Podsumowanie czerwca w Social Media

Social Media

Social Media

Czerwiec przyniósł wiele nowości na portalach społecznościowych- szczególnie na Instagramie, który nie przestaje zaskakiwać swoich użytkowników oraz na… LinkedIn, który coraz bardziej ulepsza i modernizuje swoje opcje dla jeszcze milszego i wydajniejszego korzystania z tej aplikacji. Co jeszcze wydarzyło się w ostatnim miesiącu? Sprawdźcie sami!


ANKIETY NA FACEBOOK STORIES

Naklejki z ankietami zyskały taką popularność na Instagram Stories, że zdecydowano się umieścić je także na Facebooku. Jak mówi rzecznik prasowy poratalu: “Oprócz Stories, można tworzyć ankiety także w konwersacjach na Messendżerze, i jak udało nam się dowiedzieć jest to niesamowicie pomocna funkcja, która pozwala poznać opinię znajomych dotyczącą np. weekendowych planów. Ankiety na Stories to prosty sposób na otrzymanie informacji zwrotnej od szerszej grupy znajomych w czasie rzeczywistym”.

ZBIÓRKA PIENIĘDZY DLA MAREK ORAZ OSÓB PUBLICZNYCH

Facebook rozszerza funkcję „Fundraiser” i od teraz zbiórek pieniężnych non-profit mogą dokonywać także fanpejdże konkretnych marek oraz osób publicznych. Również organizacje non-profit mogą rozpocząć własne działania w celu pozyskania funduszy. Co więcej, użytkownicy Facebooka mają możliwość zapraszania swoich znajomych do wspólnego zarządzania zbiórką pieniędzy na portalu (organizatorami jednej zbiórki mogą być trzy osoby), co ma pozwolić na poszerzanie sieci osób wspierających i bardziej efektywne zarządzanie zbiórką.

REKLAMY NA MARKETPLACE

Facebook już wkrótce zacznie zarabiać, dzięki sekcji „Marketplace”, umożliwiając użytkownikom dokonywanie opłat za promowanie swoich ofert. Reklamy te będą oferować uproszczone metody targetowania, możliwe będzie ustawienie jedynie budżetu i czasu trwania takiej kampanii. Reklamy będą automatyczne optymalizowanie pod kątem kliknięć i będą wyświetlanie użytkownikom powyżej 18 roku życia, którzy znajdują się w pobliżu.

Pomimo braku możliwości dokładniejszego określenia grupy docelowej poprzez doprecyzowanie zainteresowań czy płci, Facebook twierdzi, iż reklamy będą dostosowywane jak tylko konkretne osoby zaczną w nie klikać – wtedy automatycznie wybierani będą użytkownicy podobni do osób zainteresowanych oferowanym produktem. Kampanie będą także automatycznie wstrzymane, gdy przedmiot zostanie sprzedany, niezależnie od pozostałego budżetu.

MASZ PÓŁ MINUTY, ABY PRZECZYTAĆ PONIŻSZY AKAPIT

Czasami to, czy chcemy lub możemy przeczytać dłuższą wypowiedź pisemną, czy wpis na blogu zależy od tego, ile akurat mamy na to czasu. To dlatego na Facebooku zaczął pojawiać się szacunkowy czas przeczytania konkretnego artykułu, tak aby poprawić wygodę użytkowników i zwiększyć przejrzystość publikowanych treści. Funkcja ta dostępna jest jedynie dla Instant Articles napisanych w języku angielskim i dla użytkowników, którzy korzystają z serwisu w wersji anglojęzycznej.

GRUPY Z OPCJĄ SUBSKRYPCJI

W wybranych Grupach, Facebook testuje opcję płatnej subskrypcji, dzięki której administratorzy będą mogli pobierać opłaty za dostęp członków Grupy do ekskluzywnych treści. Głównym celem tej funkcji nie jest jednak zarabianie pieniędzy, ale możliwość inwestowania z powrotem w społeczność i publikowania wyższej jakości contentu.

Płatne subskrypcje w Grupach

źródło: wersm.com

Przykładowe treści, do jakich użytkownicy mogą mieć dostęp po opłaceniu subskrypcji to samouczki wideo, listy ze wskazówkami, czy indywidualne wsparcie ze strony administratorów. Nie ma konkretnych wytycznych co do tego tego, co administratorzy mogą lub czego nie mogą dodać w specjalnej podgrupie dla subskrybentów. Na początkowym etapie będą sprawdzane treści dodawane przez adminów oraz to z jakim odbiorem użytkowników się spotykają.

FACEBOOK POPRAWIA ZDJĘCIA ZA POMOCĄ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

Osoby, które zamknęły oczy na zdjęciu, które chcesz dodać na Fejsa, nie będą już problemem. Portal z wykorzystaniem sztucznej inteligencji zamierza poprawiać fotografie, poprzez dodanie otwartych oczu lub uśmiechu konkretnym osobom. Realistyczne efekty są osiągane, dzięki ustalaniu tożsamości danych użytkowników i dopasowywaniu przynajmniej ich trzech innych zdjęć.

