“Optymalizacjo!
Ile Cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
kto Cię wprowadził!”
To wstęp do kolejnego artykułu spod skrzydeł Traffic Trends, którego autorem jest Damian. Artykuł przeczytać możecie na portalu branżowym MarketingLink.pl, który jest patronem medialnym konferencji dedykowanej sklepom internetowym - Traffic Day.
W artykule Rola optymalizacji strony w działalności marketingowej kolejny raz pokazaliśmy, że poprawnie przeprowadzony proces optymalizacji przynieść może wielkie korzyści i pożądane efekty. Inspiracją do powstania artykułu był jeden z naszych klientów, portal, który pośredniczy w sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe - Bilety24.
Z artykułu Damiana dowiecie się dlaczego warto dbać o optymalizację, lecz przede wszystkim zobaczycie to na przykładzie, który przekonuje do postępowania zgodnie z zasadami Google. Więcej przykładów skutecznych działań marketingowych poznacie podczas konferencji Traffic Day, gdzie wystąpią nasi eksperci - Paweł, Piotr i Jacek.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy dobrej optymalizacji napisz do nas! Chętnie udzielimy wskazówek i sprawimy, że osiągniesz zamierzony efekt.