Podsumowanie października w Social Media

Social Media

Przed Wami kolejne zestawienie nowości ze świata mediów społecznościowych. Sprawdźcie, co nowego pojawiło się w październiku!

Reklamy na WhatsAppie

Według ostatnich doniesień WhatsApp dołączy do systemu reklamowego Facebooka. I to już w 2019 roku, czyli w swoje 10 urodziny. Reklamodawcy będą mieli możliwość wybierać go jako miejsce docelowe reklam (formaty z przyciskiem Wyślij wiadomość, kierujące do konta biznesowego w aplikacji) oraz lub umieszczać w nim reklamy, które będą wyświetlane w sekcji Status.

Źródło: rysujefejsbuki.pl

Nowy typ posta 3D

Październikowe nowości sięgnęły także fejsbukowych postów. Od teraz możliwe jest tworzenie ich w formacie 3D! Aby móc się nimi cieszyć, należy posiadać aparat z dwoma obiektywami (iPhone’a 7+, 8+, X lub XS), robiąc zdjęcie wybrać tryb portretowy i udostępnić je na Facebooku jako zdjęcie 3D.

Ciekawy przykład znajdziecie tu: www.facebook.com/groups/…/724638284536782/

Portal – urządzenie do rozmów video

Facebook wprowadza na rynek nowy produkt. Jest nim Portal, czyli sprzęt do rozmów przez Messengera, który wyposażono w kamerę podążającą za człowiekiem, tak by rozmówca nie musiał cały czas przebywać na wprost obiektywu.
Urządzenie ma spełniać także kilka dodatkowych funkcji. Zainstalowano w nim Alexę, czyli sztuczną inteligencję opracowaną przez Amazon, dzięki której możliwe będzie wydawanie głosowych poleceń Portalowi oraz pozyskiwać od niego informacje z internetu dotyczące np. pogody czy repertuaru w kinach. Oprócz tego można będzie odtwarzać muzykę ze Spofity czy wyświetlać filmy z platformy Facebook Watch.

Źródło:newsroom.fb.com

Testowanie ankiet w formatach video

Po ankietach w postach i relacjach na żywo, Facebook planuje wprowadzić je również w filmach. Wszystko po to, by jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie odbiorców w serwisie. Użytkownicy, którzy mogli testować tę funkcje, mogli wybierać spośród 2 dostępnych wariantów i widzieli na co decydowali się inni. Czy przejdzie ona testy i zagości na stałe? Okaże się już niebawem.

Sztuczna inteligencja w Marketplace

Nowości dotarły także do facebookowego Marketplace dostępnego w Polsce od 2016 roku. Sztuczna inteligencja ma automatycznie poprawiać jakość zdjęć, kategoryzować produktu oraz podpowiadać zakres ich cen. AI podpowie, za jaką kwotę powinniśmy wystawić dany przedmiot bazując na informacjach o tym, za jaką sumę sprzedane zostały podobne przedmioty.

Zmiany w Messengerze

Mark Zuckerberg zapowiedział nową wersję swojego komunikatora. Messenger 4 ma być prosty w obsłudze i zawierać trzy główne zakładki (zamiast dziewięciu, jak miało to miejsce do tej pory). Pierwsza z nich dotyczyć będzie rozmów (zarówno tych prywatnych, jak również grupowych), druga ma ułatwiać wyszukiwanie znajomych oraz orientowanie się kto z przyjaciół użytkownika w aplikacji jest aktualnie dostępny, zaś ostatnia pozwoli na odkrywanie w sieci konkretnych treści, którymi odbiorca może być zainteresowany. Do dyspozycji internautów pozostaną takie narzędzia jak lokalizacja, wyzwania w grach czy grupowe rozmowy wideo, choć będą mniej wyeksponowane niż do tej pory.

Ponadto działa już zapowiadana wcześniej funkcja cofania wysyłanych wiadomości. Użytkownicy mają 10 minut na usunięcie już wysłanych treści. Można skasować je tylko po stronie nadawcy lub nadawcy i odbiorcy. W obu przypadkach pojawi się komunikat o wykasowaniu przesłanej treści.

Źródło: newsroom.fb.com

Story School od Instagrama

Powstała specjalna platforma, w której nauczycie się tworzyć kreatywne Stories przynoszące efekty. Pojawiła się ona na biznesowym portalu Instagrama, jest w pełni darmowa i krok po kroku pokaże Wam, jak przygotować dobre instagramowe relacje, edytować je dodając elementy przyciągające uwagę odbiorców. Znajdziecie tam również cenne wskazówki, które podpowiedzą jak i dlaczego warto inwestować w reklamę na IG Stories.

Źródło: business.instagram.com

Walka z cyberprzemocą

Instagram wprowadził technologię, dzięki której zwiększyć ma się wykrywalność cyberprzemocy w serwisie i nieodpowiednich treści. Za sprawą uczenia maszynowego platforma ma wyszukiwać ją na zdjęciach oraz w podpisach. Oprócz wprowadzonego jakiś czas temu filtru komentarzy w postach, teraz zastosowano go również w relacjach na żywo. Wszystko po to, by zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo użytkownikom.
Ponadto w serwisie powstał nowy filtr, którego zadaniem jest promowanie życzliwości wśród użytkowników. Po jego wybraniu ekran wypełni się sercami i zostaniemy zachęceni do otagowania znajomych.

Źródło: instagram-press.com

Video czat rozrasta się

Oto jedna z tych nowości, która szczególnie przypadła nam do gustu. Teraz video rozmowy na Instagramie możecie prowadzić z paczką swoich znajomych, dzięki czemu szybko i łatwo będziecie mogli skontaktować się aż z pięcioma osobami. Aktualnie aż 6 osób jednocześnie może uczestniczyć w czacie. Testowaliśmy i polecamy!

YouTube Kids już w Polsce

Aplikacja od 25 października dostępna jest w naszym kraju. Miejsce to ma być przyjazne całym rodzinom. Dzieci będą mogły przeglądać kanały i playlisty w czterech bezpiecznych kategoriach: Programy, Muzyka, Odkrywaj i Ucz się.
Duże ikony oraz funkcja wyszukiwania głosem ma sprawić, że YouTube Kids będzie przyjazne i łatwe w obsłudze nawet dla maluchów.

Ponadto liczne udogodnienia mają pomóc rodzicom kontrolować m.in. czas, który dzieci spędzają przed ekranem. Po jego przekroczeniu aplikacja zostanie zablokowana.

Źródło: proto.pl

Zakupy przez aplikację Snapchata

Dzięki połączeniu sił z Amazon i wykorzystaniu sztucznej inteligencji, po wrzucenia zdjęcia z produktem na Snapchata uzyskamy informację o cenie, dostępności oraz poznamy średnią opinii. Ma to przenieść zakupy na nowy, inny poziom.
W tej chwili opcja ta jest testowana i dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: mensis.pl

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “Podsumowanie października w Social Media”

  1. Jak dla mnie najciekawszym nowym produktem wprowadzonym w październiku jest Portal – czyli urządzenie do rozmów video, przez Messengera, który wyposażono w kamerę podążającą za człowiekiem, tak by rozmówca nie musiał cały czas przebywać na wprost obiektywu. Fajna sprawa!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karolina Foss

Karolina Foss

Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarstwo i public relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ninja w świecie mediów społecznościowych, interpunkcyjny detektyw, miłośniczka polskiej literatury o tematyce wojennej i okupacyjnej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!