Podsumowanie kwietnia w Social Media

Social Media

Kwiecień w świecie Social Media był prawdziwą bombą informacyjną! O tym, jakie nowości pojawiły się na przestrzeni ostatniego miesiąca w aplikacjach oraz najpopularniejszych platformach służących do komunikacji możecie przeczytać w poniższym wpisie.

Akceptuj albo usuń konto

Zacznijmy od numeru 1 w świecie Social Mediów – Facebooka. Po ostatnich kłopotach związanych z udostępnianiem danych osobowych w celach komercyjnych, Mark Zuckerberg  stawia na bezpieczeństwo oraz jawne działania prowadzące do ponownego budowania zaufania wśród odbiorców. Jak już wspominaliśmy w poprzedniej prasówce, platforma planuje zakończyć współpracę z zewnętrznymi firmami zajmującymi się gromadzeniem informacji o użytkownikach. Obecnie zarówno Facebook, jak i Instagram przy logowaniu proszą o zaakceptowanie nowej polityki ochrony danych osobowych (oczywiście ma na to wpływ także ustawa o RODO). Użytkownik, który takiego komunikatu nie zaakceptuje, może stracić konto w obu serwisach.

Facebook uruchamia swój własny portal randkowy?

W obecnych zdigitalizowanych czasach wielu ludzi szuka swojej drugiej połówki w internecie. Przez wiele lat  prym w tym obszarze wiodła aplikacja Tinder, służąca do umawiania się na randki z nieznajomymi osobami. Mark Zuckerberg chyba pozazdrościł sukcesu w tym obszarze i postanowił stworzyć własne miejsce dla singli, czyli Face Date. Nowy portal ma być zupełnie odłączony od głównej aplikacji Facebooka. Chętne osoby będą mogły stworzyć indywidualny profil widoczny tylko dla nieznajomych użytkowników. Pary dopasowywane będą na podstawie aktywności – reakcji, lajków, udostępnień czy polubień tych samych lub podobnych profili na FB, co jego potencjalny wybranek/wybranka, a wszelkie wiadomości będą pojawiać się w osobnej skrzynce odbiorczej, a nie jak do tej pory w Messengerze.

Facebook Dates

Źródło: Newsroom.fb

Cofnij wiadomość

Na pewno znacie to uczucie, gdy wyślecie do kogoś przypadkiem wiadomość o treści, której ta osoba wolałaby nie widzieć lub też zdarzy Wam się pomylić i odpisać nie tej osobie na fanpage’u? Już niedługo w Messengerze zostanie uruchomiona opcja “cofnij wiadomość”, dzięki której podobnie jak w skrzynce pocztowej od Google, będziecie mogli cofnąć daną treść przez kilka sekund po wciśnięciu przycisku ENTER. Ta nowa opcja z pewnością spodoba się wielu użytkownikom.

Czyszczenie plików

W związku z aferą Cambridge, Zuckerberg wprowadza funkcję, która umożliwi indywidualnemu użytkownikowi sprawdzenie tego, jakie dane kompletują używane przez niego aplikacje oraz czy zostały one wykorzystane przez inne firmy, a w razie potrzeby – pozwoli także na ich bezpieczne wyczyszczenie. W ten sposób każdy będzie mógł zacząć ponowne korzystanie z portalu z tzw. „czystą kartą”.

Czyszczenie pamięci FB

Źródło: Tabletowo.pl

Grupy jako główna część Facebooka oraz centrum merytorycznej dyskusji

Od pewnego czasu wiele firm, marek, youtuberów itp. tworzy specjalne grupy dla osób, które zainteresowane są danym tematem, a przede wszystkim merytoryczną dyskusją oraz wymianą doświadczeń, tworząc w ten sposób dużą liczbę zaangażowanych fanów danej marki. Na ostatniej konferencji F8 założyciel Facebooka przedstawił indywidualną zakładkę oraz wtyczkę “grupy” w aplikacji. Obecnie z tego rodzaju komunikacji korzysta już ponad 1,4 miliarda użytkowników dziennie, zatem była to tylko kwestia czasu, gdy stanie się ona centralną częścią portalu. Widać w tu zmiany  zapowiadane od początku tego roku – Zuckerberg powraca do swoich pierwotnych założeń stawiając na ludzi, komunikację, poznawanie nowych znajomych oraz ich sposobów postrzegania świata, przy okazji zmniejszając ilość wyświetlanych w feedzie reklam.

