Remarketing: fakty i mity!

SEM

REMARKETING NIE JEST NOWYM WYNALAZKIEM – W PRZYPADKU REKLAM “OFFLINE” CZĘSTO MOŻNA SPOTKAĆ SIĘ Z RABATAMI DLA POWRACAJĄCYCH KLIENTÓW, SPECJALNYMI ULOTKAMI PRZYPOMINAJĄCYMI O ISTNIENIU DANEJ USŁUGI LUB INNYMI FORMAMI PRÓBY ZATRZYMANIA PRZY SOBIE KLIENTA, KTÓRY JUŻ RAZ ODWIEDZIŁ NASZ SKLEP. MIMO TO REMARKETING ONLINE NADAL JEST NIEDOCENIANĄ FORMĄ REKLAMY.

Poniżej przedstawiam wyniki dla jednego ze sklepów – porównanie przed wprowadzeniem remarketingu (w tym przypadku statycznego) i po jego wprowadzeniu. Dane obejmują 3 miesiące działania konta bez remarketingu i następnie z jego wspomaganiem.

Jak widać, prawie wszystkie statystyki uległy poprawie:

  • niewiele (ale zawsze coś!) zmniejszył się koszt za kliknięcie,
  • ponad dwukrotnie wzrosła liczba transakcji,
  • ponad dwukrotnie wzrósł przychód.

Przy wzroście kosztów kampanii, zwrot z inwestycji udało się zwiększyć z 2130% do 3020%!

Wiadomo, że oprócz uruchomienia remarketingu, w kampanii “głównej” wprowadzony był w tym czasie szereg optymalizacji. Poza tym – jest to tylko przykład jednego sklepu i nie jest dowodem na to, że remarketing zwiększy sprzedaż w naszym sklepie “just like that”.. Chciałam jednak przytoczyć ten konkretny przykład, żeby pokazać, co potrafi zdziałać remarketing!

Dlaczego więc, pomimo tak obiecujących wyników, remarketing jest tak niedocenianą formą reklamy? W sklepie stacjonarnym mamy szansę spotkać kogoś twarzą w twarz i osobiście wręczyć mu ulotkę z rabatem na przyszłe zakupy. W internecie natomiast nadal boimy się bycia “śledzonymi” – szanujemy sobie naszą anonimowość, a reklamy remarketingowe pozornie ją nam odbierają. No bo skąd “internet wie”, że wczoraj odwiedziłem dany sklep?

Remarketing online może wzbudzać kontrowersje, ale korzyści z niego płynące są nieopisane, dlatego w dzisiejszym artykule rozprawię się z kilkoma mitami i przedstawię parę faktów na temat remarketingu w AdWords.

Czy reklamy nas śledzą i odbierają nam naszą anonimowość?

W żadnym wypadku tak nie jest. Standardowy remarketing w AdWords opiera się na zbieraniu danych zwanych “ciasteczkami”. Cookies, bo tak brzmi ich oryginalna nazwa, to niewielkie pliki danych, wysyłane przez strony internetowe. Są one zapisywane na urządzeniu, z którego dana witryna była odwiedzana.

Cały proces wygląda następująco: odwiedzasz daną witrynę, a na Twoim urządzeniu zostaje zapisany plik cookies. Po opuszczeniu witryny, podczas przeglądania sieci, Google dobiera reklamy, które może Ci wyświetlić – i to właśnie dzięki ciasteczkom “wie”, że pasujesz do listy odbiorców remarketingu danej witryny i może wyświetlić Ci odpowiednią reklamę.

Czy zatem “ciasteczka” pozwalają na identyfikację konkretnej osoby? Nie – pozwalają one jedynie na zidentyfikowanie urządzenia. Należy więc uważać podczas szukania na wspólnym komputerze prezentów urodzinowych, żeby później solenizant nie zobaczył reklamy swojego przyszłego prezentu.

Poza tym Google bardzo dba o to, aby dane wrażliwe o naszych wyszukiwaniach były bezpieczne. Dlatego w kampaniach remarketingu dynamicznego nie wolno reklamować produktów, które wskazują m.in. na:

  • tożsamość i wyznanie użytkownika
  • zainteresowania seksualne
  • trudności osobiste (pod tym sformułowaniem kryje się bardzo szerokie spektrum produktów, od leków po artykuły dla kobiet ciężarnych)

Jeśli remarketing, to tylko w sieci reklamowej – błąd!

