Strategia marketingowa dla sklepu cz. 5 – najpopularniejsze i najlepsze narzędzia marketingowe

E-commerce

NAJSKUTECZNIEJSZE – POZYCJONOWANIE.

Na początku jedno słowo wyjaśnienia, które od razu da Ci odpowiedź dlaczego to właśnie pozycjonowanie wszyscy (również właściciele sklepów internetowych) uważają, za najskuteczniejsze narzędzie marketingowe.

Jakość ruchu jest wprost proporcjonalna do trudności jego wygenerowania

Tłumacząc, im łatwiej pozyskać dany ruch, tym gorsze efekty on przyniesie. Oczywiście nadal może być opłacalny, ale w większości przypadków będzie mniej skuteczny od tego generowanego z dużymi trudnościami. Kampanie reklamowe możesz stworzyć w przeciągu kilku godzin, wpłacić pieniądze i już cieszyć się z pierwszych odwiedzin. Na efekty pozycjonowania będziesz musiał poczekać, często bardzo długo. Co więcej, świeżo otwarty sklep bez kompletnej oferty może wpłacić wyższy budżet i wyprzedzić Cię w walce o reklamę. Przy pozycjonowaniu bogactwo asortymentu, dbałość o stronę, jakość ruchu i staż odgrywają istotną rolę. Dlatego tysiące właścicieli sklepów inwestują znaczące budżety w pozycjonowanie, mimo że nie dla wszystkich jest miejsce w TOP10.

Samo pozycjonowanie składa się z dwóch głównych dróg. Pierwsza (i obecnie ważniejsza) to praca nad samą stroną – unikalne treści, zgodność kodu z zaleceniami Google’a, poprawna budowa. Są to kwestie, które wprowadzić łatwiej znając wskazówki dla webmasterów i nabywając konieczne doświadczenie. Druga część to zdobywanie linków do strony. Parę lat temu była to zdecydowanie łatwiejsza część usługi wymagająca jedynie instalacji odpowiedniego programu i „zaspamowania” internetu. Dziś jest to żmudna i czasochłonna praca nad zdobywaniem pojedynczych, bardzo wartościowych i naturalnych linków. Jednak jest to praca, która potrafi wybudować trwały efekt dający Ci co miesiąc setki zamówień i tysiące złotych obrotu.

Planując swoje działania marketingowe pamiętaj o ważnej rzeczy. Pozycjonowanie to jedyne narzędzie, którego nie możesz zrealizować samodzielnie. Dzisiejsza praca nad tą usługą to codzienne śledzenie nowinek optymalizacyjnych i długie godziny zdobywania wartościowych odnośników do strony. Zdecydowanie lepiej powierzyć to narzędzie sprawdzonej agencji SEO. Zwłaszcza, że w wielu przypadkach (a na bieżąco obserwuje ponad 200 polskich sklepów w Google Analytics) ruch i sprzedaż z tego źródła stanowią powyżej 40-50% całości.

 

NAJSZYBSZE – KAMPANIE REKLAMOWE.

Kolejne narzędzie, które posiada jedną niepodważalną przewagę nad pozycjonowaniem – nie musisz czekać tygodni lub miesięcy na wygenerowanie ruchu. Proces ten zajmuje kilka godzin! Wystarczy stworzenie odpowiedniej kampanii, wpłacenie budżetu i już zaczynasz kupować ruch powiązany tematycznie z Twoją witryną. Kampanie płatne za kliknięcia (CPC) stają się coraz częściej nieodłącznym elementem prowadzenia sprzedaży w internecie. Na szczęście dla wszystkich klientów, narzędzie to staje się również coraz bardziej elastyczne. Już dziś możemy odnotować kilka różnych rodzajów takich kampanii opartych o mechanizmy reklamowe Google’a lub Facebooka:

