Rola optymalizacji strony w działalności marketingowej - Damian Hliwa debiutuje na portalu MarketingLink!

Traffic Trends

Firma | 2016-04-15 | 1 min czytania

Rola optymalizacji strony w działalności marketingowej - Damian Hliwa debiutuje na portalu MarketingLink!

“Optymalizacjo!

Ile Cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,

kto Cię wprowadził!”

To wstęp do kolejnego artykułu spod skrzydeł Traffic Trends, którego autorem jest Damian. Artykuł przeczytać możecie na portalu branżowym MarketingLink.pl, który jest patronem medialnym konferencji dedykowanej sklepom internetowym - Traffic Day.

W artykule Rola optymalizacji strony w działalności marketingowej kolejny raz pokazaliśmy, że poprawnie przeprowadzony proces optymalizacji przynieść może wielkie korzyści i pożądane efekty. Inspiracją do powstania artykułu był jeden z naszych klientów, portal, który pośredniczy w sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe - Bilety24.

Z artykułu Damiana dowiecie się dlaczego warto dbać o optymalizację, lecz przede wszystkim zobaczycie to na przykładzie, który przekonuje do postępowania zgodnie z zasadami Google. Więcej przykładów skutecznych działań marketingowych poznacie podczas konferencji Traffic Day, gdzie wystąpią nasi eksperci - Paweł, Piotr i Jacek.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy dobrej optymalizacji napisz do nas! Chętnie udzielimy wskazówek i sprawimy, że osiągniesz zamierzony efekt.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!