 

Źródło: TechCrunch

Co więcej, by wprowadzić więcej tolerancji i merytorycznych wypowiedzi we wszelkich dyskusjach na portalu , na Facebooku ma się pojawić opcja głosowania na komentarze. Za pomocą przycisku Up/ Down Vote, odbiorcy będą mogli zaznaczyć czy dana wypowiedź wnosi coś do dyskusji lub czy jest to hejt, który należy zwalczyć. Komentarz z największą ilością polubień będzie pokazywany wysoko, natomiast analogicznie do tego komentarz z największą liczbą ujemnych reakcji będzie spychany na samo dno dyskusji lub ukrywany przez  portal i oznaczany jako spam.

Źródło: Socialmediatoday

Facebook Stories

Podczas F8 ogłoszono, że facebook’owe Stories nabierze nowego wyrazu! Poprzez dodanie do boomerang’a znanego wszystkim z IG Stories oraz zupełnej nowości – możliwości rysowania kształtów za pomocą czcionki 3D, aplikacja ma zachęcić większą rzeszę ludzi do korzystania z tej formy komunikacji oraz  zapoczątkować wprowadzenie rozszerzeń wykorzystywanych w technologii wirtualnej rzeczywistości.

FB Stories

Źródło: Digitaltrends

Tryb nocny i zdjęcia 360

 Źródło: Thenextweb

Messenger również doczekał się kolejnych aktualizacji. Ostatnia zaprezentowana nowość  ma zapewnić użytkownikom możliwość wysyłania zdjęć w 360 oraz materiałów wideo bez utraty na ich jakości! Póki co opcja 360 dostępna jest tylko w USA, ale filmy już działają i, o dziwo, mają się całkiem nieźle. Drugą nowością jest tryb nocny. Dzięki tej funkcji nocne rozmowy w messengerze nie będą już tak bardzo szkodliwe na oczu!

Tryb Nocny

Źródło: Twitter.com

Przyszła kolej na Instagram! Ta aplikacja również została wzbogacona o kilka nowych, ciekawych funkcji. Jedną z nich jest udostępnianie muzyki ze Spotify prosto do relacji bez konieczności robienia screena, jak to miało miejsce dotychczas. Dzięki temu każdy użytkownik na bieżąco będzie mógł dzielić się swoją playlistą bez konieczności opuszczania apki.

IG

Źródło: Instagram-press.com

Rozmowy video

Podobnie jak na Messengerze, rozmowy za pośrednictwem kamery będzie można prowadzić także w prywatnych wiadomościach na Instagramie! Podczas rozmowy, czat będzie można  zminimalizować, by móc dalej przeglądać aktualizacje w Feedzie. 

 

video chat

Źródło: Instagram-press

Zmiany w oknie wyszukiwania

Obecnie w zakładce oznaczonej lupą, czyli wyszukiwarce, pojawiają się wszystkie osoby, których obserwowaniem możecie być zainteresowani. Po aktualizacji Instagrama obszar ten będzie wyglądać nieco inaczej. Mianowicie pojawi się podział na zakładki tematyczne, gdzie znajdować się będą wszystkie posty z danej kategorii np. zwierzęta, architektura, fotografia itp. Nowa opcja ma na celu pomóc w jeszcze lepszym odnajdywaniu interesujących nas treści.

