Podsumowanie września w Social Media

Social Media

Podsumowanie września w Social Media

Kolejny miesiąc upłynął, więc mamy dla Was małe podsumowanie zmian i nowości, które pojawiły się w najpopularniejszych kanałach Social Media, na których nadajemy wspólnie z naszymi klientami!

Facebook

Rozpoczynamy od giganta, który co miesiąc zajmuje pierwsze miejsce w rankingu naszego działu Social Media pt. “Sieci Społecznościowe zmieniające najwięcej”, a w skrócie Facebooka. Przechodząc jednak do konkretów:

Mark Zuckerberg wyznacza kolejny cel – wydarzenia!

Początek września przywitał nas małymi wskazówkami, wedle których wnioskujemy, że w najbliższym czasie Facebook mocno skupi się na promocji Wydarzeń. Świadczy o tym kilka kwestii, które prezentują się następująco:

Wydarzenia na Facebooku

1. Możliwość tworzenia własnych efektów do zdjęć w wydarzeniach.

Jeśli nie widzicie tej opcji we własnym wydarzeniu – nie martwcie się. Opcja pojawiła się na moment i to wyłącznie dla wybranych, jednak internet sprawnie to udokumentował.

Co to oznacza dla firm, marek i sklepów?
W przyszłości tworząc wydarzenie, będziecie mogli oddać w ręce użytkowników narzędzie, dzięki któremu będą tworzyć część contentu za Was! Zdjęcia z imprezy, targów i innych eventów otagowane wybranym logo i rozprzestrzeniające się wśród znajomych twórców zdjęć? Jesteśmy zdecydowanie na tak!

2. Fan page jako współtwórca wydarzenia.

Organizacja wydarzeń wspólnie przez kilka podmiotów była do tej pory dość problematyczna. Wraz z aktualizacją, z pozycji organizatora możecie wysłać zaproszenie do fan page’a, z którym współpracujecie nad imprezą.

3. Nowa ikonka w pasku nawigacyjnym na iOS.

Choć niedostępna na całym świecie, specjalna ikona wydarzeń została wysunięta na pierwszy plan, zaraz obok powiadomień. Czy zostanie tam na stałe? Czas pokaże!

Aktualizacja wymiarów zdjęć i wideo

Wymiary zdjęć i filmów na Facebooka

Spokojnie! Nie trzeba w trybie natychmiastowym aktualizować zdjęć w tle, profilowych i grafik reklamowych. Natomiast, jeśli ciągle zapominacie, jaką konkretnie rozdzielczość ma dany element i zadajecie sobie pytanie, “Gdzie znajdę aktualne wymiary?”, Facebook przychodzi z pomocą, ponieważ uaktualnił wszystko i zamieścił w jednym miejscu. Dokładnie tutaj: https://www.facebook.com/business/help/103816146375741

Propozycje firm, z którymi warto porozmawiać.

W trakcie miesiąca zauważyliście powiadomienia w stylu “Jan Kowalski, chce się z Tobą skontaktować”? My również i początkowo nie wiedzieliśmy, skąd właściwie pochodzą i czemu po ich kliknięciu wciąż nie wiemy, o co chodzi. Mały research ujawnił prawdę, a dokładniej nowy obszar w panelu Messengera, czyli “Firmy, do których warto napisać”

Nowy format i jednocześnie cel reklamowy

Nowy format reklamowy na Facebooku

Twój biznes wiele zyskuje na bezpośrednim kontakcie z klientem? Świetnie się składa, ponieważ Facebook od tego miesiąca nie tylko zaproponuje Twoją firmę jako wartą rozmowy, ale również umożliwi Ci przygotowanie specjalnej reklamy, po kliknięciu której zainteresowany może od razu napisać do Ciebie wiadomość.

