Seriale Netflixa i HBO źródłem inspiracji dla rozwoju Twojego sklepu!

E-commerce

Nie ma chyba wśród nas osoby, która nie uległaby panującej od kilku lat modzie na nałogowe wręcz oglądanie seriali. Przypuszczam, że ilość godzin poświęconych na rozmowy w gronie znajomych na temat moralności Dextera Morgana, sytuacji na Westeros czy kolejnych poczynaniach Pablo Escobara, są wręcz niezliczone. Na czym polega ten fenomen i (co najważniejsze) jakie wnioski można wyciągnąć oraz  wykorzystać w działaniach w swoim biznesie? Spieszymy z odpowiedzią!

Już od dłuższego czasu seriale nie kojarzą się z rozrywką dla starszych Pań czy gospodyń domowych. Bardziej niż miałka fabuła “Klanu” czy kolejne romanse Brooke Logan, na myśl przychodzi chociażby zatrważającą wizja przyszłości przedstawiona w “Black Mirror”. Jednakże ów fenomen nie powinien dziwić. Przecież już Henryk Sienkiewicz był wydawany ze swoim serialem w wersji pisanej, czyli “Ogniem i mieczem.” “Odcinki” drukowano w latach 1883 oraz 1884 na łamach warszawskich i krakowskich gazet. Jak widać tkwi w nas chęć śledzenia perypetii innych osób, angażowania się w ich losy, ale także utożsamiania się z ich problemami. Jednakże, poza oczywistą dawką emocji, czas spędzony przed ekranem można spożytkować również w zupełnie inny sposób. Jakie lekcje warto wyciągnąć i wykorzystać chociażby przy tworzeniu swojego sklepu online? Oto kilka porad zaczerpniętych prosto z produkcji, które w każdej chwili możecie podglądać na platformie Netflix lub HBO. Choć przytoczone przykłady często dotyczą zupełnie różnych problemów, środowisk czy tematów, okazuje się jednak, że klucz do sukcesu to pakiet powtarzających się elementów. O jakie dokładnie chodzi?

“Silicon Valley” pełne inspiracji

Produkcja HBO to momentami delikatny pastisz działań takich gigantów jak Apple czy Google. Nie przeszkadza to chyba nawet największym zwolennikom tych koncernów, bo “Silicon Valley” to bardzo dobrze skonstruowana komedia (choć momentami zrozumiała prawdopodobnie tylko dla nerdów).

Historia jest bardzo prosta. Grupa młodych, uzdolnionych ludzi, dzięki swojej pomysłowości i umiejętnościom, chce osiągnąć sukces w dziedzinie nowych technologii. Droga oczywiście jest bardzo kręta i prowadzi przez wiele (często dość absurdalnych) problemów. Całość akcji ma miejsce w mekce innowacji technologicznych, czyli kalifornijskiej Dolinie Krzemowej. Stworzony przez Johna Altschuler’a obraz to nic innego jak wizja słynnego amerykańskiego snu w wersji digitalowej.

Czego może nauczyć nas główna postać, czyli Richard i jego kumple? Przede wszystkim tego, że w każdym biznesie liczy się otwarty umysł oraz spora dawka wyobraźni i pomysłowości. Przecież Jobs, Musk czy Gates bez ciągłego patrzenia w przyszłość i chęci do odkrywania nowości, z pewnością nie zaszliby tak daleko. Twórcy serialu odwołują się także do współpracy. O ile przyglądając się fabule “Silicon Valley” można zauważyć wyróżniające się postaci (takie jak chociażby ekscentryczny fundator wszelkich działań – Erlich Bachman) to każdy z bohaterów wnosi elementy, które w połączeniu stanowią o sukcesie. Niesie to ze sobą trochę idylliczną, ale pokrzepiającą serce wizję, że czasami wystarczy komputer i paru kumpli, aby spieniężyć swoją pasję. “Dolina Krzemowa”, to także duża dawka pokory. Przedstawione w “Silicon Valley” historie to zbiór opowieści o drodze na szczyt, ale także upadku czy bardzo trudnym kliencie. Ale ile jest prawdy w wyreżyserowanej przez ekipę HBO serii? To mogą wiedzieć jedynie osoby, które funkcjonują w środowisku wspomnianego regionu Kalifornii. Nam zostają jedynie przypuszczenia. Mimo wszystko warto się inspirować!

Walter White i jego mistrzowskie zagrania marketingowe

Wiadomym jest, że o gustach się nie dyskutuje. Nie jest jednak łatwo przejść obojętnie obok licznych stwierdzeń, że “Breaking Bad”, z dużą dozą prawdopodobieństwa, jest najlepszym serialem jaki powstał w historii telewizji. Choć obraz nie jest autorskim dziełem Netflixa, portal dołożył wszelkich starań, aby każdy fan mógł powrócić do pięciu sezonów ’BB’ bez ograniczeń, w każdej chwili.

Postać wykreowana przez Bryana Cranstona dla wielu to aktorski majstersztyk. Sam Anthony Hopkins napisał do serialowego Heisenberga, że “Pana kreacja jako Waltera White’a była najlepszą grą aktorską, jaką do tej pory widziałem.” Mówiąc zaś o samej produkcji, opisuje ją chyba w najtrafniejszych słowach: “To, co zaczęło się jako czarna komedia, zostało zastąpione mieszanką krwi, destrukcji i piekła. To było jak wielka jakobińska, szekspirowska czy grecka tragedia.” Pokrótce informacja dla tych, którzy jeszcze nie mieli przyjemności trafić na tę serię: opowiada ona o chorym na raka nauczycielu chemii, który w produkcji metaamfetaminy widzi sposób na zapewnienie dobrobytu swojej rodzinie po jego śmierci (więcej informacji możecie znaleźć tutaj). Oczywiście wstępnie założonego planu, jak można się domyślić, nie do końca udaje się realizować.

