Traffic Trends ponownie znalazło się na łamach Nowego Marketingu! Tym razem autorem artykułu jest Damian Hliwa, który w agencji pełni rolę Starszego Specjalisty ds SEO - Praktyczne różnice w pozycjonowaniu sklepu internetowego a strony www taki właśnie nosi tytuł nasz najnowszy artykuł opublikowany w serwisie branżowym Nowy Marketing.
W artykule pokazaliśmy jak istotna w świecie SEO jest specjalizacja. Rozmawiając z naszymi klientami często słyszymy historie o agencjach, dla których to oni stanowili swojego czasu pierwszy w portfolio sklep internetowy. Ryzyko takiej współpracy jest spore, bo nieznajomość zagadnień związanych z budową sklepu internetowego może skutkować nie wykorzystanie potencjału strony oraz przeoczeniem wielu istotnych dla sklepu internetowego aspektów.
Artykuł Damiana, który opublikował Nowy Marketing, przedstawia różnice jakie występują w optymalizacji sklepu internetowego a strony internetowej. Warto się z tym zapoznać i przy wyborze odpowiedniej agencji wybrać tę, która zna się na obsłudze e-commerce.
Szukasz idealnej agencji dla firmy? Chcesz zoptymalizować swój sklep internetowy? Napisz do nas! Traffic Trends to jedyna agencja marketingu internetowego dedykowana sklepom internetowym.