Prawidłowa budowa sklepu.

E-commerce

Moim zdaniem sklep internetowy to narzędzie. Jest to narzędzie do zamawiania paczek w Twojej firmie. Taka jest jego podstawowa rola. Każda próba odejścia od tej zasady może skończyć się źle. Źle w tym kontekście oznacza niską konwersję i małą liczbę zamówień. Zbyt często obserwujemy, że podstawową rolą sklepu jest jego wygląd i przekazanie wizji artystycznej projektanta.

 

Anatomia sklepu

Co jest potrzebne aby złożyć zamówienie przez internet? Potrzebny jest sklep, który ma stronę główną. Potrzebna jest lista produktów do wyboru. Potrzebna jest karta produktu, koszyk i strony procesu zamawiania. Czasem potrzebna jest strona kontaktowa, z regulaminem i na koniec strony z informacjami o produktach. Tylko tyle. Jest to jednak około 6 szablonów, które muszą spełniać swoją rolę. W każdym z tych szablonów można zrobić masę błędów i skutecznie utrudniać drogę do zamówienia naszemu klientowi. Jak powinny wyglądać te szablony, wzory stron aby były skuteczne? Powinny trzymać się utartych ścieżek czyli standardów oraz odpowiadać na pytania, które w danym miejscu się pojawiają.

 

Utarte ścieżki

Ścieżki powstają jak wielu ludzi wybiera tę samą drogę dotarcia do celu. Widać to bardzo dobrze w życiu codziennym na trawnikach wydeptanych w miejscu najlepszego przejścia. Tak samo działa to w każdej innej dziedzinie życia. Śrubokręt swój kształt zawdzięcza dziesiątkom lat doświadczeń i optymalizacji. Strony internetowe, które dziś widzimy ukształtowały się przez ostatnie dekady używania internetu. Menu na górze, logo po lewej, szukanie po prawej to wszystko wynik powtarzania utartych wzorców projektowych. Można się z tym kłócić i nazywać to nudą, ale jeśli spojrzymy na sklep jak na narzędzie do zamawiania towaru to takie podejście nabiera sensu. Klient ma czuć się bezpiecznie i ma wiedzieć co klikać. Klient nie ma się frustrować i domyślać.  Każda próba artystycznej kreacji idąca pod prąd utartej ścieżki w najgorszym przypadku kończy się opuszczeniem sklepu. Klient ma do wyboru 20, 30, 50 innych sklepów w każdej kategorii.

 

Pytania do szablonów

Druga kwestia to rola kolejnych podstron sklepu. Jak wspomniałem wyżej powinny one odpowiadać na pytania, które rodzą się w głowach kupujących w różnych miejscach sklepu. Zastanówmy się przez chwile co dzieje się w kolejnych miejscach sklepu.

 

Strona główna

Jeśli nasz klient zaczyna swoją wizytę na stronie głównej to znaczy, że wszedł na sklep z ciekawości lub wyszukał frazę tak ogólną, że nie został skierowany na żadną inną podstronę. Jaką informację powinniśmy pokazać takiemu człowiekowi? Przecież nie wiemy czego szuka i po co do nas przyszedł.

Na stronie głównej powinniśmy w zwięzłej formie pokazać czym handlujemy. Mamy kilka sekund uwagi i musimy przekazać kluczowe informację. Kim jesteśmy (branding), co jest naszą silną stroną, jakie mamy super oferty, jaka jest nasza propozycja handlowa, dlaczego warto u nas kupić. Klient przegląda stronę główną i buduje sobie opinię o nas na bazie tego co widzi. Proces myślowy mógłby wyglądać następująco. “Chciałbym kupić rower. Nie znam się i szukam sprzedawcy, który pomoże mi wybrać. O fajny sklep. Podoba mi się ich wizerunek. Taki chciałbym być jak rowerzysta na głównym sliderze. O, mają darmową wysyłkę i pomoc przy wyborze. Świetnie! Sklep stacjonarny w Poznaniu, może się tam wybiorę. Dużo pozytywów. Fajny rower w promocji. Sprawdzę to. Ciekawe czy mają też foteliki dla dzieci?” Czy Twoja strona główna odpowiada sensowną historię, czy tylko pokazuje listę top 10 produktów?

 

Listing produktów

Lista produktów to jeden z najważniejszych szablonów w sklepie. Trafiają tam osoby, które wiedzą już mniej więcej czego szukają i chcą zapoznać się z ofertą. Lista produktów musi być czytelna i po raz kolejny opowiadać historię. Jest to miejsce odpowiadające na pytanie klienta brzmiące: “Jaki rower miejski mi Pan poleci, który jest dla mnie najlepszy?” Oczywiście jest to trudne pytanie i nie ma złotego sposobu na odpowiedź w formie listy. Są jednak mechanizmy, które sprawiają, że klient sam sobie taką odpowiedź “skonfiguruje”.  Filtry, podkategorie, sortowanie, informacje na liście produktów, mechanizm dodawania do ulubionych, mechanizm porównywania. To wszystko narzędzia dzięki którym klient będzie mógł sobie na swoje pytania odpowiedzieć. Pokaż mi rowery marki x, w cenach od do, posortuj po cenie. Porównaj mi te 3 rowery. Te dwa mnie interesują muszę je sobie zapisać na później. Czym one się różnią?

