Bezpłatna konsultacja

Podsumowanie roku 2022 w Traffic Trends

Kategoria: Firma

Rok 2022 w Traffic Trends był bogaty przede wszystkim w naukę, szkolenia i nowe wyzwania, którym codziennie skutecznie stawialiśmy czoła. To także nagrody i wyróżnienia, z których jesteśmy bardzo dumni. Poza pracą mieliśmy jednak też kilka chwil na rozrywkę i wspólne spotkania oraz rozmowy, niekoniecznie związane z kwestiami czysto merytorycznymi. Co dokładnie działo się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy? Oto krótkie podsumowanie!

Udział w branżowych konferencjach i wydarzeniach

Tradycyjnie, jak co roku, nie opuściliśmy żadnych branżowych eventów. Przedstawiciele głównie działu SEO, ale także reprezentanci działu Reklamy, byli w tym roku uczestnikami takich wydarzeń, jak Kulturalnie o SEO, SEO Poland, Festiwal SEO i semKRK. Wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że każda z tych inicjatyw to kopalnia wiedzy i inspiracji na kolejne miesiące.

oJd5V.jpg

QgN2z.jpg

kgOl0.jpg

BfM02.jpg

CFFoF.jpg

Mieliśmy także przyjemność wybrać się do Aten na Google Partners CEE Agency Summit 2022. Zaproszeni zostali wybrani Partnerzy Premium Google'a z krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Podczas wizyty mieliśmy okazję przeprowadzić wiele kuluarowych rozmów podczas spotkań integracyjnych branży, a także wziąć udział w konferencji, która poruszała wiele bieżących tematów związanych ze światem reklamy Google Ads oraz z prowadzeniem agencji digital marketingu.

Xhipr.jpg

UuduI.jpg

Szkolenia wewnętrzne

Ciągłe poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności to nie tylko wyjazdowe spotkania, ale także grupowe analizy, optymalizacje i regularne szkolenia wewnętrzne, jak i też różnorodne kursy online. Wspólne analizy kluczowych klientów to pole do wymiany doświadczeń i rozmów na temat nowości w branży - często w połączeniu i z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanego oprogramowania dostępnego na rynku. Dzięki wspólnemu działaniu sprawnie wprowadzaliśmy wszystkie nowości takie jak np. Performance Max, który testowaliśmy z powodzeniem u naszych Klientów prawie od początku 2022. Sam format szeroko spopularyzował się dopiero w lipcu i sierpniu.

Myki i Triki

W okresie wakacyjnym absolutnie nie próżnowaliśmy! Choć mogłoby się wydawać, że to sezon ogórkowy, my staraliśmy się dać coś od siebie. Stworzyliśmy serię filmów o nazwie Myki i Triki. To cykl wideoporad dla e-commerce, gdzie bez reklam skomplikowanych narzędzi, przekazujemy praktyczne wskazówki, które absolutnie każdy (nawet bez fachowej wiedzy) może wdrożyć w swoje działania reklamowe. Poruszyliśmy kwestię recyklingu treści, Google Analytics 4, Performance Max, skutecznej sprzedaży na Facebooku oraz umiejętności dobierania słów kluczowych i podstron SEO.

Webinary z IdoSell

Swoją wiedzą dzieliliśmy się także w trakcie webinarów dla IdoSell. Tutaj ponownie poruszyliśmy temat GA4, ale także pozycjonowanie sklepu internetowego oraz stworzenia reklam na FB. Pod koniec grudnia z dumą przyjęliśmy informację, że dwa z naszych filmów znalazły się w TOP 3 najczęściej oglądanych webinarów w IdoSell!

E-commerce Sales Booster

Jesienią, razem z IdoSell, zorganizowaliśmy serię spotkań dla właścicieli i przedstawicieli sklepów internetowych. E-commerce Sales Booster to wydarzenie, które w tym roku odbyło się w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Setki uczestników, godziny prelekcji i rozmów, które zaowocowały nowymi współpracami i przede wszystkim wsparciem kolejnych sklepów online! Co planujemy w tym roku? Szczegóły z pewnością już niebawem!

REnLT.jpg

5Lx3L.jpg

Nagrody: Gazele Biznesu i Diamenty Forbesa 2023

Staje się to już niemal przyjemną tradycją, że kolejny rok z rzędu otrzymaliśmy wyróżnienia, które w rzetelny sposób oceniają rozwój naszej firmy. Mowa tutaj o Diamentach Forbesa oraz Gazeli Biznesu.

Sukcesy działu Reklamy

Rok 2022 to kilka istotnych sukcesów w życiu działu Reklamy. W lutym zdobyliśmy odznakę Google Partner Premium (3% agencji w kraju). Dołączyliśmy do programu reklamowego Microsoft, jako pierwsza agencja w Polsce i zdobyliśmy certyfikat. Kolejny rok rozwijaliśmy także współpracę z Allegro, czego efektem był webinar dla Sprzedawców - "9 wskazówek, które pozwolą stworzyć turbo skuteczne reklamy."

Integracje

Integracje to niemalże nasza pasja! Ze względu na pracę zdalną dużo trudniej spotkać nam się w pełnym składzie, ale świętością dla całej firmy są dwie okazje: wyjazdowe urodziny Traffic Trends latem oraz spotkanie wigilijne, nazywane też zimowym lub noworocznym - w zależności od tego, kto i co chce świętować. Ponadto poszczególne działy spotykają się regularnie na mniejszych integracjach - przy pizzy, na kręglach, czy bilardzie.

lOf7q.jpg

Cm7Bk.jpg

KJsXt.jpg

To był naprawdę dobry rok! Jeśli chcesz być na bieżąco informacjami na nasz temat - konferenacjami, webinarami, czy innymi akcjami - wszelkie informacje znajdziesz na naszym profilu Traffic Trends na Facebooku. Jeśli jednak interesują Cię efekty pracy naszych specjalistów, zapraszamy na profil na Linkedin naszego Head of Sales Piotra Urbaniaka. Jego publikacje to kopalnia wiedzy i prezentacja tego, z jakim sukcesem działamy zarówno w ramach reklamy, jak i pozycjonowania.

Tych, którzy chcą stać się członkiem naszej ekipy - zapraszamy do podstrony Kariera.

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!