Podsumowanie lipca i sierpnia w Social Media

Social Media

Kolejne podsumowanie ostatnich miesięcy już przed Wami! Sprawdźcie, jakie nowości pojawiły się na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Linkedinie w lipcu i sierpniu.

Lipiec

Chińskie bramy znowu otwarte

Dzieje się! Filia Facebooka zostanie ponownie otwarta w Chinach. Po tym, jak platforma została zablokowana w Państwach Środka w 2009 roku, nastał czas na wielki powrót! Portal jednak wciąż będzie na cenzurowanym, ale otworzy tzw. inkubator start-upów Facebook Technology.

Bolesny upadek

W ostatnim kwartale firma Zuckerberga zaliczyła największy spadek w historii swojego istnienia! Na otwarciu giełdy w USA notowania Facebooka spadły o ok. 18 proc., co skurczyło kapitalizację giełdową giganta o 124 mld dol! Taki obrót spraw musiał być naprawdę bolesny…

fb

 

Reklamy z wykorzystaniem technologii AR

Specjaliści ds. reklamy testują wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w formatach ads. Dzięki temu użytkownicy mają otrzymać pozorną możliwość przymierzenia ubrań czy dodatków (obecnie trwają testy w USA wśród największych marek). Narzędzia mają wypełniać lukę, która powstała przy kupowaniu produktów online, a przymierzeniem/obejrzeniem w stacjonarnym sklepie.

 

fb

Fot. techcrunch.com

Instagram

Na Instagramie również pojawiło się kilka cennych aktualizacji, o których warto wiedzieć! Pierwsza z nich to zielona ikonka przy zdjęciu profilowym informująca o byciu online. Opcję można wyłączyć w ustawieniach, jeśli wolicie pozostać ukryci.

Druga nowość to wideo chat w grupie. Podczas prowadzenia rozmowy ze znajomymi możecie także zminimalizować okienko i swobodnie przeglądać feed.

Trzecia nowinka dotyczy bezpośrednio tablicy użytkownika. Teraz po przeczytaniu wszystkich postów z dwóch ostatnich dni w feedzie pojawi się komunikat z informacją “jesteś na bieżąco”. Czwarta, chyba najchętniej używana nowość ostatniego miesiąca, to pytania w Stories! Dzięki specjalnej nakładce, którą dodaje się po zrobieniu zdjęcia lub filmiku, obserwatorzy mogą zadawać zapytać obserwowaną osobę o co chcą lub odpowiedzieć na zadane przez nią pytanie.

 

Fot. instagram-press.com

Wielkie pustki uczyniłeś w feedzie moim, Twitterze!

Czystka na Twitterze – tak brzmiały wszystkie nagłówki największych branżowych czasopism, gdy z portalu zniknęło kilka milionów fake’owych kont. Rekordzistą, jeśli chodzi o “utratę” obserwujących, był profil Baracka Obamym – 3 miliony. Z kolei zaś drugie miejsce zajęła Oprah Winfrey z wynikiem 1,3 miliona na minusie. Sam twórca Twittera – Jack Dorsey, stracił 230 tys. obserwujących. Cała akcja ma na celu oczyścić portal z botów i innych kont, które zazwyczaj należą do hejterów czy innych spamerów.

Sierpień

Nowe formaty reklam 

W sierpniu na Facebooku udostępnione zostały nowe formaty reklam, które pozwolą zamienić zwykły, statyczny obrazek w pełnowartościowe, angażujące wideo. Do dyspozycji mamy 4 nowe opcje: basic motion – ożywienie stałych obrazów poprzez dodanie jednego/dwóch elementów ruchomych, brand in option – ożywienie elementów nazwy lub logo marki, aby wesprzeć jej rozpoznawalność, benefit in motion – dodanie ruchomej adnotacji dotyczących zniżek, promocji itp. oraz demo in motion – wykorzystanie ruchu, by zaprezentować użytkownikom jak działa dana strona. Wszystkie wymienione powyżej formaty mają zawierać także przycisk CTA, który ma zachęcić odbiorców do klikania w reklamę.

