Podsumowanie lutego w Social Media

Social Media

social media

Przed Wami kolejna porcja nowinek ze świata mediów społecznościowych. Sprawdźcie, jakie zmiany zostały już wdrożone oraz czego możemy spodziewać się w najbliższym czasie.


Facebook

Najsłynniejszy portal społecznościowy nie zwalnia tempa i każdego miesiąca zaskakuje nas kolejnymi funkcjami czy nowymi rozwiązaniami. Jedną z nowości jest testowany w Stanach Zjednoczonych przycisk “downvote”, który pojawia się przy komentarzach postów publicznych. Osoba, która z niego korzysta nie będzie już widziałam wspomnianego komentarza, a dla teamu Marka Zuckerberga będzie to sygnał, iż jest on nieodpowiedni, nieuczciwy lub wprowadza w błąd.

 

Przycisk downvote

źródło: https://twitter.com/TaylorLorenz

 

Jak już informowaliśmy w naszych wcześniejszych wpisach, od jakiegoś czasu nastąpiły zmiany w algorytmie Facebooka  mające na celu wyświetlanie w pierwszej kolejności wpisów od rodziny czy znajomych, a w dalszej – tych z fan page’y. Aby jeszcze bardziej zaangażować społeczność do dzielenia się z innymi swoimi przeżyciami czy refleksjami, powstała nowa funkcja dostępna w statusach. Są to stopniowo wprowadzane od 14 lutego Listy. Czym się charakteryzują? Kolorowym tłem oraz opisującym je emoji. Użytkownicy mogą wybierać spośród gotowych szablonów lub tworzyć własne. Co mogą zawierać? M.in. spis planów na weekend, listę rzeczy z dzieciństwa, za którymi tęsknicie czy miejsc, które chcecie odwiedzić.

 

Listy na Facebooku

 

Posty 3D to kolejna nowość z lutego, która z pewnością uatrakcyjni przekaz treści na portalu. Stworzyć je możecie korzystając z Photoshopa lub Painta 3D. Plik musi być przygotowany w formacie GLP i ważyć mniej niż 3MB. Perspektywa wspomnianych postów zmienia się już nawet przy scrollowaniu newsfeeda, a umieszczone w nim grafiki 3D można obracać za pomocą palca albo ruchami telefonu (mobile) czy przytrzymując lewym i prawym przyciskiem myszy (desktop).
Niestety na tę chwilę tego typu wpisy nie mogą być promowane.

 

Światowy gigant nieustannie dąży do rozwijania i ulepszania Grup. W ostatnim czasie pojawiły się na nich 4 nowości.
1) Narzędzia administratora, statystyki, prośby o dołączenia do grupy czy zgłoszone komentarze i posty, czyli wszystko to, co wcześniej było rozdzielone na kilka zakładek teraz skompresowano do jednej.
2) Pojawiła się nowa opcja publikowania do 10 Ogłoszeń, które można przypiąć na górze strony.
3) Do tej pory regulaminy grup tworzone były w jej opisach, teraz w tym celu stworzona została zakładka Reguły. Administratorzy mogą skorzystać z gotowych reguł lub stworzyć własne.
4) Kolejną nowością jest personalizacja Grup poprzez nadanie jej wybranego koloru. Wcześniej każda z nich miała tę samą, niebieską barwę.

 

Reguły w Grupach

 

Instagram

Reklamy karuzelowe teraz także w Stories! Nowy format w chwili obecnej umożliwia wykorzystanie aż 3 kafelków z video lub zdjęciami, a co za tym idzie trzykrotnego pomnożenia czasu emisji reklamy, który był możliwy w Stories do tej pory i wynosił kolejno 15 (video) lub 5 sekund (zdjęcie).

Trwają również testy zakupów przy pomocy formatu Kolekcja. Może on łączyć w sobie video i zdjęcia produktów, które użytkownik może przesuwać podczas ich oglądania.
Dzięki Kolekcji instagramowicze będą mogli dokonywać zakupu towarów bez konieczności opuszczania aplikacji.

 

Format Kolekcje

 

Mark Zuckerberg wychodzi także naprzeciw potrzebom użytkowników Instagrama i wprowadza możliwość planowania postów na profilach biznesowych za pomocą narzędzi od swoich partnerów biznesowych: HootSuite, Sprout Social, Social Flow.
Użytkownicy indywidualni z opcji tej skorzystać będą mogli prawdopodobnie dopiero na początku 2019 roku.

 

Planowanie postów na Instagramie

źródło:  business.instagram.com

 

Snapchat

Początek roku nie jest dobry dla aplikacji “z duszkiem”. Fala negatywnych opinii użytkowników po wprowadzeniu zmian w wyglądzie “strony głównej” (która doprowadziła do  podpisania przez 1,2 mln użytkowników petycji wnioskującej o cofnięcie zmian) oraz usunięcie snapchatowego konta przez Kylie Jenner okazały się być przysłowiową puszką Pandory. Wspomniane wydarzenia są bowiem uznawane za nagłą przyczynę spadku notowań Snapchata. Jak się okazuje, dzień po decyzji Jenner notowania aplikacji na giełdzie poszybowały 6% w dół, przez co straciła ona na swej rynkowej wartości aż  1,5 mld dolarów!

Czy Snapchatowi uda się wyjść z kryzysu? Przekonamy się w najbliższej przyszłości. Tymczasem w aplikacji wprowadzone zostały dwie nowości. Pierwszą z nich jest Lens Studio dla wszystkich, czyli interaktywne filtry, które miłośnicy snapów mogą tworzyć za pomocą gotowych 150 filtrów lub kreować swoje własne.

 

Snapchat filtry

źródło:  źródło: https://thenextweb.com

 

Drugim rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnich dniach są animowane gify, znane już od jakiegoś czasu internatutom korzystającym z Instagrama.

 

Snapchat giphy

źródło: źródło: https://wersm.com

 

Twitter

Jedna aczkolwiek znacząca zmiana dosięgnęła także Twittera. W celu walki ze spamen oraz polityczną propagandą ograniczono zasięg masowo rozsyłanych wpisów o tej samej treści. Wprowadzono nowe mechanizmy mające wychwytywać wpisy publikowane automatyczne z wielu, często fałszywych, kont. Podobnie ma być także w przypadku masowego reetweetowania treści czy ich lajkowania.
Jest jednak jeden wyjątek. Nowe algorytmy nie obejmą służb ostrzegających dużą liczbę użytkowników Twittera o zagrożeniach czy klęskach żywiołowych.  

 

Chcecie więcej?

Aby być na bieżąco z wszelkimi nowinkami ze świata Social Media (i nie tylko), koniecznie obserwujcie nasz firmowy fan page. Każdego dnia bowiem publikujemy tam najciekawsze newsy z branży.

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karolina Foss

Karolina Foss

Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarstwo i public relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ninja w świecie mediów społecznościowych, interpunkcyjny detektyw, miłośniczka polskiej literatury o tematyce wojennej i okupacyjnej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!