Do tej pory spotkałeś się tylko z remarketingiem w postaci banerów i reklam graficznych? Pamiętaj, że od kilku lat dostępny jest także remarketing w sieci wyszukiwania – są to tak zwane listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing Lists for Search Ads).

Za pomocą kilku kliknięć możesz stworzyć kampanię tekstową, której reklamy będziesz kierował do klientów z list remarketingowych. Żeby nakłonić ich jeszcze bardziej do powrotu do Twojej witryny, napisz dedykowane dla nich teksty reklamowe. Zachęć do ponownych zakupów za pomocą dedykowanej zniżki lub przypomnij im, że już u Ciebie byli – masz tyle możliwości!

Przykład reklamy dla powracających klientów w sklepie obuwniczym.

Możesz również po prostu do istniejących już kampanii tekstowych “podpiąć” listy remarketingowe i zwiększyć dla nich stawki Twoich reklam. Dzięki temu w bardzo prosty i szybki sposób zwiększysz swoje szanse na pojawienie się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania u klientów, którzy już weszli w interakcję z Twoją witryną.

Remarketing – doskonałe narzędzie do budowania świadomości marki

Na Twoją stronę trafiają klienci przez niebrandowe reklamy w wyszukiwarce, nic nie kupują i nigdy nie wracają? Prawdopodobnie nie mieli nawet czasu zapamiętać nazwy Twojej marki.

Większość z nas ma pamięć wzrokową, dzięki czemu łatwo zapamiętujemy symbole i obrazy. Warto, aby Twoja firma posiadała logo, które zapada w pamięć – będziesz mógł wykorzystać je w banerach reklamowych. Jednak wszyscy reklamodawcy dobrze wiedzą, że kampanie w sieci reklamowej mają charakter przede wszystkim wizerunkowy i w większości przypadków nie przynoszą zysków. Jeśli chcesz ograniczyć koszty i zwiększyć szanse na konwersje, skieruj swoje banery reklamowe do osób, które – na przykład – odwiedziły Twój sklep, ale nic nie kupiły. Dużo łatwiej będzie im przypomnieć sobie grafikę, niż nazwę Twojej witryny.

Wszystkie bannery wykorzystują ten sam motyw, więc łatwiej jest zapamiętać i skojarzyć daną markę. (Źródło: http://searchmarketingjoe.com/portfolio_item/display-banners-of-different-sizes-5/)

Być może nie masz charakterystycznego logo, ale na Twojej stronie dominuje jakieś zestawienie kolorów? Jego wykorzystanie na grafice reklamowej również trafi do podświadomości klienta i przypomni mu o pobycie na Twojej witrynie. Wykorzystaj naturalne, ludzkie predyspozycje do zatrzymania klienta!

Remarketing dynamiczny rozwiązuje wszystkie problemy?

W obliczu tworzenia banerów znanych z remarketingu statycznego, projektowania nowych grafik i wymyślania haseł reklamowych, remarketing dynamiczny wydaje się być bardzo kuszącą opcją. Reklamy automatycznie spersonalizowane, pokazujące to, co klient już oglądał w Twojej witrynie – brzmi jak rozwiązanie prostsze, tańsze i bardziej efektywne.

W każdym kłamstwie jest odrobina prawdy – i w tym przypadku nie jest inaczej. Owszem, przygotowanie remarketingu dynamicznego jest prostsze – potrzebujesz tylko pliku produktowego, z którego będą wybierane zdjęcia produktów do wyświetlenia klientom. Nie musisz zamawiać lub tworzyć banerów w odpowiednich wymiarach, spełniających wygórowane wymagania Google. Dodatkowo jest duża szansa, że klient faktycznie kliknie w Twoją reklamę remarketingową, kiedy zobaczy w niej produkty oglądane wczoraj, przedwczoraj lub kilka dni temu.

Musisz jednak pamiętać, że w przypadku remarketingu dynamicznego Twoi klienci zobaczą tylko to, co już raz widzieli na Twojej stronie – i nic więcej. Nie dotrzesz do nich z nową promocją, ze świąteczną okazją, ze specjalnym kuponem zniżkowym przeznaczonym tylko dla nich. Nie przekreślaj więc remarketingu statycznego tak szybko i zastanów się, czy Twoja oferta nie jest odpowiednia właśnie do niego.