Grywalne reklamy

Często konsumenci chcą przetestować daną aplikację jeszcze przed jej ściągnięciem i teraz będą mieli ku temu okazję! Dzięki kolejnej nowej w tym miesiącu funkcji reklamowej udostępnionej przez zespół Marka Zuckerberga, odbiorcy z poziomu tablicy będą mogli  zagrać w daną grę bez ściągania jej na telefon czy tablet, a reklamodawcy specjalizujący się w tym sektorze będą mogli dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych oferowanymi przez nich aplikacjami.

 

Fot. Marketing przy kawie.

Firmowe relacje

Jeśli jesteście administratorami jakiejkolwiek strony na Facebooku, to na pewno zauważyliście pojawienie się opcji dodawania relacji w Stories marek. Jest to nieco uboższa wersja tego, co widzimy na IG Stories, bowiem nie widać żadnych interesujących statystyk dotyczących tego, kto zobaczył daną relację, czy ją przewinął czy też pozostał do końca. Ale, już niebawem ma się to zmienić. W zakładce “statystyki” pojawią się dane pozwalające sprawdzić ile razy odczytano/przesunięto dany post lub też ile razy odbiorca zupełnie zrezygnował z obejrzenia go.

Pixel w grupach

Kolejny ważny temat to zwiększająca się z miesiąca na miesiąc popularyzacja grup na Facebooku. Coraz więcej firm, marek czy osób prywatnych specjalizujących się w danej dziedzinie stawia na tworzenie własnej, zamkniętej społeczności stricte zainteresowanej prezentowaną tematyką. Do tej pory jednak nie dało się na tym w żaden sposób skorzystać z punktu widzenia reklamodawcy, ale… Już niebawem na portalu pojawi się możliwość implementowania kodu pixela do grup! Co dzięki niemu zyskamy? Otóż otrzymamy opcję tworzenia niestandardowych odbiorców oraz będziemy mogli rejestrować na stronie zdarzenia wykonane przez osoby, które kliknęły w zamieszczony na grupie post. Jesteśmy bardzo ciekawi tej opcji, a Wy?

Mentorzy

Na początku sierpnia w USA wprowadzono w grupach program mentorski mający na celu ułatwić łączenie użytkowników, którym zależy na osiągnięciu konkretnych celów, z osobami, które mają doświadczenie lub wiedzę w danym zakresie i mogłyby się nimi podzielić. Program ten jest dostępny dla osób z wybranych zbiorowości skupionych na rozwoju rodzicielskim, zawodowym i osobistym.

Fot. newsroom.fb.com

Przypinanie komentarzy przez administratorów grup

Kolejną aktualizacją dla grup, która pojawiła się w przeciągu ostatniego miesiąca, jest możliwość przypinania przez administratorów komentarza z tematem dyskusji, wyróżniając go tym samym na tle innych odpowiedzi. Dzięki tej funkcji nowi uczestnicy rozmowy będą mogli lepiej  widzieć główny temat i najważniejsze wypowiedzi np. po to, aby nie powielać wątków rozmowy.

Źródło: Twitter

Nowe opcje dla lokalnych biznesów

Na pewno zauważyliście, że z firmowych fanpage’y zniknęły ostatnio klasyczne recenzje i zostały zastąpione opiniami. To jeden z kroków, które przedstawiciele Facebooka w najbliższym czasie chcą postawić w kierunku lokalnych biznesów. Już niebawem ma pojawić się kilka dodatkowych funkcji, a będą to m.in: możliwość dodania przycisku do dokonywania rezerwacji, planowania spotkań lub pisania rekomendacji za pośrednictwem fan page’a.

Dodatkowo, właściciele stron otrzymają dostęp do przycisków do umówienia wizyty, zamówienia pizzy, napisania rekomendacji czy skontaktowania się bezpośrednio ze stroną, które będą dostępne mobilnie.

lokals

Fot. engadget.com

Drugie urodziny Instagram Stories!

