Grudzień to głównie czas świąt oraz podsumowań całego minionego roku. Staraliśmy się, jak mogliśmy, by przygotować dla Was najlepsze podsumowanie nowości w social mediach minionego miesiąca. W grudniu jednak wszyscy byli zbyt zajęci szykowaniem prezentów, by zaprezentować nam wiele świeżych aktualizacji w mediach społecznościowych. Jeśli jesteście ciekawi, jakie nowości możecie zobaczyć już teraz lub niebawem w swoich ulubionych aplikacjach i na najbardziej znanych platformach – rzućcie okiem na nasze najnowsze podsumowanie!
INSTAGRAM:
Do tej pory, by połączyć kilka zdjęć w jedno, konieczne było korzystanie z zewnętrznych aplikacji oraz narzędzi, takich jak Layout. Od teraz możliwe jest to bez ich pomocy, w dodatku zupełnie za darmo! Postanowiono wciągnąć Layout do sekcji z relacjami. Łączone zdjęcia w głównej części Instagrama stają się może i coraz mniej popularne, ale w relacjach to naprawdę gorący trend!
źródło: twitter @instagram
W ramach nowej wersji kultowej już zakładki Stories możliwe będzie teraz udostępnienie starych postów z naszego profilu lub relacji. Można również udostępnić rocznicę znajomości oraz sprawdzić, kogo zaczęliśmy obserwować danego dnia. Przekazywanie tych wspomnień jest możliwe nie tylko w relacjach, ale i za pomocą wiadomości prywatnych.
źródło: socialpress
Wiadomości z Instagrama prawdopodobnie będą dostępne już niedługo również dla członków społeczności korzystających z tego serwisu z poziomu komputera. Dotąd mogliśmy jedynie lajkować, komentować i wyświetlać Stories. Wkrótce być może zyskamy także szansę wymiany wiadomości prywatnych. Pozwoliłoby to na odczytywanie wiadomości i odpisywanie na nie.
źródło: twitter @wongmjane
FACEBOOK:
Do utworzenia nowego konta w aplikacji konieczne jest posiadanie profilu na Facebooku. Serwis wyjaśnia, że większość użytkowników i tak loguje się do Messengera z poziomu Facebooka, zatem zmiana ma uprościć używanie aplikacji. Warto wspomnieć, że nowe zasady nie dotyczą internautów, którzy wcześniej założyli swoje konta.
źródło: socialmediatoday.com
Na portalu Facebook pojawiły się trzy nowe narzędzia do pozyskiwania funduszy z poziomu relacji.
źródło: socialmediatoday.com
W facebookowym Creator Studio pojawią się nowe informacje ze statystyk. Największą aktualizacją jest Traffic Source Insights Feature, która dokładnie pokazuje, skąd pochodzą Twoje wyświetlenia wideo (ze źródłami; w tym rekomendacjami, udostępnieniami, obserwatorami i płatnym ruchem) oraz jak długo ludzie oglądają dany materiał. Jest to niezwykle cenny podział, ponieważ pomaga zobaczyć, jaki rodzaj widoczności można uzyskać z różnych źródeł ruchu i jak wpływa on na kampanie. Dzięki tej aktualizacji Creator Studio zyskujemy także możliwość tworzenia postów na Instagramie z wieloma obrazami.
źródło: digitalinformationworld.com
Choć początkowo uważano to za chwilowy błąd lub usterkę, potwierdzono już, że funkcja planowania końcowego została całkowicie usunięta z platformy Facebook. Teraz planować posty na konkretnej stronie można wyłącznie dzięki narzędziu Creator Studio lub w zakładce “narzędzia do publikowania”. Można także użyć zewnętrznych aplikacji do planowania, które są nadal w pełni funkcjonalne.
źródło: antyweb.pl
Messenger beta pozwala na udostępnienie nagrania z poziomu ekranu użytkownika smartfona w trakcie konwersacji z innymi użytkownikami. Odbywa się to poprzez interfejs MediaProjection API, do którego komunikator na urządzeniu z Androidem musi otrzymać dostęp. Funkcja objawia się okienkiem wyskakującym na dole.
źródło: twitter @qetuop132
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157