Podsumowania maja w Social Media

Social Media

Co nowego przyniósł miniony miesiąc w świecie mediów społecznościowych? Jakie zmiany  czekają nas na Instagramie, a jakie nowinki już dziś wdrożono na Facebooka? Przed Wami najważniejsze majowe nowości!

 

Nowe centrum do Facebooka

Światowy gigant otworzył pierwsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej miejsce poświęcone dyskusjom, szkoleniom i wydarzeniom kulturalnym, które zlokalizowano w Warszawie. “Przestrzeń”, bo taką nosi ono nazwę, obejmować ma kilka obszarów działania – stymulować polską gospodarkę, wspierać innowacyjność, walczyć z cyfrowym wykluczeniem, być miejscem do bezpiecznej i swobodnej wymiany idei, poglądów, nauki świadomego odbioru mediów i internetowych treści, a przede wszystkim tworzyć ma centrum szkoleniowe, dzięki któremu przedsiębiorcy i osoby wkraczające na rynek pracy zostaną wzbogaceni o kompetencje cyfrowe – od podstawowych porad dotyczących wykorzystania narzędzi cyfrowych po specjalistyczne kursy programistyczne.
Oprócz szkoleń przeprowadzanych na miejscu, prowadzone będą także kursy online.

 

Facebookowe „Bitmoji”

Ekipa Marka Zuckerberga pracuje nad własną wersją snapchatowych Bitmoji, czyli spersonalizowanych naklejek, które wykorzystywać będzie można do urozmaicenia komunikacji w komentarzach czy na Messengerze. Pojawiają się przy tym sugestie, że avatary te mogą być powiązane z zapowiadaną na ostatniej konferencji F8 technologią, która m.in. wykorzystuje zdjęcia do odwzorowania konkretnej twarzy w VR.

Obrazek 1

Źródło: twitter.com/TechCrunch

 

Nowy system oceniania Stron

Obecnie w fazie testów jest również system bardziej zaawansowanego oceniania stron, którego skala sięgać ma aż 10 gwiazdek (a nie 5, jak było do tej pory). Dodatkową opcją pozwalającą użytkownikom na dotarcie do ciekawych miejsc (które jednak nie mają najwyższych not) mają być rekomendacje, czyli informacje, którzy z naszych znajomych je polecają.

Obrazek 2

Źródło: socialmediatoday.com

 


Testy reklam na Facebook Stories

Facebookowe Stories cieszą się coraz większą popularnością. Dziennie wyświetlane są aż 150 milionów razy, dlatego w Brazylii, Meksyku i Ameryce zaczęły pojawiać się w nich reklamy. Mają one formę krótkich, tj. 5-15 sekundowych filmików, które (podobnie jak na Instagramie) można przewijać.
Czy opcja ta sprawdzi się i wkrótce będzie dostępna także w Polsce? Na rozwiązanie tej zagadki musimy jeszcze trochę poczekać.

Obrazek 3

Źródło: techcrunch.com

 

4 nowości w Grupach

Niemal każdego miesiąca pojawiają się nowe funkcje w obrębie facebookowych minispołeczności, czyli Grup. Tym razem ich administratorzy otrzymali wsparcie od specjalistów portalu i miejsce, w którym zgłaszać mogą swoje problemy czy pytania. Na razie jednak opcja ta ma pewne ograniczenia i dostępna jest dla tych, którzy korzystają z Facebooka na urządzeniach iOS oraz Android w języku angielskim i hiszpańskim.
Oprócz tego stworzono również miejsce do nauki online, w którym znaleźć można case studies czy tutoriale innych administratorów, by móc pozyskać wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa Grup oraz utrzymania na nich zaangażowania i aktywności społeczności.

Obrazek 4

Źródło: newsroom.fb.com

 

Kolejną nowością jest także opcja wysyłania użytkownikom informacje o łamaniu zasad na Grupie, którzy otrzymają powiadomienie o szczegółach decyzji dotyczącej usunięcia ich wpisu oraz powodach, które były motywacją takiego działania.
Ponadto możliwe jest również automatyczne zatwierdzanie postów członków, których wybiorą administratorzy i moderatorzy treści danej społeczności. Wszystko po to, by zaoszczędzili oni swój czas i mogli skupić się na innych aspektach zarządzania Grupą.

Insta nowości

Podobnie jak w przypadku Facebooka, w obrębie Instagrama również trwają testy kilku nowych opcji. Wśród nich wymienić można funkcję Slow-Mo w Stories, dającą możliwości kręcenia video z zwolnionym tempie, dodawanie muzyki w tle do Stories czy opcja oznaczania na zdjęciach znajomych  z Facebooka, by w ten sposób wysłać im powiadomienie o nowych treściach, które udostępniamy i zachęcić do ich obejrzenia.

Obrazek 5

Źródło: twitter.com/MattNavarra

 

 

Sprawniejsze share’owanie do własnego Stories

Instagram ułatwia udostępnianie treści od znajomych czy marek we własnym Stories. Pojawił się nowy przycisk, za pomocą którego instagramowicz szybko może opublikować je u siebie. Każdy tego typu post będzie zawierał nazwę użytkownika z hiperłączem, dzięki któremu obserwatorzy osoby publikującej treść będą mogli sprawnie obejrzeć profil, z którego pochodzi dany materiał.
W ustawieniach możliwe jest także wyłączenie opcji udostępniania postów z własnego konta.

Obrazek 6

Źródło: techugly.com

 

Profile biznesowe z nowymi opcjami

Jeżeli jeszcze nie zmieniliście swojego firmowego konta na Instagramie na profil biznesowy, to nie zastanawiajcie się dłużej. Wprowadzono właśnie dodatkowe możliwości, dzięki którym komunikacja między marką a fanem będzie jeszcze płynniejsza.
Od teraz wiadomości wysyłane przez obserwatorów mają pojawiać się w skrzynce głównej. Zrezygnowano z dostępnej do tej pory funkcji, w której (w przypadku, gdy firma nie obserwowała danego użytkownika) pojawiały się one w folderze „oczekujące” i były widoczne dopiero po zaakceptowaniu.
W najbliższym czasie testowane będą również szybkie odpowiedzi, które mają pozwolić na niemal natychmiastowe reagowania na najczęściej pojawiające się pytania.

Kolejną nowością jest także możliwość korzystania z przycisków CTA, dzięki którym jednym kliknięciem instagramowicze będą mogli m.in. dokonać rezerwacji, kupić bilet czy zarezerwować spotkanie. Korzystać ze wspomnianych buttonów wzywających do działania można w tej chwili jedynie przy pomocy aplikacji partnerskich.

Obrazek 7

Źródło: instgram.com

 

 

 


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karolina Foss

Karolina Foss

Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarstwo i public relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ninja w świecie mediów społecznościowych, interpunkcyjny detektyw, miłośniczka polskiej literatury o tematyce wojennej i okupacyjnej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!