Nie codziennie nadarza się okazja by aktualne sprawy związane z marketingiem internetowym komentował Paweł Jóźwik, założyciel i Prezes naszej agencji. Na pewno jak już to robi, to znaczy, że okazja jest wyjątkowa. Nie inaczej było i tym razem!
Od dłuższego czasu nawet najmniejsze zmiany w świecie marketingu wiele osób odczytywało jako kolejne, w końcu skuteczne, zamachy na SEO i usługę pozycjonowania. Nawet te zmiany, które finalnie umacniają ruch organiczny, wielu komentatorów uznawało za symboliczne gwoździe do trumny. Trzeba było w końcu uderzyć pięścią w stół i odnieść się, do rzeczy znacznie bardziej wiarygodnych od opinii, do liczb.
Na łamach Nowego Marketingu Paweł Jóźwik w pięciu bardzo konkretnych punktach udowadnia, że wcale nie obserwujemy zmierzchu SEO. Wręcz przeciwnie, wiele działań przyczyni się do tego, że wielkość i znaczenie darmowych wyszukań z wyszukiwarek wzrośnie. Bać się tak naprawdę mogą...
Tego już dowiecie się z artykułu Pawła Jóźwika. Serdecznie zapraszamy do lektury tutaj.