Podsumowanie sierpnia w Social Media

Social Media

OSTATNI MIESIĄC TO GORĄCY CZAS W ŚWIECIE SOCIAL MEDIA. KOLOROWE KOMENTARZE, FACEBOOK WATCH ORAZ STORIES NA INSTAGRAMIE, KTÓRE ZABIJAJĄ SNAPCHATA, BYŁY JEDNYMI Z WIELU NOWOŚCI! SPRAWDŹCIE SAMI CO TAKIEGO WYDARZYŁO SIĘ W SIERPNIU. 

FACEBOOK WATCH

Zgodnie z licznymi zapowiedziami, Facebook na początku sierpnia w końcu uruchomił własną platformę wideo – Facebook Watch! Jest to miejsce, w którym znajdują się treści o przeróżnej tematyce, przygotowane specjalnie dla Facebooka przez wewnętrznych i zewnętrznych wydawców oraz producentów takich, jak Discovery Channel, National Geographic czy Business Insider.

Facebook Watch ma być spersonalizowany. Personalizacja materiałów wideo ma się opierać m.in. o reakcje. Jednym słowem platforma ma badać upodobania użytkowników poprzez sprawdzanie tego, pod jakimi treściami oni lub ich znajomi kliknęli najwięcej reakcji „ha ha”, „like” itp.  W ten sposób na głównej stronie w Watch’u pojawią się filmy i, które mogą spodobać się właścicielowi danego profilu. Na razie jednak usługa ta będzie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych.

Facebook Watch

Źródło: Newsroom.fb.com

FACEBOOK STAWIA NA NAJLEPSZĄ JAKOŚĆ

W ciągu kilku nadchodzących miesięcy w Aktualnościach użytkowników wyższe pozycje osiągną wpisy zawierające linki do stron, które uruchamiają się szybko i sprawnie. Ta zmiana wynika z faktu, iż 40% użytkowników Internetu rezygnuje z wejścia na stronę  w momencie, gdy ta otwiera się dłużej niż 3 sekundy. Facebook zastrzega, że algorytm decydujący o wyróżnieniu takich treści w Newsfeedzie będzie uwzględniał szereg czynników, wśród nich m.in. aktualną szybkość połączenia użytkownika z siecią. Oznacza to mniej więcej tyle, że jeśli jakość internetu jest w danej chwili gorsza, połączenie jest słabsze, wtedy na tablicy pojawi się zdecydowanie mniej materiałów wideo i innych treści, które ładowały by się zbyt długo.

RELACJE Z INSTA STORIES TAKŻE NA FEJSIE?

Po wykupieniu Instagrama przez Marka Zukerberga, ten obiecywał, że portal, na którym dziennie wstawiane jest setki milionów zdjęć, przez cały czas pozostanie osobnym produktem. Jednak ostatnio można odnieść wrażenie, że jednak nie dotrzymuje on swojej obietnicy. Chodzą słuchy, iż założyciel Facebooka pracuje nad tym, aby instastories mogły być udostępniane także na jego pierwotnej platformie. Można się było tego spodziewać, bo o ile momenty z życia użytkowników udostępniane na fejsie nie zdają na razie egzaminu, to te instagramowe robią robotę!

Instastories na Facebooku

Źródło: Twitter.com 

KOLOROWE KOMENTARZE

Kolejną ciekawą propozycją od Zuckerberga są kolorowe komentarze na Facebooku. Już od jakiegoś czasu możemy podłożyć kolorowe tło pod nasze posty czy zobaczyć animacje na ekranie po wpisaniu frazy “Harry Potter” w okno komentarza.  Ale to za mało! Zuckerberg wymyślił, że będzie można pokolorować swoją jednostkową wypowiedź i nawet zmienić jej czcionkę. Opcja ta jak na razie nie spotkała się z przychylnymi uwagami, a nawet wręcz przeciwnie. Użytkownicy zarzucają założycielowi Facebooka, że coraz częściej spełnia on potrzeby młodszych użytkowników, nie patrząc na starszych odbiorców.

