Traffic Day 2018 za nami!

Piotr Urbaniak

E-commerce | 2018-09-25 | 2 min czytania

Traffic Day 2018 za nami!

20 września w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji e-commerce organizowanej przez naszą agencję, Traffic Day 2018! W tym roku na uczestników czekały zagadnienia związane z budową sklepu, jego promocją, marketplace’ami oraz optymalizacją konwersji.

Na początku chcieliśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim osobom, które zdecydowały się poświęcić ten dzień na obecność na organizowanym przez nas wydarzeniu. Niespełna 200 osób z zaciekawieniem wysłuchało wszystkich wykładów i zapoznało się z przedstawionymi case studies. Cieszy nas bardzo Wasz pozytywny odbiór wydarzenia, według ankiety przeprowadzonej po wydarzeniu ponad 97% uczestników poleca udział w kolejnych edycjach, od których chyba nie mamy odwrotu.

Podczas wydarzenia zaprezentowała się bardzo szeroka kadra naszej agencji w osobach Pauliny Cieślińskiej, Pawła Jóźwika, Wojciecha Haremzy, Damiana Hliwy, Joachima Synoradzkiego i Piotra Urbaniaka. Wspierali ich zaproszeni eksperci – Paweł Fornalski (IdoSell / IAI), Paweł Mielczarek (vSprint), Mateusz Grzywnowicz (NextSell) i Grzegorz Brajewski (Szpiegomat), a także właściciele sklepów internetowych dzielący się swoim wieloletnim doświadczeniem: Grzegorz Bieńko (Konesso.pl), Dawid Klamka (Ubierzswojesciany.pl) i Krzysztof Rozbicki (Restyle.pl). Całość muzyczną klamrą spiął dwukrotny medalista Mistrzostw Świata Djów, Hubert Tas!

https://www.youtube.com/watch?v=iQ_0UwSNiBs&t=5s

Nie chcemy opisywać szczegółowo zakresu wystąpień i tego, co można było znaleźć w prezentacjach. Doceniamy zaangażowanie licznej publiki i wolimy, by omawiane przykłady i przekazywane porady zostały w gronie uczestników. Zwłaszcza, że wiele osób już dopytuje o wdrożenie przedstawianych pomysłów w ich sklepach internetowych. Wierzymy, że zainwestowane w wejściówkę pieniądze okażą się bardzo dobrą inwestycją, która przyspieszy rozwój wszystkich reprezentowanych podczas Traffic Day 2018 sklepów.

Raz jeszcze dziękujemy wszystkim uczestnikom, prelegentom, Patronom i Partnerom oraz ekipom, które spisując się na medal wniosły swój wkład w to wydarzenie – twórcom relacji foto i video, czyli firmie Simple Frame oraz gospodarzom wydarzenia, Digital Knowledge Village.

Śmiało możemy krótką relację zakończyć tym, na co według ankiet wielu z Was liczy – do zobaczenia za rok!

Więcej zdjęć znajdziecie też na naszym profilu na FB!

OR7C0228.jpg OR7C0316.jpg OR7C0344.jpg OR7C0605.jpg OR7C8773.jpg OR7C8843.jpg OR7C9147.jpg OR7C9279.jpg

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!