Podsumowanie czerwca 2021 w Social Media

Social media | 4 min czytania

Podsumowanie czerwca 2021 w Social Media

Lato w pełni! Nie oznacza to jednak urlopu od newsów ze świata mediów społecznościowych. Bądźcie na bieżąco z nowościami, które pojawiły się w czerwcu! Zapraszamy do lektury.

FACEBOOK:

Publiczne komentarze w relacjach

Facebook pracuje nad możliwością wprowadzenia komentarzy publicznych do Stories. Do tej pory, jeżeli użytkownik chciał zareagować na treści zawarte w Stories, mógł to zrobić jedynie poprzez wiadomość prywatną. Teraz podczas oglądania relacji, będziemy mieć możliwość napisania zarówno wiadomości prywatnej, jak i umieszczenia publicznego komentarza. Będzie on widoczny dla innych użytkowników oglądających tę samą relację.

aoYDo.jpg

Źródło: https://socialpress.pl/

Inteligentne przycinanie wideo w Creator Studio

To kontynuacja zmian, jakie zachodzą w procesie publikacji wideo w serwisie Facebook. Kolejną nowością jest możliwość przycinania wideo do wybranego formatu. Creator Studio umożliwia wygenerowanie wersji wideo w oryginalnym formacie lub o zmienionych proporcjach. Każdy użytkownik ma możliwość podglądu wersji oryginalnej i edytowanej przed publikacją oraz wyboru tej, która spełnia jego oczekiwania.

mmfja.jpg

Źródło: https://socialpress.pl/

Messenger i pasek szybkich odpowiedzi

W przeglądarce multimediów Messengera pojawiła się nowa opcja – pasek szybkich odpowiedzi. Teraz, przeglądając zdjęcie lub film, nie ma konieczności powrotu do okna rozmowy, by móc je skomentować. Wystarczy skorzystać z paska wiadomości w dolnej części ekranu aby dać odpowiedź do wybranego materiału.

X0hCx.jpg

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/

Optymalizacja tekstu w reklamie

Facebook wprowadza nową opcję w procesie konfiguracji reklamy, która optymalizuje tekst i decyduje, czy widoczny jest jej główny podpis, nagłówek czy opis. Algorytm Facebooka zdecyduje, który fragment opublikowanego tekstu zostanie wyświetlony danemu użytkownikowi, wiedząc które z haseł reklamowych w przeszłości były dla niego interesujące.

RMeEO.jpg

Źródło: https://www.socialmediatoday.com/

Nowa opcja „wątków” dla postów w serwisie Facebook

Facebook planuje wprowadzenie zmian, które zmienią wygląd feedu. Możliwość tworzenia “wątków”, pozwalać będzie na podpięcie nowych treści do poprzednich postów, w celu ich aktualizacji oraz budowania szerszej historii.

ctXEg.jpg

Źródło: https://www.socialmediatoday.com/

Pokoje audio

W Stanach Zjednoczonych Facebook wprowadził platformę o nazwie pokoje audio. Pozwalają one na dźwiękowe spotkania na żywo z osobami publicznymi. Organizatorzy tych wydarzeń mogą zapraszać uczestników spotkania i udzielać im głosu. Maksymalnie w jednej rozmowie może brać udział aż 50 mówców, a liczba słuchaczy jest nieograniczona. W przyszłości ta funkcja ma zostać udostępniona także w innych krajach. W trakcie spotkań można organizować akcje charytatywne, a słuchacze mają możliwość wykupienia specjalnych pakietów, dzięki którym są widoczni w “pierwszym rzędzie” konkretnej rozmowy.

YJHOX.jpg

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/

Nowe funkcje w podcastach

Kolejną nowością, o jakiej poinformował Facebook, jest sekcja z podcastami - na tę chwilę dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy będą mogli słuchać podcastów w trakcie korzystania z Facebooka, a niebawem w podcastach pojawią napisy i opcja pozwalająca na tworzenie i udostępnianie krótkich fragmentów wybranych materiałów audio.

gXXjJ.jpg

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/

INSTAGRAM:

“Fan club” - nowy sposób monetyzacji Stories

Nowa funkcja Stories, jaką jest “fan club”, ma pozwolić użytkownikom na tworzenie treści dedykowanych wyłącznie dla zatwierdzonej grupy odbiorców. Publikacje w fan klubie widoczne będą wyłącznie dla członków grupy i nie będą mogły być udostępniane dalej. “Fan club” stanie się także koleją formą monetyzacji, ponieważ Instagram planuje umożliwić pobieranie opłat od użytkowników chcących mieć dostęp do publikowanych w nim treści.

i32Rb.jpg

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/

LINKEDIN:

LinkedIn radzi jak zwiększyć liczbę followersów

LinkedIn opublikował zestaw rad, które mają wesprzeć firmy w pozyskiwaniu większej liczby obserwujących. Wśród opublikowanych porad znaleźć można: uzupełnienie podstawowych informacji firmy, zaprezentowanie logo, stosowanie kluczowych słów w opinie firmy, bezpośrednia komunikacja z obserwującymi, korzystanie z analityki strony i tworzenie odpowiednich treści w oparciu o te dane oraz udostępnianie publikacji firmowych przez pracowników.

3KptS.jpg

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/

Skorzystaj z profesjonalnej pomocy i zwiększ widoczność swojej marki w social mediach!

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!