IG

Źródło: Instagram-press

Dodawanie do relacji kilku zdjęć 

Zrobiliście kilka naprawdę fajnych zdjęć i chcecie udostępnić je w swoim Stories? Dotychczas można było to zrobić dodając każde foto osobno, ale z kolejną aktualizacją to się zmieni. Od teraz będziecie mogli zaznaczyć kilka fotografii, a następnie nałożyć ulubiony filtr lub gif i przesłać wszystkie na raz do Stories.

Źródło: Sprawnymarketing

Jedna z kolejnych nowości to filtr automatycznie lustrujący komentarze, które mogą mieć na celu nękanie czy obrażanie innych użytkowników. Funkcja ta działała już w zeszłym roku, ale  nowa wersja jest bardziej rygorystyczna.

IGKOMENTARZE

Źródło: Instagram-press.com

Spectacles 2.0

Pierwsza generacja okularów Spectacles zamiast wznieść firmę na piedestał przyniosła straty nie do odrobienia. Dlaczego więc wyprodukowano ich nową wersję? Tego jeszcze nie wie nikt. Wiemy natomiast, że Spectacles 2.0 będą w stanie na jednym naładowaniu baterii nagrać do około 70 filmów oraz przesyłać zdjęcia do telefonu w krótszym czasie niż poprzednik. Okulary dostępne są już w USA w bardziej tradycyjnych kolorach, niż te, które mogliście zobaczyć dotychczas.

spectacles

Źródło: Snap.com

Rozmowy z kilkoma osobami w tym samym czasie

Evan Spiegel nie chcąc zostać z tyłu podąża za trendem i również rozwija na Snapie funkcję wirtualnego porozumiewania się z grupką znajomych udostępniając użytkownikom grupowy Video Chat (podobnie jak na IG). Od teraz możliwe jest prowadzenie konwersacji nawet z 16 znajomymi w tym samym czasie! Aby to zrobić, wystarczy uruchomić ikonę kamery na czacie grupowym i zebrać uczestników rozmowy. Z funkcji będzie można skorzystać zarówno w ramach istniejącej już grupy lub tworząc nową.

Źródło: Snap.com

Kolejna aktualizacja jest łudząco podobna do tej którą znajdziemy na Instagramie, czyli oznaczanie znajomych w relacjach za pomocą @. Dzięki niej Wasi znajomi nie przeoczą już żadnej relacji z sobą w roli głównej.

snapchat oznaczanie

Źródło: Social Press

Szukanie kontaktów na LinkedIn

Linkedin testuje nową funkcję, która ma pomagać nawiązać kontakt z osobami, które są w pobliżu – na wydarzeniach, konferencjach, spotkaniach. Ta innowacyjna metoda networkingu ma na celu pielęgnowanie dotychczasowych kontaktów oraz pozyskiwanie zupełnie nowych pasujących do obecnych potrzeb danej firmy.

 

linkedin

Źródło: Beat The Buzz conference in London

WIADOMOŚCI PEŁNE OBRAZKÓW

Ten rosnący w popularność portal służący przede wszystkim do nawiązywania biznesowych relacji, udostępnił ostatnio możliwość, która już od dawien dawna działa na Facebooku, a ostatnio także i Instagram Stories, czyli pozwala na odpowiadanie w wiadomościach prywatnych za pomocą gif’ów. Czy jest to niezbędna funkcja? Nie wydaje nam się, jednak miło, że portal próbuje gonić za swoją konkurencją.

linkedin

Źródło: We are social media

Jeśli chcecie być na bieżąco zarówno z tym, co dzieje się w świecie Social Mediów, jak i innymi nowinkami dotyczącymi branży E-commerce, koniecznie zaobserwujcie nasz fanpage na Facebooku oraz Instagramie!

 

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Podsumowanie kwietnia w Social Media”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Barbara Rudiger

Barbara Rudiger

Młodszy specjalista ds. Social Media, studentka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. Miłośniczka Instagrama, kryminałów i dobrej kawy.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!