Podsumowanie czerwca w Social Media

Social Media

Świeża porcja branżowych newsów już na naszym blogu! Jesteście ciekawi, jakie nowości przyniósł miniony miesiąc? O zmianach na Facebooku, Instagramowych trendach, odświeżonym designie Twittera oraz zupełnie nowych funkcjach Snapchata przeczytacie w naszym najnowszym wpisie.

Zuckerberg ma powody do świętowania

To gorący news ostatnich dni – serwis przekroczył właśnie liczbę 2 000 000 000 użytkowników miesięcznie! Najnowsze statystyki ucierają nosa tym, którzy prorokowali jego koniec – każdego dnia pojawia się w nim 600 mln lajków, 175 mln użytkowników korzysta w reakcjach z opcji Super, a 750 mln internautów zawiera nowe znajomości. To kolejny dowód na to, że Mark Zuckerberg zbudował wirtualne, społecznościowe imperium, które trudno będzie obalić.

By uczcić ten sukces, Facebook przygotował dla internautów spersonalizowane video:

Good Adds Up

Opublikowany przez Facebook Wtorek, 27 czerwca 2017

Facebook stawia na Grupy

Aż połowa użytkowników wspomnianego portalu to mniejsze społeczności, które na co dzień komunikują się ze sobą w grupach. Nie dziwi zatem, iż Facebook położył duży nacisk na ich rozbudowanie i stworzenie dodatkowych funkcji. Wyeksponowanie zakładki Grupy i łatwiejszy dostęp do tej części platformy czy pomoc w odnajdywaniu internautów o tych samych kręgach zainteresowań mają na celu zwiększenie zaangażowania facebookowiczów w serwis.

Grupy pod względem obsługi upodobnią się do fan page’y. Oznacza to nowe narzędzia, które pozwolą na sprawniejsze zarządzanie zarówno samą Grupą, jak i jej członkami. Administratorzy zyskają wgląd do rozbudowanej analityki: na bieżąco będą mogli monitorować rozwój danej mikrospołeczności, zaangażowanie członków czy ich aktywność (np. godzinową). Ponadto korzystać będą mogli z opcji planowania postów, mechanizmu filtrowania wniosków o przyjęcie do Grup (np. według kryterium lokalizacji) oraz usuwania z niej niechcianych osobników wraz z całkowitą historią ich działań za pomocą jednego kliknięcia.

Na tym nie koniec!

Warto również wspomnieć o nowych opcjach reklamowych, które pojawiły się w ostatnim czasie. Są to formaty Mid-Roll oraz In-Stream nadawane podczas emisji video czy live streamów. W przypadku pierwszego typu reklamy zaczną się najwcześniej po 20 sekundach od początku filmu i nie będą emitowanie częściej niż co 2 minuty. W drugim zaś przypadku pojawiać się one będą po minimum 4 minutach od początku emisji i trwać będą maksymalnie 20 sekund. Korzystać z nich można przy wybieraniu konkretnych celów: Wyświetlenie filmu, Rozpoznawalność marki i Aktywność dotycząca posta.

Ponadto Facebook testuje także formę reklamy z ocenami, która przeznaczona będzie dla stron z wysokimi notami, których średnia wynosi minimum 4 gwiazdki. Będzie to świetna okazja, by pochwalić się uznaniem, jakim fani darzą markę czy biznes.

Istotną nowością jest także obsługa zdjęć 360* dla wszystkich użytkowników. Od teraz panoramy będą automatycznie rozpoznawane przez portal, a w wersji mobilnej można oglądać je poprzez poruszanie telefonem!

Twitter podąża za najlepszymi

Zmiany dotarły także do tego medium. Twitter, idąc śladami pozostałych portali, postanowił odświeżyć swój design. Koniec z ostrymi kantami, od teraz przyciski, ikony czy zdjęcia profilowe są okrągłe.

Goniąc Facebooka czy Instagrama, serwis postanowił także dodać nową zakładkę w skrzynce z prywatnymi wiadomościami. To właśnie w niej wylądują wszystkie treści od tych użytkowników, którzy nie należą do śledzonych przez nas osób.

Twitter ma nowy wygląd – jest okrągło! 🔵Więcej tutaj ➡ bit.ly/nowyTwitter 🐦Dagmara Pakulska, Łukasz Dębski, Eryk Mistewicz – jak oceniacie? 😉 #Twitter #newTwitter

Opublikowany przez Rysuję fejsbuki Niedziela, 18 czerwca 2017

Instagram jest trendy

Liczby mówią same za siebie – Instagram Stories miażdży Snapy. Według ostatnich statystyk z tej stosunkowo nowej (bo niespełna rocznej) funkcji Instagrama korzysta obecnie 250 mln użytkowników każdego dnia (w tym ⅓ to marki!), z kolei za pomocą Snapchatowego story posługuje się już tylko 166 mln internautów.

