TRAFFIC DAY 2019 ZA NAMI! DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ!

Piotr Urbaniak

Firma | 2019-11-14 | 3 min czytania

TRAFFIC DAY 2019 ZA NAMI! DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ!

7 listopada w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji Traffic Day. Projekt prowadzony od 2015 roku po raz kolejny pobił rekordy zainteresowania, a zaglądając w ankiety – również i rekordy pozytywnych opinii! Nadszedł zatem czas na krótkie podsumowanie.

Tegoroczna edycja Traffic Day była bardzo ambitna – case studies sklepów internetowych zdradzanych z nazwy, 23 prelegentów w trakcie niespełna 9 godzin, a do tego przerwy na kawę i lunch. Na szczęście udało się!

Niespełna dwieście osób na sali, a także kilkaset osób korzystających ze streamingu, miało okazję przejść przez przekrój zagadnień wpływających na wzrost sprzedaży i konwersji. Od bardzo technicznych, wręcz developerskich tematów, po te miękkie, marketingowe. Od terminów nierozerwalnie związanych ze sklepem internetowym po marketplace’y czy porównywarki cen. Wiedzieliśmy, że nie będzie na sali osoby, którą mocno zainteresują wszystkie tematy, ale też każdy mógł znaleźć tego dnia wiele ciekawych informacji dla siebie. Udanym zwieńczeniem była możliwość zapytania, o najbardziej praktyczne i najważniejsze na uczestników rzeczy, doświadczonych właścicieli sklepów, którzy przyjęli nasze zaproszenie do panelu dyskusyjnego.

Bardzo cieszy nas to, że w ankietach po wydarzeniu podkreślacie niepowtarzalność eventu i okazję do networkingu pomiędzy osobami doświadczonymi w e-commerce. Faktycznie, wśród uczestników swojego sklepu nie miało (lub nie pracowało w sklepie) ok. 6% osób. To daje potężne możliwości wymiany doświadczeń i „trików” sprzedażowych, a wbrew obiegowej opinii, reprezentanci e-commerce są bardzo otwarci do dzielenia się wiedzą.

Strzałem w dziesiątkę była obecność właścicieli sklepów na scenie – ich autentyczność i otwartość zrobiła bardzo dobre wrażenie na uczestnikach. Dziękujemy z tego miejsca Szymonowi z eLadex.com.pl, Mariuszowi z e-lakiernik.net, Mateuszowi z pomadziarz.pl, Grzegorzowi i Michałowi z konesso.pl, Krystianowi z 9design.pl i Tomkowi z klocki.edu.pl.

iE9m5.jpeg

pcFha.jpeg

Dziękujemy biznesowym przyjaciołom z innych firm, którzy zaszczycili nas swoją obecnością: Paweł, Maciej i Wojtek z IdoSell Shop, Dawid z Shoplyze, Mateusz Grzywnowicz, Paweł Mielczarek, Katarzyna i Jakub z Ceneo.

Cieszymy się również z tego, że doceniliście prelekcje przygotowane przez reprezentantów naszej firmy i to pomimo tego, że wielu z nich debiutowało w roli prelegentów: Julia, Dorota, Beata, Paulina, Paweł, Joachim – dobra robota!

E1rTX.jpeg

YOn1C.jpeg

Teoretycznie projekt pod nazwą Traffic Day nie miał prawa się udać. Konferencja tworzona przez agencję zajmującą się SEO czy Adsami musi przecież przypominać sprzedaż kołder czy garnków… Cieszy nas, że na przekór tej opinii nasz event pięknie się rozwija zbierając na sali lub przed ekranami rekordową liczbę osób.

Za rok idziemy po kolejny rekord! Do zobaczenia w 2020!

8SLgU.jpeg

wHNxa.jpeg

TC6mR.jpeg

iRG0c.jpeg

2d292.jpeg

OcIQa.jpeg

OUGEV.jpeg

7FxQA.jpeg

QhCuo.jpeg

bgaw9.jpeg

oyAbZ.jpeg

YvGd9.jpeg

Ho9Tt.jpeg

lDNMR.jpeg

lUrXN.jpeg

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!