 

Kolorowe komentarze

Źródło: TheNextWeb.com

CO WIĘCEJ..

Na Facebooku pojawiła się nowa aktualizacja, w której wszystkie ikony zostały zaokrąglone. Obecnie zdjęcia profilowe – te widoczne po wejściu na profil oraz te przy komentarzach nie są już kwadratowe lecz okrągłe. To samo stało się z polami tekstu, które widać po zostawieniu komentarza pod postem. Drugą ciekawą opcją, którą ostatnio dodano do platformy jest zakładka “ Tego dnia” znajdująca się w pasku po lewej stronie. Funkcja jest rozwinięciem znanych już ‘memories’ i umożliwia użytkownikom zobaczenie tego co robili dokładnie tego dnia, o tej porze rok, dwa, a nawet 6 lat temu!

 

Zaokrąglone ikony na Facebooku

Źródło: Spidersweb.pl

WPISY SPONSOROWANE JUŻ SIĘ NIE UKRYJĄ

Wszyscy wiemy, jak wielką siłę oddziaływania mają social media na swoich odbiorców. Marki zarabiają mnóstwo pieniędzy z lokowania produktów i wszelkich wpisów sponsorowanych, które na swoich profilach prezentują influencerzy. Instagram po tym, jak platformę zalała cała masa podobnych wpisów (nie zawsze uczciwych), postanowił zrobić duży krok.

Od teraz posty opłacone przez konkretną firmę będą wyraźnie oznaczone – stosowna adnotacja będzie widoczna tuż obok zdjęcia i nazwy użytkownika. Ma ona zawierać wyrażenie Paid partnership with – i tu nazwa konkretnej marki. Markowi Zuckerbergowi zależy bowiem na transparentności, aby obserwujący od razu odróżnili zwykły post od reklamowanego.

Instagram wpis sponsorowany

Źródło: Tabletowo.pl 

INSTASTORIES W PRZEGLĄDARCE MOBILNEJ

Na tę chwilę trwają pracę nad tym, aby użytkownicy Instagrama mogli wrzucać i odczytywać stories nie tylko z poziomu aplikacji lecz także z mobilnej przeglądarki internetowej. Ma to być ruch w stronę tych, którzy na swoim telefonie nie chcą instalować dodatkowych aplikacji i wolą poruszać się po internecie w starym, dobrym stylu. Istnieje także możliwość, że wszystkie relacje będą mogły oglądać osoby, które nie posiadają własnego konta na tej platformie.

Instastories w przeglądarce

Źródło: Spidersweb.pl

WĄTKI W KOMENTARZACH

Nową ciekawą funkcją Instagramie jest odpowiadanie bezpośrednio na komentarz osoby, która go zostawiła, tworząc w ten sposób wątek. Wcześniej można było tylko i wyłącznie oznaczyć takiego użytkownika w naszej odpowiedzi. Ma to pomóc w lepszym zarządzaniu treścią i szybszym odnalezieniu się w konwersacji – szczególnie na dużych profilach, gdzie pojawia się wielu komentujących.

Komentarze na instagramieŹródło: Socialpress.pl

WSPÓLNE RELACJE LIVE

Transmisje na żywo cieszą się niesłabnącą popularnością w Social Mediach. Jest to coraz częściej wybierana forma komunikacji z obserwatorami i znajomymi, bowiem pozwala na realne wspólne spędzenie czasu. Z tego powodu twórcy Instagrama postanowili, że poszerzą standardową relację live z jednej osoby do dwóch!

Aby rozpocząć wspólną transmisję wystarczy kliknąć nowy przycisk dodany w dolnym panelu i zaprosić osobę, która obecnie nas ogląda. Po dołączeniu ekran podzieli się na dwa pola, gdzie oprócz osoby, która rozpoczęła live, pojawi się także drugi nadający. Na chwilę obecną dostęp do testów posiada niewielka grupa społeczności Instagrama, a opcja powinna stać się dostępna dla wszystkich w ciągu kilku następnych miesięcy.  