Instagram testuje obecnie nową funkcję, o której nietrudno pomyśleć jako o podrasowanej kopii tej, z której dziś korzystają fani “duszka”. Mowa o wysyłaniu zdjęć i stories do określonej grupy znajomych, która w tym przypadku (w odróżnieniu od Snapchata) będzie mogła być stała. Podczas publikacji wpisu pojawi się przycisk „Udostępnij tylko ulubionym”, a treści wysyłane do danego kręgu przyjaciół będą odpowiednio oznaczone zieloną etykietą z gwiazdką i napisem w prawym górnym rogu.

Czerwcowe nowości na Instagramie dotyczą także live’ów. Od teraz ich twórcy mogą zapisać je i udostępnić w swoim IG Stories (na 24h). Widzowie zobaczą oryginalne komentarze oraz reakcje, którymi dzielili się użytkownicy oglądający materiał w czasie rzeczywistym. Możliwe jest także przewijanie przód i w tył o 15 sekund oraz wysyłanie wiadomości do osoby odpowiedzialnej za relację.

Instagram, oglądanie materiału w czasie rzeczywistym
                                                            Źródło: https://www.theverge.com

Ważne zmiany dla reklamodawców

Reklamowe zmiany dotknęły także IG Stories. Marki mogą już korzystać z nowych celów: dotychczas był to tylko Zasięg, teraz także Wyświetlenia wideo, Ruch i Konwersje.

Zwiększono również możliwości, jeżeli chodzi o przycisk CTA. Pojawiło się 12 nowych wariantów, m.in. Zarezerwuj teraz, Zamów, Kup Teraz czy Zobacz Więcej. Ponadto w ramach nowego formatu możliwe jest wykorzystanie zarówno zdjęć pionowych, jak i 15-sekundowych filmów wideo.

Serwis chce również, by posty powstające przy współpracy marek z influencerami były oznaczane jako “płatne partnerstwo”. Celem jest “rozgraniczenie działania marketingowego i zachowanie autentyczności platformy”.

Nowe funkcje Snapchata

Jak już mogliście przeczytać wyżej, Snap pozostaje w tyle za Instagramem. Jego twórcy robią więc wszystko, by dzięki nowym możliwościom zatrzymać obecnych użytkowników oraz zyskać nowych fanów.

Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych mogą już korzystać z opcji geofiltrów na żądanie tworzonych bezpośrednio w aplikacji (dotychczas było to możliwe np. za pomocą specjalnych programów). Oprócz tego snapowicze będą również korzystać z wybrania motywu dla filtra oraz dodania tekstu, Bitmoji czy naklejek. Konieczne będzie zakreślenie lokalizacji oraz czasu pojawienia się wspomnianego geofiltru. Co ciekawe – będą one mogły pokrywać całe wydarzenie lub też jego część.

Snapchat, filtry
Źródło: Snap.com

Snap Mapy to kolejna nowość. Dzięki niej możliwe będzie wyświetlanie treści udostępnionych przez użytkowników na mapie i odkrywanie nowych miejsc oraz wydarzeń. Gdy nasi znajomi podzielą się nimi, wówczas w danym miejscu pojawi się ich Bitmoji.
Funkcja ta ma duży potencjał szczególnie w okresie wakacyjnym – będzie niejako nieść informację o ciekawych imprezach czy punktach i zachęcać internautów do ich odwiedzania.

To już pewne – Snapchat rusza z krótkimi treściami video trwającymi od 3 do 5 minut (zapowiedź dot. tych działań mogliście znaleźć we wpisie Marcina Podsumowanie maja w Social Media). Jedna z największych korporacji mediowych Time Warder zainwestuje 100 milionów dolarów w treści dedykowane dla tej aplikacji! Czego możemy się spodziewać? Nie jest pewne jakie dokładnie produkcje zobaczymy na Snapie, ale do końca roku mają pojawiać się na nim trzy programy dziennie.

Meritum

Znajomość najnowszych trendów social media oraz nowych możliwości, które oferują, jest niezbędna, jeżeli chcecie, by Wasza marka liczyła się w sieci. Firmowy fan page’a na Facebooku to już konieczność. Warto także wziąć przykład z ponad kilkudziesięciu milionów firm publikujących treści poprzez Instagram Stories, które gromadzi wokół siebie coraz więcej nowych użytkowników.

Nie wiesz jak to zrobić? Oddaj swój biznes w ręce profesjonalistów z Traffic Trends.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: Social Media” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/social-media/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karolina Foss

Karolina Foss

Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarstwo i public relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ninja w świecie mediów społecznościowych, interpunkcyjny detektyw, miłośniczka polskiej literatury o tematyce wojennej i okupacyjnej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!