Prelegenci Traffic Day 2018: Paulina Cieślińska

Piotr Urbaniak

E-commerce | 2018-08-22 | 3 min czytania

Prelegenci Traffic Day 2018: Paulina Cieślińska

Kończąc serię wywiadów z prelegentami zbliżającej się konferencji - kilka słów od event & marketing managera Traffic Trends - Pauliny Cieślińskiej.

1. Kiedy i w jakich okolicznościach zaczęłaś interesować się tematyką e-commerce?

Moi znajomi od lat działali w branży e-commerce, siłą rzeczy więc sama zaczęłam interesować się tematyką. Jej potencjał i co raz większa popularność z pewnością prędzej czy później i tak przyciągnęłaby mnie do siebie. Dodatkowo współpracując przez lata z branżą reklamową miała styczność ze sklepami internetowymi (nie tylko od strony konsumenta) i poniekąd to w konsekwencji doprowadziło mnie to do Traffic Trends, gdzie poznaję tajemnice sklepów internetowych od podszewki.

2. Jakich porad udzieliłabyś właścicielowi sklepu internetowego na starcie jego działań?

By nie skupiali się na konkurencji. Ponieważ najłatwiej jest patrzeć na top-of-the-top listy przebojów Google, jednak na początku drogi musimy pamiętać, że oni znajdują się tam nie bez powodu i ciężko pracowali na swój sukces przez lata.

3. Jakie elementy składają się na sklep idealny?

W zasadzie jest ich tak wiele, że ciężko wskazać te najważniejsze. Wszystko zależy także w dużej mierze od branży, grupy docelowej, rynku zbytu. Jeśli jednak chodzi o mnie, będzie to przede wszystkim przejrzystość, łatwość poruszania się po sklepie i szybkość działania, bo chyba nikt nie lubi czekać lub dowiadywać się o dodatkowych kosztach pod koniec ścieżki zakupowej.

4. Przed jakimi błędami przestrzegałabyś właścicieli sklepów internetowych?

Klientów można bardzo łatwo zniechęcić. Dlatego gdy ktoś już odwiedzi nasz sklep, musimy zrobić wszystko, by w nim pozostał, chciał do niego wracać i utożsamiał pewne grupy produktowe właśnie z naszym brandem. Dlatego szczególnie ważne jest User Experience czy chociażby cała ścieżka zakupowa. Nie zapominajmy też, że nasza interakcja z użytkownikiem nie kończy się w momencie otrzymania przez niego towaru - to dopiero początek drogi. Przypomnijmy mu czasem o nas, zaoferujmy spersonalizowaną promocję i tak dalej. Niech czuje się u nas dobrze.

5. Dlaczego uważasz, że warto wziąć udział w konferencji Traffic Day?

Nie skupiamy się tylko na jednym temacie, a przechodzimy kompleksowo przez szereg zagadnień i problemów. Będziemy mówić przede wszystkim o swoim doświadczeniu, a nie ma chyba nic cenniejszego niż takie historie z masą wyciągniętych wniosków.

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!