Poprawny listing produktów to trudne zadanie. Jest cała masa sposobów podziału kategorii w sklepie. Produkty mają swoje warianty, mogą być w zestawach, mogą być dodatkowo konfigurowane. To wszystko musi się jakoś na liście produktów z danej kategorii zaprezentować.  

 

Karta produktu

Kolejny krok to szczegóły dotyczące konkretnego produktu. Klient może się tu pojawić z bardzo różnych miejsc. Może wejść z wyszukiwarki, może wejść ze strony głównej z innego produktu, z ulubionych z listy produktów. Różnica jest jednak taka, że w tym miejscu mamy jeden cel. Sprzedaż. Klient natomiast zadaje sobie kolejne pytania. Ile to kosztuje. Czy mi to przyślą, czy zmieści się do paczkomatu, za ile wysyłają, na kiedy, czy da się na raty, ile sztuk muszę kupić, czy jest rabat, jakie są kolory? Tyle ile różnych ofert i kategorii tyle pytań do zaadresowania.  Dobra karta produktu prowadzi klienta za rączkę do koszyka. Po lewej stronie zdjęcia, po prawej informacje handlowe, na dole opis i informacje dodatkowe. Budowa karty produktu to sztuka szukania pytań klientów i odpowiadania na nie w postaci interfejsu. To zagadnienie omówimy szerzej w następnych wpisach z cyklu. Pokażemy też przykłady utrudniania życia kupującym oraz zostawiania pytań bez odpowiedzi. Najgorsze z nich i najbardziej negatywnie wpływające na konwersję to “na kiedy mi to przyślą i czy oni to mają w ogóle.” Jeśli Twój karta produktu zostawia ten temat bez odpowiedzi to możesz mi wierzyć większość klientów wybierze sklep, który tę sprawę stawia jasno i przejrzyście.

 

Koszyk i proces zamawiania

Miejsca krytyczne w kontekście generowania sprzedaży. Powinny podlegać ciągłemu monitoringowi i badaniom. Jeśli tu nasz sklep zawodzi to wszystko inne nie ma znaczenia. Podstawowe kwestie w koszyku to: “Ile muszę im zapłacić, jak mogę im zapłacić, kiedy to u mnie będzie?” Nie trzymaj tych informacji w tajemnicy bo klienci nie lubią niewiadomych. Jak już uda się wyjść z koszyka do następnego kroku zamówienia to pojawiają się kolejne przeszkody: “Po co mi tu konto, po co tyle pól formularza, po co im mój pesel, nip albo regon, po co im mój wiek, płeć? Po co tyle checkerków do zaznaczania, pewnie będą mnie potem spamować…” Proces zamawiania można streścić w 4 słowach. Im prościej tym lepiej. Pytaj tylko o dane niezbędne do realizacji zamówienia. Informuj o wszystkim aby klient czuł się bezpiecznie. Proces zamawiania to jeszcze jedno niebezpieczeństwo. W tym miejscu okazuje się czy Twoje wybory dotyczące partnerów są trafione. Jakie masz sposoby wysyłki, jakie metody płatności? Dlaczego tak drogo.

 

Strony informacyjne

Strony z informacjami to takie koła ratunkowe dla Twojego sklepu. Jeśli coś nie wynikało z informacji w karcie produktu lub Twoje oferta jest skomplikowana lub nie udało się sklepowi wybudować zaufania to klienci potrzebują nawiązać kontakt lub dowiedzieć się więcej. Masz szansę nadrobić wzorowym kontaktem oraz treściami dodatkowymi, które wyjaśniają lub pokazują produkty w akcji. Ważne jest jednak aby zapamiętać, że jeżeli klient czuł potrzebę kontaktu to z dużym prawdopodobieństwem oznacza, że nie zrozumiał Twojej oferty. Pytania zadawane przez klientów powinny być zbierane i analizowane pod kątem tego czy nie wynikają ze źle poprowadzonych informacji na sklepie.

 

Gdzie tu wizja artystyczna

Na koniec warto wspomnieć o wyglądzie. Osobiście uważam i będę bronił tej tezy, że wygląd sklepu jest na samym końcu w hierarchii ważności i wpływu na konwersję. Koronnym przykładem jest tu sklep amazon.com, który do najpiękniejszych nie należy. Proszę jednak przeklikać go sobie i znaleźć tam luki informacyjne. Proszę spróbować się tam zagubić.

Sklep powinien być czysty, przejrzysty, spójny. Nic więcej. Sklep to Twoje narzędzie do przyjmowania zamówień.

 

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Prawidłowa budowa sklepu.”

  1. Akurat z tym, że Amazon nie prezentuje się zbyt pięknie i że nie da się na nim zgubić muszę się nie zgodzić. Co prawda nie jest może najpiękniejszy ale ten minimalizm ma swój urok. A co do gubienia się to polecam jakieś bardziej zaawansowane próby szukania na telefonie na amazon kindle w przeglądarce ( dla mnie osobiście to mordęga )

  2. W zupełności się zgadzam. Złożony interfejs sklepu internetowego oraz skomplikowany proces zakupowy w ogromnym stopniu przyczyniają się do utraty potencjalnego klienta. W wielu przypadkach rezygnuje on z zakupu ze względu na mnóstwo komplikacji na drodze do znalezienia i otrzymania idealnego produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!