Za nami 7. edycja CEE Agency Day. Tym razem przedstawiciele agencji marketingowych regionu Europy Środkowo-Wschodniej odbyli podróż do Kijowa. Jak co roku, znaleźliśmy się w gronie agencji, które otrzymały zaproszenie na to wydarzenie.
Jak na każdym wydarzeniu z tego cyklu - był czas na część bardziej rozrywkową, pozwalającą nawiązać nowe kontakty i wymienić doświadczenia. Głównym punktem była jednak oczywiście konferencja, podczas której przedstawiciele Google oraz właściciele firm i agencji, przekazali zaproszonym cenną wiedzę. A czego ta wiedza dotyczyła?
Główną z prezentowanych kwestii były rozwiązania smart - automatyczne strategie i kampanie, które mają na celu ułatwienie naszej pracy. Prelegenci przedstawili ich przewagę nad standardowymi rozwiązaniami, wskazali największe pułapki i najczęstsze błędy, a także zaprezentowali efektywne strategie.
Uczestnicy konferencji mieli również okazję przekonać się, jak bardzo zawiła jest aktualnie ścieżka zakupowa przeciętnego klienta, co powoduje i jak najczęściej przebiega rozszerzenia działań na rynki zagraniczne oraz jak ważną rolę w promocji biznesu odgrywają kampanie wideo.
Zainspirowani nowymi informacjami, wracamy do pracy nad sukcesem naszych klientów i czekamy na CEE Agency Day 2020!