SEO żyje i ma się dobrze, czyli Paweł Jóźwik na łamach Nowego Marketingu

Traffic Trends

E-commerce | 2016-03-17 | 1 min czytania

SEO żyje i ma się dobrze, czyli Paweł Jóźwik na łamach Nowego Marketingu

Nie codziennie nadarza się okazja by aktualne sprawy związane z marketingiem internetowym komentował Paweł Jóźwik, założyciel i Prezes naszej agencji. Na pewno jak już to robi, to znaczy, że okazja jest wyjątkowa. Nie inaczej było i tym razem!

Od dłuższego czasu nawet najmniejsze zmiany w świecie marketingu wiele osób odczytywało jako kolejne, w końcu skuteczne, zamachy na SEO i usługę pozycjonowania. Nawet te zmiany, które finalnie umacniają ruch organiczny, wielu komentatorów uznawało za symboliczne gwoździe do trumny. Trzeba było w końcu uderzyć pięścią w stół i odnieść się, do rzeczy znacznie bardziej wiarygodnych od opinii, do liczb.

Na łamach Nowego Marketingu Paweł Jóźwik w pięciu bardzo konkretnych punktach udowadnia, że wcale nie obserwujemy zmierzchu SEO. Wręcz przeciwnie, wiele działań przyczyni się do tego, że wielkość i znaczenie darmowych wyszukań z wyszukiwarek wzrośnie. Bać się tak naprawdę mogą...

Tego już dowiecie się z artykułu Pawła Jóźwika. Serdecznie zapraszamy do lektury tutaj.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!