakcji. Dlatego postanowiliśmy choć trochę pomóc w walce o wysoką konwersję i na bazie naszych wieloletnich doświadczeń z obsługi e-commerce przygotowaliśmy autorski poradnik dotyczący zwiększania współczynnika konwersji w sklepie internetowym.
W poradniku, w bardzo wygodnej formie checklisty, poruszamy takie kwestie jak:
- bezpieczeństwo na sklepie
- unikanie rozpraszaczy
- dopracowany design
- dostawa, wysyłka, płatność
- polityka zwrotów
- proces zakupowy
- karta towaru
- niedoceniana rola bloga
Poradnik ten to nie jedyny przykład praktycznej wiedzy jaką dzielimy się od lat z polską społecznością e-commerce. Zależy nam na tym, by wiedza ta docierała do jak najszerszego grona osób, dlatego by pobrać poradnik prosimy Cię o zapis do naszej bazy newsletterowej. Możesz to zrobić podając swój adres:
Zapisz się na newsletter i otrzymaj:
1. Poradnik UX dotyczący podnoszenia konwersji w sklepie internetowym
2. Przepis na analizę konkurencji w e-commerce
Po podaniu adresu na Twoją skrzynkę mailową trafi wiadomość z prośbą o potwierdzenie zapisu. Kliknięcie w link doda Twój adres do naszej bazy i spowoduje wysłanie wiadomości, w której znajdziesz link do wspomnianego raportu, a także do drugiego poradnika dotyczącego analizy konkurencji w e-commerce.