Praktyczne różnice w pozycjonowaniu sklepu internetowego a strony www - Damian Hliwa na łamach Nowego Marketingu!

Traffic Trends

Pozycjonowanie | 2016-04-14 | 1 min czytania

Praktyczne różnice w pozycjonowaniu sklepu internetowego a strony www - Damian Hliwa na łamach Nowego Marketingu!

Traffic Trends ponownie znalazło się  na łamach Nowego Marketingu! Tym razem autorem artykułu jest Damian Hliwa, który w agencji pełni rolę Starszego Specjalisty ds SEO - Praktyczne różnice w pozycjonowaniu sklepu internetowego a strony www taki właśnie nosi tytuł nasz najnowszy artykuł opublikowany w serwisie branżowym Nowy Marketing.

W artykule pokazaliśmy jak istotna w świecie SEO jest specjalizacja. Rozmawiając z naszymi klientami często słyszymy historie o agencjach, dla których to oni stanowili swojego czasu pierwszy w portfolio sklep internetowy. Ryzyko takiej współpracy jest spore, bo nieznajomość zagadnień związanych z budową sklepu internetowego może skutkować nie wykorzystanie potencjału strony oraz przeoczeniem wielu istotnych dla sklepu internetowego aspektów.

Artykuł Damiana, który opublikował Nowy Marketing, przedstawia różnice jakie występują w optymalizacji sklepu internetowego a strony internetowej. Warto się z tym zapoznać i przy wyborze odpowiedniej agencji wybrać tę, która zna się na obsłudze e-commerce.

Szukasz idealnej agencji dla firmy? Chcesz zoptymalizować swój sklep internetowy? Napisz do nas! Traffic Trends to jedyna agencja marketingu internetowego dedykowana sklepom internetowym.

 

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!