Wojna z fake newsami i nie tylko – ciąg dalszy

Fake News Facebook

Wojna podobno się nie zmienia, a Facebook wytacza w niej dodatkowe działa. Jeśli jesteście rzetelni, nie tworzycie i nie publikujecie fake newsów, to nie ma się czego bać. Strach powinny odczuć jednak osoby, które reklamowały treści nie do końca zgodne z Zasadami zamieszczania reklam. Facebook powiększył swój zespół moderatorów, a do tego rozpoczął automatycznie usuwać treści, niezgodne ze swoją polityką.

Grupa docelowa – do zmian!

Zmiany w grupie docelowej

Szczególnie jeśli Twój target opierał się na stanowiskach pracy. Część z nich już zniknęła, a kolejne mogą zostać usunięte lada moment. Dodatkowo stopniowo wdrażana jest możliwość raportowania opcji targetowania, które z jakiegoś powodu Wam się nie podobają. Winę za tę sytuację ponosi algorytm, który automatycznie dodawał wszystkie stanowiska pracy, jakie tylko użytkownicy wpisali w rubrykę i zdobyły odpowiednio dużo osób rzekomo pracujących na wątpliwych moralnie posadach. Nie spodobało się to pewnej organizacji związanej z etyką reklamy, a efekty być może są już widoczne w szczegółach Waszych reklam.

Efektywniej śledź konkurencję.

Konkurencja zazwyczaj nie przebacza, a do tego nie przepuści okazji do sprawdzenia, co właśnie robisz. Od września ma ku temu kolejną sposobność, czyli nową opcję “Utwórz podobną reklamę”. Oczywiście najpierw musi ją zobaczyć, ale każdy kij ma dwa końce, więc taka możliwość jest dostępna również dla Was. Możecie nawet sprawdzić, jak na Facebooku reklamują się ogromne marki.

Instagram

Podsumowanie miesiąca nie mogło się obyć bez Instagrama, który również nie uszedł bez zmian!

Czy ten użytkownik mnie śledzi?

Śledzenie Instagram

Źródło: Socialmediatoday.com

Takie pytanie zdecydowanie pojawiało się już za często, co w końcu zauważył Facebook, właściciel Instagrama w ramach przypomnienia. Od września będzie to znacznie prostsze, wraz ze specjalną informacją do przeczytania po przejściu na potencjalnie śledzący Was profil!

Stories rozwijają się w pionie!

Kanwa w Stories na Instagramie

Dosłownie. Od teraz reklamy w formie kanwy są dostępne nie tylko na Facebooku, ale i w Stories. W skrócie oznacza to, że trafiając na interesującą treść, użytkownik może dowiedzieć się znacznie więcej, nie wychodząc z aplikacji.

Snapchat

Zmiany dotknęły również i Snapchata, choć nie są spektakularne, jeśli nie macie lub nie używacie Bitmoji. Od września ożyją w Waszych snapach.

Podsumowanie

Najwięcej zmian dotknęło oczywiście Facebooka, który ciągle eksperymentuje, dodaje nowe funkcje i testuje nowe możliwości. Nie możecie nadążyć za nimi wszystkimi?

W Traffic Trends mamy na to dwie rady:
Po pierwsze, śledźcie naszego bloga! Miesiąc w miesiąc czeka na Was kolejne podsumowanie.

Zaś po drugie, rozważcie współpracę na polu Social Media właśnie z nami! Cały dział Social Media ciągle czeka na nowe wyzwania i chętnie zaopiekuje się Waszym biznesem w mediach społecznościowych. Zaufały nam już dziesiątki firm, sklepów internetowych oraz marek. Sprawdźcie nasze Case Studies, dowiedzcie się więcej i w razie zainteresowania – zapraszamy do kontaktu.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: Social Media” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/social-media/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Robert Gach

Robert Gach

Przyszły absolwent Collegium Da Vinci z kierunku Mediaworking. Specjalista w kwestii popkultury i tematów podobno trudnych do ogarnięcia w Social Media. Entuzjasta długich książek, krótkich filmów i nietypowych case'ów.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!