Podsumowanie lipca 2021 w social media!

Social media | 5 min czytania

Podsumowanie lipca 2021 w social media!

Lato w pełni, ale świat mediów społecznościowych ciągle się rozwija. Sprawdźcie, co nowego przyniósł lipiec, a jeśli potrzebna Wam pomoc w prowadzeniu social mediów - dajcie nam znać!

Instagram:

Nowe funkcje

Instagram pracuje nad nową funkcją, która umożliwi użytkownikom bezpośrednie dzwonienie do kontaktów w sekcji wiadomości. Opcja ta będzie obejmować wysyłanie emotikonów, rozpoczynanie rozmowy wideo lub bezpośrednie czatowanie ze znajomymi. Funkcja ta zawiera również “pływający” przycisk.

uzVbk.jpg

14iTI.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Limity komentarzy

Instagram testuje nową funkcję - Limity. Umożliwiać ona będzie rozwiązywanie problemu nadużyć na platformie. Opcja ta uniemożliwi określonej grupie kont na interakcję z postami danego użytkownika. Limity mają również dotyczyć wysyłania wiadomości prywatnych. Funkcja została tak zaktualizowana, że użytkownik może wybrać również liczbę dni, przez które osoba zamierza ograniczyć aktywność nowych lub nieśledzących użytkowników.

xBbcX.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Instagram i Twitter łączą siły

Wkrótce użytkownicy będą mogli importować zdjęcia z Twittera na Instagram. Obecnie można importować tylko swoje zdjęcia profilowe, ale spekuluje się, że witryna wkrótce umożliwi przenoszenie innych zdjęć. Być może w przyszłości będziemy w stanie wprowadzać tweety i inne funkcje z jednej platformy na drugą. Wkrótce użytkownicy będą mogli importować zdjęcia z Twittera na Instagram, zaczynając od zdjęcia profilowego.

F69MB.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Testy automatycznego odtwarzania filmów

Instagram jest w fazie testów nad nową funkcją, która automatycznie odtwarza filmy na pełnym ekranie. Pomoże to zwiększyć zaangażowanie użytkowników na treści udostępniane przez marki. Opcja ta spotkała się już z krytyką, ponieważ automatyczne odtwarzanie zmusza każdego użytkownika do oglądania każdego filmu.

OI2jz.png

źródło: digitalinformationworld.com

Naklejka do ponownego udostępnienia

Naklejka pozwoli w kreatywny sposób na ponowne udostępnianie treści. Aktualnie jest w fazie testów, ale już niebawem użytkownicy będą mogli z niej swobodnie korzystać. Funkcja ma polegać na tym, że jeżeli udostępnimy jakąś treść, możemy dodać ją na tle naszego nowego zdjęcia, czy filmiku.

jJcnG.jpg

źródło: socialpress.pl/

Automatyczne napisy do postów

Instagram pracuje nad automatycznie wygenerowanymi podpisami do publikowanych postów. Funkcja ta zmniejsza pracę twórców, ponieważ będą mogli szybko dodawać napisy. Platforma po raz pierwszy wprowadziła tę funkcję dla treści wideo IGTV - otrzymała wiele pozytywnych opinii użytkowników.

g2Kyb.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Funkcja tłumaczenia

Instagram uruchamia funkcję tłumaczenia, która umożliwia komunikację bez żadnych kłopotów. Proste kliknięcie przycisku powoduje zmianę języka. Platforma rozszerza zasięg, włączając funkcję również w historii dodawanych postów.

Rsk3Q.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Nowe ograniczenia Instagrama

Instagram ogłosił nowe aktualizacje, które koncentrują się na zwiększeniu bezpieczeństwa nastolatków. Platforma wprowadziła trzy kluczowe zmiany. Pierwszą z nich jest nałożenie obowiązku na użytkowników poniżej 16 roku życia na założenie prywatnego konta. Instagram dodatkowo będzie zachęcał istniejące konta osób poniżej 16 roku życia na włącznie prywatnych ustawień. Druga zmiana ograniczy nękanie i obraźliwe zachowanie na platformie. Gdy Instagram zidentyfikuje konto podejrzanego zachowania, ograniczy mu kontakt z młodymi nastolatki. Trzecia zmiana wpłynie na reklamodawców, którzy kierują reklamy do nastolatków w oparciu o zainteresowania. Po aktualizacji reklamodawcy nie będą mogli wybierać targetowania na podstawie aktywności i zainteresowania. Będą mogli kierować reklamy na podstawie wieku, płci oraz lokalizacji.

CPwVP.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Facebook:

Testy automatycznych zaproszeń

Facebook wprowadza nową funkcję automatycznych zaproszeń do grup, pozwala ona administratorom zapraszać obserwujących inne strony do dołączenia do danej grupy. Automatyczne zaproszenia będą wysyłane tylko do aktywnych użytkowników danej strony. Konta, które nie działają lub użytkownicy logują się do nich sporadycznie, nie staną się częścią otoczenia Twojej grupy.

bDgMB.png

źródło: digitalinformationworld.com

Facebook Pay

Facebook chce udostępnić opcję płatności bezpośrednio na swoich stronach internetowych. Daje to klientom możliwość szybszej realizacji transakcji bez konieczności ponownego wprowadzania informacji o płatnościach. Facebook wyraźnie zaznacza, że wszelkie szczegóły transakcji za pośrednictwem Facebook Pay będą szyfrowane, a podane numery kart i kont nie będą wykorzystywane do personalizowania ani do informowania do wyświetlanych reklam.

C6aiS.png

źródło: digitalinformationworld.com

Soundmojis

Messenger ogłosił wprowadzenie “Soundmojis”, czyli emoji odtwarzających krótki klip audio. Po dodaniu Soundmojis do wiadomości odtwarzany jest fragment audio, który odbiorca usłyszy po otrzymaniu wiadomości. Klipy dźwiękowe dostępne na czacie Messengera, od klaskania, świerszczy, złego śmiechu i werbla po klipy audio ulubionych wykonawców.

5DzE9.jpg

źródło: digitalinformationworld.com

Grupy z funkcją zakupów

Facebook pracuje nad połączeniem funkcji: Grupy i Zakupy. Jeżeli jesteśmy członkiem grupy, a administratorzy pozwalają na oznaczenie produktów w postach, to dzięki funkcji Zakupy natychmiast coś kupimy. Osoby, które chcą sprzedawać swoje produkty, będą mogli je sprzedawać za pośrednictwem grup, które są znane z wysokiego wskaźnika zaangażowania.

Tf5mx.png

źródło: digitalinformationworld.com

Chcesz rozwinąć swoje kanały w social media?

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!