Podsumowanie maja 2019 w social media!

Maja Mikołajczyk

Social media | 2019-06-10 | 3 min czytania

Podsumowanie maja 2019 w social media!

Patrząc na nowości w świecie social mediów z maja, można zauważyć, że giganci mediów społecznościowych wyraźnie zwolnili z wprowadzaniem nowych funkcjonalności dla użytkowników. Czy oznacza to, że w najbliższym czasie szykują coś wielkiego? Pozostaje nam tylko obserwować rozwój zdarzeń, a tymczasem zapraszamy do zapoznania się z nowościami ze świata social mediów!

Facebook

Kryptowaluta

Facebook ogłosił wprowadzenie kryptowaluty w 2020 roku. Ma nazywać się GlobalCoin, a jej kurs ma być powiązany z kursem dolara. Dzięki niej użytkownicy Whatsappa i Instagrama będą mieli możliwość realizacji przekazów pieniężnych w ramach autorskiego systemu płatności online.

bMDFP.jpeg

Kartki urodzinowe

Urodziny znajomych na Facebooku z reguły oznaczały napisanie kilku miłych słów na tablicy solenizanta. Od teraz w Stanach użytkownicy będą mieli okazję wypróbować inną formę złożenia życzeń - Facebook stworzył kartki urodzinowe, które będzie można wysłać przyjaciołom przez relacje.

XBsud.png

źródło: www.theverge.com

Booksy

Facebook połączył swe siły z polską platformą Booksy, która służy do rezerwacji wizyt online w branży zdrowia i urody. Dzięki tej integracji, biznesowi partnerzy Booksy otrzymają cennik usług ze zdjęciami swoich prac i automatyczne przypomnienie o wizytach.

Instagram

Naklejka “Join the chat”

Instagram testuje nową naklejkę “Join the chat”, która będzie umożliwiać widzom relacji rozpoczęcie prywatnej rozmowy w grupie. Ta opcja może być pomocna dla marek, które chcą nawiązać bliższą więź ze swoimi odbiorcami.

Karta Netflixa na Androidzie

Kto nie lubi się chwalić oglądanymi serialami? Znana użytkownikom Iphone’ów funkcja umożliwiająca dzieleniem się w relacji linkiem do Netflixa, od teraz będzie dostępna również na urządzeniach z Androidem.

42nPC.jpeg

Poziome wideo w IG TV

Dla miłośników dłuższej formy na Instgramie został wprowadzony nowy poziomy format. Dzięki temu użytkownicy IGTV nie będą musieli ograniczać swojej wizji artystycznej do pionowych filmików.

Tik Tok

Nowe formaty reklam

Na tej najpopularniejszej wśród młodzieży aplikacji już od jakiegoś czasu są testowane różne formaty reklamowe. Obecnie Tik Tok sprawdza:

  • natywne reklamy wideo,
  • soczewki i filtry (podobne do tych znanych ze Snapchata),
  • reklamy uruchamiające się po pierwszym otwarciu aplikacji,
  • reklamy zachęcające twórców treści do skorzystania z hashtagu promocyjnego.

Markom nie pozostaje nic innego, jak obserwować skuteczność tych form reklamowych i myśleć już nad wykorzystaniem ich w swoim zakresie.

PleRe.jpeg

Whatsapp

Reklamy

W 2020 roku użytkownicy Whatsappa mogą się spodziewać sporych zmian. W sekcji Status w przyszłym roku mają się pojawić reklamy, prowadzone są również rozmowy nad wprowadzeniem innych formatów.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24 h ofertę dla Twojej firmy w Social Mediach!

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!