W ubiegłym miesiącu drugie urodziny obchodziły Instagramowe Stories, z których obecnie korzysta dziennie ponad 400 milionów użytkowników! Z tej okazji założyciele apki stworzyli specjalną infografikę, pokazującą najważniejsze aktualizacje z ostatnich 24 miesięcy. Jesteśmy ciekawi, z której z nich najczęściej korzystacie?

 

IG

Fot. instagram-press.com

Polecane dla Ciebie

Twórcy aplikacji nie zwalniają jednak tempa i z miesiąca na miesiąc zaskakują nas kolejnymi aktualizacjami! Jedna z nich to rekomendowane wpisy pojawiające się z feedzie, wybierane na podstawie zainteresowań użytkownika.

 

IG

Fot. instagram-press.com

Ankiety w DM

Chcielibyście zapytać o konkretne osoby o zdanie na dany temat? Teraz możecie wysyłać ankiety w wiadomości prywatnej zarówno do jednego, jak i wielu znajomych. Odpowiedź na pytanie będzie widoczna bezpośrednio w konwersacji w direct message.

Weryfikacja konta i filtr blokujący obraźliwe komentarze

Kolejną nowością, którą możemy zauważyć po wejściu w standardowe ustawienia profilu, jest możliwość weryfikacji osobistego konta na Instagramie. Wprowadzona 4 lata temu opcja do tej pory obejmowała tylko konta gwiazd, marek oraz innych dużych profili, a obecnie każda osoba otrzyma taką możliwość. Jaki jest główny cel tej aktualizacji? Zapobieganie podszywaniu się użytkowników pod inne osoby oraz zwiększenie przejrzystości w aplikacji. Druga nowość, o której warto wspomnieć, ułatwi nieco życie moderatorom! Od teraz wchodząc w ustawienia aplikacji w zakładkę “filtr” będziecie mogli wpisać konkretne słowa, których nie chcecie widzieć w komentarzach pod postami. Jeśli dana osoba pozostawi po sobie ślad z wykluczonym wyrazem, zostanie on automatycznie ukryty przez  Instagram.

Zarządzanie czasem

Już niebawem w aplikacji Facebooka oraz Instagrama, będzie można ograniczyć liczbę powiadomień, ustawić sobie przypomnienia o postach obserwowanych osób oraz lepiej dbać o komfort korzystania z innych programów.  Włączenie tych ograniczeń ma za zadanie wpłynąć na lepszą koncentrację i możliwość skupienia się na czymś innym, niż tylko korzystaniu mediów społecznościowych. Dodatkowo, po całym dniu będzie można sprawdzić, ile czasu w ciągu ostatnich 24h spędziło się przeglądając oba portale!

fot. Twitter

LINKEDIN- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Sierpniowe aktualizacje nie ominęły także Linkedina! Jedną z nowości jest możliwość grupowania doświadczenia zawodowego w obrębie jednej firmy. Od teraz każde z zajmowanych stanowisk nie będzie już wyszczególnione osobno, ale estetycznie uporządkowane.

Fot. sprawnymarketing.pl

Jeśli chcecie być na bieżąco zarówno z aktualnościami ze świata social mediów, jak i innymi nowinkami dotyczącymi branży e-commerce, koniecznie zaobserwujcie nasz fanpage na Facebooku oraz profil na Instagramie! A już 20 września widzimy się z Wami na najbardziej praktycznej konferencji – Trafficday2018!

stopka

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Podsumowanie lipca i sierpnia w Social Media”

  1. Nawet w najnowszym rankingu Gemiusa Facebook i Instagram tracą użytkowników. Co by nie mówić, ale afera Cambridge Analityca jednak w jakiś sposób dotartła do ludzi. Są to duże straty użytkowników. Mark Zuckerberg ma naprawdę dużo do przemyślenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Barbara Rudiger

Barbara Rudiger

Młodszy specjalista ds. Social Media, studentka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. Miłośniczka Instagrama, kryminałów i dobrej kawy.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!