Blog Traffic Trends
trafficday

Traffic Day 2015 już 20 maja w Poznaniu!

Niezwykle miło poinformować wszystkich naszych klientów, fanów, obserwatorów i konkurentów o nadchodzącej wielkimi krokami pierwszej edycji wydarzenia o nazwie TRAFFIC DAY! Przy okazji informacji oczywiście wszystkich Was chcemy serdecznie zaprosić, by 20 maja spotkać się z nami i zaproszonymi przez nas gośćmi w poznańskim Hotelu Andersia****.

 

logoTTday

 

Od prawie czterech lat, wciąż się rozwijając, obsługujemy coraz większą liczbę polskich sklepów internetowych w zakresie marketingu internetowego. W tym czasie mieliśmy okazję obsługiwać ponad pół tysiąca kampanii – od małych akcji opartych o jedno narzędzie, po złożone marketingowe działania realizowane dla największych firm w naszym kraju. Te wszystkie działania zaowocowały zdobyciem bezkonkurencyjnego na polskim rynku doświadczenia w zakresie promocji sklepów internetowych.

 

Dziś doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jakie narzędzia i działania są pożądane dla projektów e-commerce’owych. Wiemy, co w najbliższych miesiącach stanie się „gorącym” tematem dla sklepów. Potrafimy dobrać odpowiednie narzędzia pod sprecyzowane cele naszych klientów. Tę wiedzę chcemy przekazać również Wam za pośrednictwem organizowanej w maju konferencji! Podczas Traffic Day przeprowadzimy Was przez spójną historię, która swój start będzie miała na jedynym słusznym etapie – planowaniu strategii marketingowej i precyzowaniu celu. Wszyscy uczestnicy zdobędą również umiejętność doboru narzędzi, poruszania się wokół marketingu w wyszukiwarkach, blogosfery, mediów społecznościowych i content marketingu. Spróbujemy zaszczepić w Was również kreatywne myślenie o własnym biznesie i własnej osobie!

 

ttdayHome

 

Wszystkie te umiejętności i cała praktyczna w 100% wiedza zostaną Wam przekazane w trzech blokach – wykładowym, warsztatowym i indywidualnym. W rolę prelegentów wcieli się znana Wam z naszych łamów i dotychczasowych szkoleń kadra firmowa:

– założyciel i Prezes Traffic Trends, a także wieloletni właściciel sklepu internetowego, Paweł Jóźwik

– Członek Zarządu i Sales Manager odpowiedzialny za kilkaset przeprowadzonych kampanii marketingowych dla naszych klientów, Piotr Urbaniak

– Social Media Manager i twórca społecznościowego skrzydła naszej firmy, Jacek Basiński.

 

Naszym ludziom towarzyszyć będzie dwóch znakomitych ekspertów:

Maciej Budzich (Mediafun), który poprowadzi Was przez świat content marketingu i jego promocji w blogosferze oraz mediach społecznościowych

Marcin Majzner, charyzmatyczny Prezes CupSell.pl, który na własnym przykładzie pokaże Wam, jak łączyć tradycyjne formy marketingowe z tymi bardziej kreatywnymi i oryginalnymi.

 

Spotykamy się już 20 maja w poznańskim Hotelu Andersia****. Całodniowe szkolenie, ogrom praktycznych informacji i naszych doświadczeń, ekskluzywne sale konferencyjne, przepyszny lunch i miła, twórcza atmosfera – tego się spodziewajcie!

By poznać szczegóły, a także zakupić bilet na to wydarzenie w cenie 299 zł zapraszamy na www.trafficday.pl!

Do zobaczenia!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy