Podsumowanie maja w Social Media

Social Media

Czas na podsumowanie ostatniego miesiąca! Jak na wiosnę przystało, maj obfitował w rozkwit wielu nowych funkcji na portalach społecznościowych. Bierzemy pod lupę, co w Social Media piszczy!

FACEBOOK, MESSENGER I INSTAGRAM ZJEDNOCZONE

Rodzina aplikacji Facebooka zamieszka pod jednym dachem! Facebook, Messenger i Instagram testują funkcję, która pokazuje powiadomienia i statystyki każdego z nich w jednym miejscu i umożliwia natychmiastowe przełączenie się pomiędzy aplikacjami.

Panel z “przełącznikiem” będzie pojawiał się na ekranie po przytrzymaniu ikonki z naszym zdjęciem profilowym, pokazując wszystkie oczekujące na nas powiadomienia we wszystkich trzech aplikacjach. Funkcja ta z pewnością okaże się sporym ułatwieniem, albowiem nie będzie wymagane już przełączanie się pomiędzy kontami przy każdym nowym powiadomieniu.

Facebook, Messenger i Instagram, wspólne powiadomienia

źródło: techcrunch.com

ZAMÓW JEDZENIE PRZEZ FEJSA

Zintegrowane aplikacje to nie jedyna zapowiedź ze strony socialowego giganta – Facebook zdecydowanie chce, abyśmy nigdy nie ruszali się poza jego obręb. W USA testowania jest zakładka “Order food” – oprócz zdobywania nowych znajomych, robienia zakupów i sprawdzania pogody już wkrótce za pośrednictwem Fejsa będziemy mogli także zamówić posiłek…

Facebook Order food

źródło: techcrunch.com

SNAPCHAT WPROWADZA (DOBRE?) ZMIANY

Jak w poprzednim artykule wspominał Robert – Instagram rośnie w siłę, a notowania Snapa lecą w dół. Popularna aplikacja odchodzi już od swoich pierwotnych założeń szukając deski ratunku. Jedną z nowości, która pojawiła się w maju, jest wysyłanie snapa nieograniczonego czasowo – wyświetla się on odbiorcy na loopie, dopóki ten nie dotknie palcem ekranu swojego smartfona. Dla jednych to zaleta, bo już nigdy nie umknie im żaden szczegół, dla innych brak swego rodzaju podekscytowania przy otwieraniu kilkusekundowego zdjęcia czy filmu niespodzianki. W aplikacji pojawiła się także możliwość wycinania/zamazywania poszczególnych obiektów na wykonanym zdjęciu (już nie musicie martwić się o fotobombę na waszym nieskazitelnym #selfie!), od teraz możemy tworzyć także swoje własne naklejki z danego fragmentu zdjęcia i – co więcej – zapisywać je w bibliotece i wykorzystywać przy kolejnych snapach. Dzięki aktualizacji mamy również możliwość rysowania już nie tylko pędzlem, ale także… emoji!

To nie koniec wielkiego update’u – Snapchat dodał opcję tworzenia niestandardowych Story przeznaczonych jedynie dla konkretnych znajomych lub wybranych kontaktów i ich znajomych znajdujących się w danych obszarze. Każdy z nich może dodać do niego swojego własnego snapa! Podobnie jak w przypadku klasycznego Story i to całkowicie znika, jeśli nikt z grupy nie zrobi w nim żadnej aktualizacji w ciągu 24 godzin. Ta funkcja może idealnie przydać się podczas nadchodzących wakacji – za jej pomocą w łatwy sposób wspólnie stworzycie galerię z Waszych wojaży, którą później w całości można zapisać w pamięci telefonu.

Co więcej Snapchat podjął decyzję o wprowadzeniu własnego, samoobsługowego menadżera reklam do kupowania i obsługiwania Snap Ads, czyli wideo reklamówek wyświetlanych pomiędzy snapami. Najprawdopodobniej jest to podyktowane nieco krytycznym momentem w historii firmy i chęcią poszerzenia grona reklamodawców, a co za tym idzie zwiększenia przychodów.

Snapchat, menadżer reklam

źródło: techcrunch.com

Pierwszymi państwami, które mogą korzystać z tych udogodnień są m.in. Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Kanada, Francja, Niemcy i Australia. Do tej pory reklamę na Snapchacie można było zakupić przez zespół sprzedaży firmy lub narzędzia reklamowe firm trzecich, które pobierały za to dodatkowe opłaty.