InstaliveŹródło: Instagram-press.com

JESZCZE BARDZIEJ KREATYWNY SPOSÓB ODPOWIADANIA NA WIADOMOŚCI PRYWATNE

Od teraz prowadzenie prywatnej konwersacji stanie się jeszcze bardziej kreatywne, ponieważ będzie  można odpowiadać na konkretne wiadomości za pomocą zdjęć i wideo!  Klikając w przycisk „Odpowiedz” otworzy się aparat, za pomocą którego można zrobić zdjęcie lub nakręcić wideo. Do każdej stworzonej wówczas treści zostanie dodana naklejka wskazująca, do czego się odnosimy.

Co więcej, aby uatrakcyjnić komunikację twórcy Instagrama dodali w ramach odpowiedzi możliwość dzielenia ekranu na dwie części. Klikając w naklejkę z widokiem wiadomości na jaką odpowiadamy spowodujemy, że zostanie ona umieszczona u góry ekranu, a nasza odpowiedź pojawi się poniżej niej. Dzięki temu użytkownicy będą mogli puścić wodzę fantazji i bawić się reakcjami!

Insta wiadomości

Źródło: Socialpress.pl

TWITTER CHODZI CIEMNYMI DROGAMI

Na Twitterze testowana jest obecnie jego ciemna wersja – specjalnie dla tych, którzy na platformie większość czasu spędzają nocą. Na razie nie wiadomo czy opcja na stałe się zadomowi, ale kto wie!

Night shift

Źródło: Digitaltrends.com

PIKACHU RAZI PRĄDEM NA SNAPIE

Od kiedy prym wiodą relacje z Instagrama, Snapchat bardzo usilnie stara się mu dorównać. Po wprowadzeniu wielu ciekawych aktualizacji w lipcu (więcej we wpisie Marcina: (http://traffictrends.pl/podsumowanie-lipca-w-social-media/) sierpień nie przyniósł platformie zbyt wielu nowości.

Jednak najmłodszy milioner na świecie nie daje za wygraną. W sierpniu mogliście zauważyć, że w apce pojawił się nowy filtr –  Pikachu. Klasycznie, aby włączyć tę opcję trzeba było przytrzymać palec na ekranie i cierpliwie zaczekać kilka sekund – wtedy oczom ukazywał się mały, żółty stworek.

Aktualizacja miała nowo przyciągnąć starych użytkowników, którzy coraz bardziej oddalają się od Snapchata na rzecz instastories. Czy takie aktualizacje wystarczą, aby utrzymać władzę? Póki co, wszystko wskazuje na to, że nie.

Pikachu na snapie

Źródło: Mashable.com

PODSUMOWANIE

Facebook i Instagram starają się zadbać o to, aby do użytkownika trafiały jak najlepsze, sprawdzone i odpowiednio dopasowane treści, które później przesyłane będą dalej. Oprócz tego, że obie platformy skutecznie walczą z fake newsami i długo ładującymi się aktualnościami, to także zapewniają swoim odbiorcom niezwykłą rozrywkę i dostęp do najszerszych zbiorów multimedialnych na świecie. Twitter i Snapchat –  przestają zadziwiać.  Aplikacja, która jeszcze niedawno królowała wśród młodszych, jak i starszych użytkowników – obecnie staje się nijaka, a wręcz przekombinowana. Ciekawe na jak długo, twórcom Snapa wystarczy pomysłów na to, by swoim zasięgiem i dodatkowymi opcjami przewyższyć to co wypracował Marka Zuckerberga.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: Social Media” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/social-media/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Barbara Rudiger

Barbara Rudiger

Młodszy specjalista ds. Social Media, studentka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. Miłośniczka Instagrama, kryminałów i dobrej kawy.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!