MESSENGER Z FUNKCJĄ AUTOMATYCZNEGO TŁUMACZENIA WIADOMOŚCI

M, bot aplikacji Messenger, będzie na bieżąco tłumaczyć Twoją rozmowę. Obecnie opcja dostępna jest w USA i Meksyku i tłumaczy jedynie z hiszpańskiego na angielski, ale już wkrótce funkcja tam ma zostać rozszerzona o kolejne języki i pojawić się w kolejnych państwach. Jej sposób działania jest prosty – bot rozumie, kiedy dana wiadomość jest napisana w języku, który nie jest domyślnym językiem aplikacji odbiorcy i oferuje natychmiastowe jej przetłumaczenie.

Messenger z funkcją tłumaczenia wiadomości

źródło: wersm.com

WIDOK SIATKI NA FACEBOOKU

Facebook wdrożył nowy widok profili prywatnych, przekształcając oś czasu w mozaikę postów podobną do tej na Instagramie. Funkcja widoku siatki dostępna jest tuż pod polem statusu na Twoim profilu. Po jej wybraniu posty przyjmują formę kwadratów, zwykle zawierających zdjęcie lub miniaturę udostępnionego łącza. Aktualizacje tekstowe również przedstawione są jako obrazki. Nie jest do końca jasne, dlaczego pojawiła się taka aktualizacje, jednak z pewnością uatrakcyjnia to profil i pozwoli dotrzeć do większej ilości wpisów bez konieczności długiego scrollowania profilu.

UDOSTĘPNIJ RELACJE NA SWOIM STORIES

Instagram wdrożył opcję, która umożliwia udostępnienie zdjęcia lub wideo z czyjegoś Stories, w którym oznaczone zostało nasze konto.

Gdy ktoś wspomni o nas w swoim Stories, Instagram wyśle nam powiadomienie w Direct Message i pozwoli na dodanie tej relacji w naszym Stories w wybranym przez nas momencie. Dany materiał można obracać, skalować oraz dodawać na niego własny tekst, czy naklejki. Tylko publiczne konta mogą udostępniać swoje Stories.

SHOPPING TIME!

Instagram rozszerza funkcję Shopping, dodając ją teraz także na Stories. Wszystko to w celu przekształcenia swojej platformy w miejsce, gdzie można podjać konkretnie działania, a nie jedynie czerpać inspiracje. Funkcja jest dostępna (na razie) jedynie dla niektórych marek i podobnie, jak w przypadku postów i tutaj dodaje się naklejkę w postaci torby na zakupy, po kliknięciu na którą uzyskać można więcej informacji o prezentowanym produkcie.

IGTV

Instagram wystartował z IGTV – samodzielną aplikacją, która umożliwia użytkownikom dodawanie filmów trwających nawet 1 godzinę. IGTV opisywane jest jako „nowa aplikacji przeznaczona do oglądania długich filmików od ulubionych twórców Instagrama w wersji pionowej lub pełnoekranowej”. Z funkcji IGTV można korzystać także bezpośrednio z poziomu samego Instagrama.

IGTV

źródło: wersm.com

Działa to jak „włączenie telewizora” – wideo włącza się tuż po uruchomieniu i nie trzeba wyszukiwać konkretnych materiałów, aby rozpocząć oglądanie. Pokazywanie są treści użytkowników, których już obserwujesz, ale także sugerowane są inne, które mogą przypaść Ci do gustu. W aplikacji można więc przełączać się pomiędzy czterema opcjami: „Dla Ciebie”, „Obserwowani”, „Popularne”, „Kontynuuj oglądanie”. Materiały wideo można także polubić, skomentować oraz wysłać znajomym za pomocą Direct Message. Warto nadmienić, iż każdy z nas może publikować na IGTV i tym samym tworzyć swój własny kanał wideo.

WIDEOCZAT DLA 4 UŻYTKOWNIKÓW

Instagram od teraz umożliwia wideo rozmowę aż do 4 użytkowników na raz. Mimo, iż na Snapchacie limit wynosi aż 15 osób, a na Messengerze 6, to tylko Insta umożliwia jednoczesne przeglądanie aplikacji w czasie, w którym trwa rozmowa.

