7 listopada w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji Traffic Day. Projekt prowadzony od 2015 roku po raz kolejny pobił rekordy zainteresowania, a zaglądając w ankiety – również i rekordy pozytywnych opinii! Nadszedł zatem czas na krótkie podsumowanie.
Tegoroczna edycja Traffic Day była bardzo ambitna – case studies sklepów internetowych zdradzanych z nazwy, 23 prelegentów w trakcie niespełna 9 godzin, a do tego przerwy na kawę i lunch. Na szczęście udało się!
Niespełna dwieście osób na sali, a także kilkaset osób korzystających ze streamingu, miało okazję przejść przez przekrój zagadnień wpływających na wzrost sprzedaży i konwersji. Od bardzo technicznych, wręcz developerskich tematów, po te miękkie, marketingowe. Od terminów nierozerwalnie związanych ze sklepem internetowym po marketplace’y czy porównywarki cen. Wiedzieliśmy, że nie będzie na sali osoby, którą mocno zainteresują wszystkie tematy, ale też każdy mógł znaleźć tego dnia wiele ciekawych informacji dla siebie. Udanym zwieńczeniem była możliwość zapytania, o najbardziej praktyczne i najważniejsze na uczestników rzeczy, doświadczonych właścicieli sklepów, którzy przyjęli nasze zaproszenie do panelu dyskusyjnego.
Bardzo cieszy nas to, że w ankietach po wydarzeniu podkreślacie niepowtarzalność eventu i okazję do networkingu pomiędzy osobami doświadczonymi w e-commerce. Faktycznie, wśród uczestników swojego sklepu nie miało (lub nie pracowało w sklepie) ok. 6% osób. To daje potężne możliwości wymiany doświadczeń i „trików” sprzedażowych, a wbrew obiegowej opinii, reprezentanci e-commerce są bardzo otwarci do dzielenia się wiedzą.
Strzałem w dziesiątkę była obecność właścicieli sklepów na scenie – ich autentyczność i otwartość zrobiła bardzo dobre wrażenie na uczestnikach. Dziękujemy z tego miejsca Szymonowi z eLadex.com.pl, Mariuszowi z e-lakiernik.net, Mateuszowi z pomadziarz.pl, Grzegorzowi i Michałowi z konesso.pl, Krystianowi z 9design.pl i Tomkowi z klocki.edu.pl.
Dziękujemy biznesowym przyjaciołom z innych firm, którzy zaszczycili nas swoją obecnością: Paweł, Maciej i Wojtek z IdoSell Shop, Dawid z Shoplyze, Mateusz Grzywnowicz, Paweł Mielczarek, Katarzyna i Jakub z Ceneo.
Cieszymy się również z tego, że doceniliście prelekcje przygotowane przez reprezentantów naszej firmy i to pomimo tego, że wielu z nich debiutowało w roli prelegentów: Julia, Dorota, Beata, Paulina, Paweł, Joachim – dobra robota!
Teoretycznie projekt pod nazwą Traffic Day nie miał prawa się udać. Konferencja tworzona przez agencję zajmującą się SEO czy Adsami musi przecież przypominać sprzedaż kołder czy garnków… Cieszy nas, że na przekór tej opinii nasz event pięknie się rozwija zbierając na sali lub przed ekranami rekordową liczbę osób.
Za rok idziemy po kolejny rekord! Do zobaczenia w 2020!
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157