Czego może nas nauczyć diler narkotyków? Otóż Walter White to istny geniusz marketingu! Jego największą zaletę stanowi fakt, że jest niewątpliwym mistrzem w swoich fachu i często, wręcz bezczelnie, wykorzystuje swoją wiedzę ekspercką. Bo kto lepiej niż chemik może znać się na wytwarzaniu narkotyków? Siła jego biznesu polega również na tym, że nie boi się współpracy. Dostrzegając słabe strony i mankamenty – kieruje się do fachowców uzupełniających jego działania. Tak poznaliśmy między innymi Saula Goodmana (adwokata o dyskusyjnej moralności), ale przede wszystkim trafiliśmy na młodego (acz doświadczonego) handlarza narkotyków. Jessie Pinkman, bo o nim tu mowa, to brakujący element działań Waltera White’a. Młody diler, świetnie zorientowany w środowisku, od kilku lat działający w branży, to idealny partner. Wspólne działania dwóch Panów doprowadzają w konsekwencji do stworzenia najczystszego i najlepszego narkotyku na rynku, czyli produkcji i sprzedaży najlepszej wersji swojego produktu. Ważnym czynnikiem był tutaj także upływający czas. Jak wiadomo, początki zawsze są trudne i dopiero nabierane doświadczenie przynosi ze sobą sukces. Dzięki temu główny bohater serialu zbudował swoją reputację. Wszystko to zawdzięcza (poza wcześniej wymienionymi elementami) wytworzonej przez siebie marce i konsekwencji w działaniu. Bo to właśnie dzięki metaamfetaminie z Albuquerque, Walter White (skryty pod kapeluszem i za czarnymi okularami) stał się legendą nie tylko w samym Nowym Meksyku.

Fenomenalny ukłon w stronę lat 80

Chcąc użyć dość bezpośrednich sformułowań można powiedzieć, że “Stranger Things” to nic innego jak odgrzewany kotlet. Ale jest to kasowy, profesjonalnie odgrzewany kotlet. Bo i z tego hitu można czerpać inspirację, ale w dwojaki sposób. Z jednej – obserwując poczynania bohaterów, zaś z drugiej – podpatrując braci Duffer, czyli ojców sukcesu serialu.

Zacznijmy jednak od początku. Fabuła “Stranger Things” skupia się na kilku poziomach. Mamy grupę dzieciaków ceniących sobie zabawę i szczerą przyjaźń, mamy nastolatków oddanych młodzieńczym miłościom. co daje obraz życia mieszkańców Hawkins w 1983 roku. Ulega ono drastycznym i bolesnym zmianom, gdy w niewyjaśnionych okolicznościach znika dwunastoletni Will Byers. Wtedy zaczyna się cała zabawa, bo chłopiec w niezrozumiały sposób kontaktuje się ze swoją matką, a jego przyjaciele słusznie podejrzewają ingerencję nadprzyrodzonych sił. Do tego dochodzą rządowe tajemnice i postać enigmatycznej dziewczynki – Eleven, która pojawia się znikąd, stanowiąc pomost między tym co realne, a metafizyczne. A wszystko jest ubrane w najlepszą wersję lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku.

Opowieści czy motywy pojawiające się w “Stranger Things” to wcześniej wspomniane mistrzowsko odgrzewane kotlety. Wiadomym jest przecież, że ludzie preferują rzeczy im znane, przez co przyjazne i bezpieczne. Tak poniekąd jest i w tym przypadku. Łatwo trafić na nawiązania do Miasteczka Twin Peaks, Hobbita, dzieł Stephena Kinga, Georga Lucasa czy Stevena Spielberga. Dodatkowo twórcy serialu uderzyli w dość nostalgiczny ton przez przywoływanie popkulturowych wspomnień. Tęsknotę do przeszłości paradoksalnie poczuli nawet widzowie urodzeni w latach dziewięćdziesiątych. Może warto więc poszukać pomysłów już sprawdzonych i wprowadzić w nich dodatkowe ulepszenia i usprawnienia?

Co z kolei można zaczerpnąć z fabuły? Po raz kolejny przejawia się tutaj motyw współpracy i ogromnej dozy nieustępliwości. Sukces osiągnięty może zostać tylko przez wzajemną kooperację, bo przecież szeryf Jim Hopper jest uosobieniem odwagi, Eleven przejawia swoją nadprzyrodzoną siłę, a bohaterka grana przez Winonę Ryder nosi w sobie nieskończony pakiet matczynej miłości. Tylko połączenie tych (oraz wielu innych) ważnych postaci mogło uratować Willa.

Moc seriali i ich oddziaływanie na naszą codzienność jest już chyba nieodłącznym elementem rzeczywistości. Można się z tego cieszyć lub po prostu z tym pogodzić (oczywiście jeśli nie jest się entuzjastom tego rodzaju wyrazu). Okazuje się bowiem, że z każdego elementu popkultury można wyciągnąć lekcję, nawet jeśli jesteś właścicielem sklepu sprzedającego karmę dla psów i jednocześnie fanem “House of cards.” Źródła inspiracji dla rozwoju Twojego sklepu są nieskończone!

 

Źródła:

https://www.vanityfair.com/hollywood/2013/10/anthony-hopkins-breaking-bad-fan-letter

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “Seriale Netflixa i HBO źródłem inspiracji dla rozwoju Twojego sklepu!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Event & marketing manager w Traffic Trends. Odpowiedzialna za budowanie ruchu przez content, social media oraz eventy. Prywatnie fanka polskiej szkoły filmowej i psychologii.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!