MUZYCZNE NAKLEJKI NA STORIES

Muzyka odgrywa ważną rolę w życiu niektórych ludzi. Czasami pomaga wyrazić emocje i uczucie, a Stories polega właśnie na wyrażaniu siebie – dlatego Instagram wprowadza opcję dodawania utworów muzycznych do relacji. Przy dodawaniu Stories wystarczy w menu wybrać Muzykę, aby otworzyć, ciągle powiększającą się, bibliotekę piosenek. Można zarówno wyszukać konkretnego numeru, jak i znaleźć piosenki po gatunku, popularności i nastroju. Oczywiście, dodając konkretny utwór można umieścić jego wybraną część. Możliwe jest, aby piosenkę dodać także przed zrobienie wideo na Stories – przesuwając palcem pod przyciskiem nagrywania. Osoby oglądające daną relację będą mogły poznać autora i tytuł utworu, dzięki specjalnej naklejce.

Muzyczne naklejki na Stories

źródło: wersm.com

INSTAGRAM W WERSJI LITE

Instagram wypuścił swoją aplikację w wersji LITE, której rozmiar nie przekracza 1 MB. Pozwala ona na publikowanie zdjęć na feedzie i na Stories, dodawanie filtrów, przeglądanie sekcji Explore i rzecz jasna przeglądanie zdjęć znajomych na głównej stronie. Wersja ta nie obsługuje jednak udostępniania wideo oraz kontaktowania się z innymi użytkownikami za pośrednictwem Direct Message.

Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które zamierzają korzystać jedynie z podstawowych funkcji Instagrama i chcą zaoszczędzić miejsce na telefonie. Z pewnością idealnie sprawdzi się także przy starszych systemach operacyjnych oraz przy wolniejszym połączeniu internetowym.

KUP BILETY NA SNAPCHACIE

Portal SeetGeek połączył swoje siły ze Snapchatem, umożliwiając użytkownikom kupowanie biletów na koncerty oraz mecze bez opuszczania aplikacji. Pierwszą drużyną, która rozpoczęła sprzedaż bezpośrednio za pośrednictwem aplikacji był klub piłkarski z Los Angeles.

Jak powiedział prezes i współwłaściciel Los Angeles Football Club – Tom Penn: „Zawsze staramy się dotrzeć do naszych fanów w innowacyjny sposób, a sprzedawanie biletów naszym obserwatorom bezpośrednio na Snapchacie daje nam niesamowitą możliwość nawiązania kontaktu z naszymi najbardziej oddanymi kibicami”.

NOWE EFEKTY NA SNAP MAPIE

Snapchat dodaje nieco bardziej realności Snap Mapie za pomocą dwóch nowych funkcji, które wprowadzają więcej rzeczywistości w świat Bitmoji. Pierwszą z nich jest Weather, dzięki której na mapie ukazywane są animowane warunki meteorologiczne odczytywane za pomocą lokalizacji. Druga nowość to World Effects, która zmienia mapę w zależności od dnia – na urodziny danego użytkownika pojawia się konfetti, a na święta Bożonarodzeniowe, czy Wielkanoc specjalna, świąteczna wersja mapy.

Snap Mapa

źródło: wersm.com

Opcje te ożywiają Snap Mapy, sprawiając, że udostępnianie lokalizacji jest trochę przyjemniejsze i nieco bardziej zabawne.

HASZTAGI NA LINKEDIN

LinkedIn staje się coraz bardziej rozbudowaną platformą społecznościową – po dodaniu opcji wideo i kilku innych ciekawych nowości, firma chce teraz upewnić się, że użytkownik widzi najbardziej interesujące go treści na swojej tablicy. Dlatego namawia do śledzenia hasztagów, tak aby najciekawsze dla danych osób materiały pojawiały się na samej górze ich feeda.

Od teraz spersonalizować swoje konto wybierając hasztagi podzielone na 9 kategorii, m.in. “powiązane z Twoimi zainteresowaniami”, “na podstawie Twojej ostatniej aktywności”, “osoby w Twojej społeczności interesują się…”, “popularne w Twoim kraju”.

Wydaje się być to dobry ruch, ponieważ LinkedIn często wyświetlał wpisy na podstawie zaangażowania, a nie tematyki interesującej danego użytkownika.

REKLAMA KARUZELOWA NA LINKEDIN

LinkedIn wprowadził format reklamy karuzelowej w treściach sponsorowanych, jako nowy sposób dla marketerów na opowiadanie historii swojej marki i nawiązywanie kontaktu ze swoją grupą docelową. Działają one dokładnie na takiej samej zasadzie, jak kampanie dostępne na Facebooku. Lecz LinkedIn się modernizuje, a tego typu reklama to zdecydowanie plus dla marketerów. Od czasu premiery reklamy karuzelowej w wersji beta, skorzystało z niej ponad 300 reklamodawców i aż 75% z nich zauważyło znaczny wzrost zaangażowania i klikalności w swoje kampanie w porównaniu do wcześniejszych opcji reklamowych.

Reklama karuzelowa na LinkedIn

źródło: business.linkedin.com

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Marcin Biziorek

Marcin Biziorek

Specjalista ds. Social Media, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego, Warszawskiej Szkoły Filmowej i student Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku Nowe Media. Pasjonat podróży oraz kina.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!