Do naszej dyspozycji pojawi się:

– menadżer reklam – przeznaczony do kupowania, zarządzania, optymalizowania i przeglądania raportów dotyczących wszystkich kampanii Snap Ads, a także targetowania i tworzenia listy odbiorców

– pulpit nawigacyjny – przeznaczony do wyświetlania i podglądania widoku reklamy, przeglądania skuteczności kampanii, edytowania i wstrzymywania kampanii, także w tym miejscu pojawią się będą powiadomienia o najważniejszych danych

– menadżer firmy – przeznaczony do konfiguracji ról i uprawnień członków zespołu reklamowego, zmieniania adresu płatności i zarządzania różnymi kontami reklamowymi

Czas pokaże, czy mniejsze firmy także będą potrafiły stworzyć atrakcyjnego wideo reklamy w pionowym formacie, które przykują uwagę użytkowników Snapa. W przeciwieństwie do Google AdWords czy reklam na Facebooku, tworzenie nienagannych reklam wideo jest wiele trudniejsze dla mniejszych i średnich firm, które posiadają ograniczony budżet.

INSTAGRAM CORAZ BARDZIEJ COOL

To było tylko kwestią czasu – na InstaStory dostępne są już filtry i maski, dzięki którym możemy w czasie rzeczywistym zamienić się w misia koalę czy nerda. Funkcja ta działa dokładnie tak samo jak na Snapchacie. Instagram wprowadził również możliwość ukrywania poszczególnych zdjęć na naszym profilu – w razie, gdybyśmy nie chcieli usuwać ich całkowicie z serwerów, ale nie mamy ochoty się już nim chwalić. Wystarczy przy konkretnym zdjęciu z menu w prawym górnym rogu wybrać opcję “Zarchiwizuj”, poprzez co dana fotografia staje się automatycznie niewidoczna dla osób odwiedzających nasz profil, jednak w każdym momencie możemy przywrócić ją na feeda.

InstaStory, filtry

źródło: techcrunch.com

Małe udogodnienia pojawiły się także w Direct Message – od teraz obsługuje ono linki internetowe, a także zezwala na przesyłanie zdjęć i filmików w ich oryginalnych proporcjach, bez konieczności kadrowania. Ta aktualizacja jest o tyle istotna, iż użytkownicy nie będą musieli już szukać innych dróg przesyłania wiadomości będąc w aplikacji.

EMOJIPEDIA NA TWITTERZE

Konkretne tweety czy osoby można od teraz znaleźć na Twitterze za pomocą emotikonki. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce pojedyncze emoji lub cały ich ciąg. Mała, lecz z pewnością w dzisiejszych czasach przydatna aktualizacja – w końcu słowem roku 2015 według Oxford University Press zostało emoji przedstawiające płaczącą ze śmiechu buźkę.

TELEWIZJA WSZĘDZIE

Facebook chce przejąć jeszcze większą kontrolę nad treściami wprowadzając swoje własne kilkunastominutowe programy, jak i trwające od 5 do 10 min show. Podobne wieści usłyszeć można ze strony Snap Inc. Firma prowadzi rozmowy m.in. z NBC Universal, Vice Media oraz ESPN, aby wystartować z produkcją własnych, krótkich programów przeznaczonych dla nadchodzącego serwisu streamingowego Snap TV. Ma on prezentować krótkometrażowy content, który w założeniu będzie uzupełnieniem tradycyjnej telewizji. I Twitter nie chce pozostać w tyle, serwis dogaduje się m.in. z BuzzFeed News, NBA, Live Nation oraz IMG i planuje uruchomić na swojej platformie działające całą dobę kanały streamingowe, dzięki którym będziemy mogli na żywo oglądać wybrane koncerty, mecze czy pokazy mody.

PODSUMOWANIE

Wszystko wskazuje na to, że wideo kontent to przyszłość social media. Jesteśmy już zbyt leniwi by czytać opisy, a ładne zdjęcia i kolorowe obrazki stały się już nudne. Na portalach pojawia się coraz więcej ruchomych treści wizualnych – furorę robi Boomerang na Instagramie, a Facebook powoli wdraża możliwość publikowania wideo w cover photo. Taka forma z pewnością jeszcze bardziej przykuje oko użytkowników i sprawi, że to reprezentacyjne miejsce będzie mogło jeszcze ciekawiej wykreować wizerunek marki na fanpage’u. Plany wprowadzania własnych programów i specjalnych streamingów na Facebooku, Snapchacie i Twitterze to wisienka na torcie. Nie wystarczy, że jest kolorowo – musi się ruszać i do nas mówić.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: Social Media” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/social-media/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Marcin Biziorek

Marcin Biziorek

Specjalista ds. Social Media, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego, Warszawskiej Szkoły Filmowej i student Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku Nowe Media. Pasjonat podróży oraz kina.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!