  1. Reklama tekstowa AdWords – oparta o system reklamowy Google’a pojawia się w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Najstarsza i najpopularniejsza forma reklamy, która jednak spisuje się coraz gorzej. Bardzo duża popularność i nacisk marketingowy na korzystanie z tej formy powoduje, że stawki reklamowe często przekraczają próg opłacalności. Nie oznacza to jednak, że forma ta nie potrafi być opłacalna! Potrafi!
  2. Reklama remarketingowa – tzw. śledzenie w internecie. Działa to w bardzo sprytny sposób – jeżeli ktoś pojawi się na Twojej stronie i nie dokona zakupu, zostanie zapisany na liście remarketingowej, dzięki czemu będziesz mógł „śledzić” go w internecie wyświetlając swoje banery reklamowe. Daje Ci to niesamowite narzędzie, które pozwoli Ci np. wyświetlić kod rabatowy każdemu, kto wsadził jakiekolwiek produkty do koszyka, lecz ostatecznie nie zdecydował się zrealizować zamówienia.
  3. Reklama graficzna (GDN) – archaiczny i coraz słabszy sprzedażowo sposób promowania marki. Polega na wyświetlaniu banerów reklamowych niezdefiniowanym odbiorcom na zewnętrznych stronach internetowych wpiętych w system reklamowy Google’a. Narzędzie to ma jednak swoje zalety stricte wizerunkowe. Pozwala nawet niewielkim kosztem wygenerować bardzo duże liczby wyświetleń reklamy (a co za tym idzie wyświetleniem np. logotypu Twojego brandu).
  4. Reklama Google Zakupy (PLA) – najnowsze i bardzo skuteczne narzędzie dedykowane sklepom internetowym. W wynikach wyszukiwania (np. na nazwę konkretnego produktu) może pojawić się Twoja reklama graficzna prezentująca zdjęcie produktu, jego cenę i dostępność. Narzędzie to jest zdecydowanie tańsze od reklamy tekstowej i często o wiele bardziej skuteczne, bo kieruje na stronę konkretnego produktu, a nie np. na stronę główną lub stronę kategorii.
  5. Reklama na Facebooku – kolejne tanie narzędzie, które w niektórych branżach spisuje się rewelacyjnie. Wykorzystując niesamowite zalety dopasowań na Facebooku (płeć, wiek, zainteresowania itp.) możemy wyświetlić Twoją reklamę dokładnie określonej grupie użytkowników.
  6. Video marketing – rozumiany poprzez reklamy systemu youtube. Często jest to ruchoma wersja reklamy graficznej zapewniająca wzrost rozpoznawalności, lecz nie przekładająca się w sposób bardzo wyraźny na sprzedaż bezpośrednią.

Jak widzisz rozwiązań jest bardzo dużo i trudno stworzyć „złotą zasadę” ich obsługi. Każde, nawet na wstępie, dopasować możemy do innej grupy odbiorców. Reklama graficzna niewątpliwie trafi do grupy „See”, Google Zakupy przy dobrze skonfigurowanej kampanii trafią do grupy „Do”. Powoduje to, że każdy komunikat reklamowy spełni inne oczekiwania. I dobrze!

Dzięki powyższym możliwością możesz zarówno budować wizerunek swojej firmy, promować konkretne promocje wybranym użytkownikom, czy pozyskiwać ruch zarówno pod kątem grupy docelowej jak i promowanych produktów. Co ważne, wszystkie te systemy reklamowe są bardzo intuicyjne w obsłudze (na podstawowym poziomie) i bez problemu, ucząc się na błędach i ryzykując niewielkie budżety, będziesz w stanie je samodzielnie przetestować.

 

NAJGORĘTSZE – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE.

Narzędzie, które często mylnie nazywane jest kolejnym filarem sprzedaży. Niestety na to jeszcze za wcześnie, choć są wyjątki. Media społecznościowe nie mają na celu generowania bezpośredniej sprzedaży, a co więcej takie celu nigdy nie miały realizować. Promocja w social media to długofalowa polityka budowania własnego brandu, rozpoznawalności i tworzenie dodatkowego kanału komunikacji. Oczywiście sami obserwujemy przy niektórych klientach satysfakcjonujące wyniki sprzedaży, lecz potencjał tego narzędzia jest jeszcze daleko za pozycjonowaniem czy płatnym ruchem reklamowym.