Doskonały przykład banneru remarketingu statycznego, który przedstawia już 10. powód, żeby skorzystać z RecruitLoop. Najprawdopodobniej klienci, którzy są zaznajomieni z tą marką, znają też poprzednich 9 powodów. (żródło: https://www.designcrowd.com/design/870774)

Pamiętaj o cappingu

Na pewno Ty, jako użytkownik internetu, również często padasz “ofiarą” remarketingu.

Słowo “ofiara”, o bardzo negatywnym wydźwięku, nie zostało tu użyte przypadkowo – często reklamy zachęcające nas do powrotu do jakiejś witryny praktycznie atakują ze wszystkich stron. Na pewno wiesz z doświadczenia, że im bardziej nachalna jest reklama, tym mniejszą ochotę masz na jej kliknięcie.

AdWords daje możliwość ograniczania ilości wyświetleń reklam na użytkownika z poziomu kampanii lub grupy reklam – jest to tzw. “capping”. Pozwala on nie tylko na większą kontrolę nad budżetem, ale również na odciążenie użytkownika naszej witryny od naszej reklamy. Pamiętaj, że subtelne przypominanie o istnieniu Twojej witryny jest zawsze bardziej efektywne niż narzucanie się z ofertą.

Nieograniczone możliwości kierowania

A więc masz już kampanię remarketingową i korzystasz z automatycznych, najbardziej popularnych list: użytkownicy, którzy wyświetlili produkt, porzucili koszyki, dokonali transakcji. Zauważasz jednak, że efekty Twoich działań nie są zadowalające – koszty konwersji są bardzo wysokie, a może w ogóle nie rejestrujesz żadnych transakcji?

Warto pamiętać o możliwości tworzenia własnych list remarketingowych w AdWords, ale jeszcze lepiej – korzystać z Google Analytics w celu tworzenia dokładnie określonych list użytkowników. To narzędzie posiada ogromną liczbę możliwości dopasowania warunków list: od czasu spędzonego na witrynie, przez urządzenie, z którego użytkownik korzystał, aż po ilość podstron w Twoim sklepie odwiedzonych podczas jednej sesji. Warunki ograniczające użytkowników, do których będzie trafiała reklama, można w prosty sposób łączyć lub dzielić, tworząc unikalne listy kierowania, dopasowane do charakteru Twojego biznesu.

Potężne, niedocenione narzędzie?

Znakomita większość reklamodawców obserwuje wzrost transakcji po wprowadzeniu remarketingu do swojej palety kampanii AdWords. Zazwyczaj współczynnik konwersji rośnie wraz z liczbą wyświetleń reklamy, a zwrot z inwestycji jest na wysokim poziomie dzięki niskim kosztom reklamy.

Nie jest to jednak reguła – bardzo dużo zależy od tego, jak jesteś przygotowany do remarketingu. Zastanów się:

  • czy ruch w Twojej witrynie jest wystarczająco duży, aby reklamy remarketingowe trafiły do odpowiednio dużych grup odbiorców?
  • czy dobrze znasz swojego odbiorcę i swoją grupę docelową?
  • który typ remarketingu będzie lepiej dopasowany do Twojego biznesu?
  • w przypadku remarketingu dynamicznego – czy Twój plik produktowy jest odpowiednio przygotowany? Czy zdjęcia produktów zachęcają do zakupu?
  • jeśli korzystasz z remarketingu statycznego, popracuj dokładnie nad swoimi grafikami – w dużej mierze to one będą pracować na Twój sukces!

Na koniec

Wymienione cechy i możliwości remarketingu w AdWords to tylko wierzchołek góry lodowej, ale zachęcamy do zgłębiania tematu, poznawania tajników tego narzędzia i testowania nowych rozwiązań. Warto inwestować w remarketing, zarówno statyczny i dynamiczny, ze względu na ich odmienne metody działania i różne możliwości optymalizacji.  Na którykolwiek rodzaj remarketingu się zdecydujesz, pamiętaj: o wiele łatwiej zatrzymać przy sobie klienta, niż zdobyć nowego.

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “Remarketing: fakty i mity!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dorota Narkowicz-Michalska

Dorota Narkowicz-Michalska

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!