Prognozujemy rok 2015 w social media na łamach Social Press

Paweł Jóźwik

Social media | 2015-01-23 | 1 min czytania

Prognozujemy rok 2015 w social media na łamach Social Press

Gorąco zapraszamy wszystkich do lektury najnowszego artykułu na łamach serwisu Social Press, traktującego o przewidywaniach na rok 2015 dla rynku social media.

socialpress_500x801.png

Social Press rokrocznie w styczniu zbiera opinie ekspertów i praktyków branży na temat ich prognoz na nadchodzące 12 miesięcy. Tym razem dominują przewidywania stale rosnącego udziału video, postępującego dostosowywania treści do zainteresowań odbiorcy, nadchodzącej dominacji rynku mobilnego, a w konsekwencji rosnącej dominacji aplikacji i serwisów społecznościowych o wąskich funkcjach.  Wśród zebranych opinii znalazła się także prognoza naszego Social Media Managera, Jacka Basińskiego, który poza wymienionymi prognozuje także parę innych trendów na rok 2015.

Szukajcie ich na samym końcu zestawienia, ale sprawdźcie także prognozy pozostałych ekspertów.

Zgadzacie się czy może widzicie te 12 miesięcy w zupełnie innym kształcie? Zapraszamy do dyskusji!

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce. Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!