Jednak jak pamiętasz z tabeli przedstawiającej konwersje wspomagane, media społecznościowe posiadają bardzo wysoki współczynnik pokazujący moc wspierania sprzedaży. Zaangażowana i kreatywna promocja marki np. na Facebooku, Instagramie, czy Twitterze zaowocować może np. wzrostem sprzedaży z wejść bezpośrednich. Naszym celem jest m.in. utrwalenie marki Twojego sklepu wśród fanów i zakotwiczenie by zawsze gdy pomyślą o Twoim asortymencie wpisywali właśnie Twój adres www. To spowoduje, że Google Analytics nie odnotuje udziału Social Media w sprzedaży, ale na pewno finalnie odczujesz to pozytywnie w swojej kieszeni.
Nie każde narzędzie da się przeliczyć na zyski w pierwszym miesiącu działania. Są kroki, które wymagają miesięcy i lat. Jeżeli jesteś pewien, że za kilka lat nadal będziesz prowadził swój sklep internetowy – zainwestuj w budowanie marki. Jeśli póki co testujesz, czy ten biznes jest dla Ciebie – wstrzymaj się, szkoda Twoich pieniędzy i zaangażowania.

Chciałbym Wam jednak pokazać bardzo ciekawy przykład jak można osiągnąć fenomalne wyniki ROI i generować spore obroty dzięki Facebookowi. W tym celu jednak chciałbym Was odesłać na naszego firmowego bloga i zachęcić do przeczytania case study stworzonego przez Jacka Basińskiego, a opisującego działania dla streetwearowego sklepu Bludshop.com: http://traffictrends.pl/case-study-bludshop-na-facebooku/

POZOSTAŁE NARZĘDZIA.

Oczywiście powyższe trzy sposoby generowania ruchu nie wyczerpują tematu. Opisałem je szerzej ze względu na to, że w większości kampanie przygotowywane przeze mnie opierają się właśnie na tych narzędziach. Wykonawczo jako Traffic Trends nie zajmujemy się innymi usługami i to nie względu na ich brak skuteczności.
Porównywarki cen, e-mail marketing czy marketing szeptany mają swoje mocne i słabe strony. Potrafią spełnić funkcje jakich nie zrealizuje żadna z wyżej opisanych usług. Jednak wytrawny marketingowiec i tak zna je doskonale, a osobom wkraczający dopiero w świat e-marketingu gorąco polecam zacząć od tych rozwiązań, które poznaliście w poprzednich rozdziałach.

OBIECANE SŁÓW KILKA O KOSZTACH.

Niestety jest to kolejna część kursu, w której muszę jak mantrę powtórzyć hasło: „nie ma reguły”. Z jednej strony czasem lepiej wydać 100 zł na marketing, niż nie wydawać nic. Z drugiej zaś, są takie usługi gdzie taka kwota nie zrobi żadnej różnicy i nie przyniesie sensownego rezultatu.

  1. pozycjonowanie – warto powierzyć zewnętrznej agencji specjalizującej się w obsłudze sklepów internetowych. Jeżeli chce ona właściwie zadbać o optymalizację Twojego sklepu, jego pozycjonowanie na frazy ogólne a także „długi ogon”, to musi poświęcić na Twój biznes odpowiednią liczbę godzin. W związku z tym pozycjonowanie nie może kosztować mniej niż 500-600 zł. W drugą stronę, istnieją tylko skrajne przypadki sklepów, które powinny płacić kwoty powyżej 5000 zł. Oferty na kilkanaście tysięcy złotych, o których słyszałem, to nic innego jak cwaniactwo agencji bazującej na prestiżowym, lecz niedouczonym w tym zakresie kliencie.
  2. kampanie reklamowe – jeżeli chcesz przetestować wszystkie narzędzia i zrobić to miarodajnie, to musisz przygotować budżet rzędu 2000-3000 zł. Kilkanaście kliknięć w reklamę nie da Ci żadnej odpowiedzi na pytania o jej skuteczność, dlatego warto wygenerować kilkaset wejść by móc ocenić jej przydatność.
  3. media społecznościowe – temat rzeka! Wszystko zależy od tego ile portali społecznościowych wybierzesz i jak bardzo sam zaangażujesz się w ich prowadzenie. Kilkaset złotych miesięcy pozwoli Ci już na pierwsze śmiałe kroki w tym zakresie, lecz jeśli chcesz od razu podbijać ten świat, przygotuj się na wydatek powyżej 2000-3000 zł miesięcznie.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!