Blog Traffic Trends

Traffic Trends ma 3 lata! Sprawdź nasze urodzinowe liczby [infografika]

Prawie dokładnie 3 lata temu o tej porze pierwsi właściciele sklepów internetowych po raz pierwszy zobaczyli na swoich skrzynkach mailowych ofertę podpisaną nazwą firmy Traffic Trends. Ten fakt, czyli sam moment początku, był już ukoronowaniem pewnego etapu pracy – przygotowań do projektu agencji marketingu internetowego, która znacznie wykroczy poza to, co znaliśmy z naszych własnych doświadczeń.  E-commerce nie był bowiem dla nas niczym nowym, gdyż już od kilku lat prowadziliśmy swoje sklepy internetowe. Z jednej strony znaliśmy więc trud, jaki wiąże się z taką działalnością, a z drugiej mierzyliśmy się z brakiem usługi, która pomogłaby nam optymalnie promować nasze e-sklepy.

Pozycjonowanie robiliśmy na własną rękę, gdyż inaczej, w naszej opinii, zupełnie się to nie opłacało – model „za efekt” od zawsze był naszym wrogiem. Denerwowało nas dbanie o najłatwiejsze do wypozycjonowania frazy kosztem tych najistotniejszych z biznesowego punktu widzenia oraz brak znajomości podstawowego dla promocji sklepów pojęcia „long tail”. Nie wyobrażaliśmy sobie też wiązania się z agencją SEO na długi okres, z niekorzystnymi warunkami wypowiedzenia umowy i wysokim ryzykiem odłączenia zaplecza po zakończeniu współpracy. Postanowiliśmy więc, że zbudujemy usługę, która pod tymi względami będzie odmienna od tego, co oferował rynek.

Zdobyte we własnym zakresie doświadczenie zaowocowało możliwością startu projektu Traffic Trends. Początki były skromne, ale krok po kroku zdobywaliśmy kolejnych klientów, zaś do oferty włączaliśmy kolejne usługi. W ten sposób kolejny raz udało nam się stworzyć coś unikalnego – agencję nie tylko zajmującą się SEO, ale także kampaniami płatnymi w Google, a chwilę później również promocją w social media czy blogmarketingiem. Wszystko to sprawiło, że po 3 latach jest nas nie tylko 10 razy więcej, ale możemy również zaoferować dużo wyższy poziom usługi niż w lipcu 2011. Nie zmieniło się tylko jedno – nadal chcemy tworzyć usługę unikalną i w każdym calu tworzoną z myślą o kliencie. Liczby, które widzicie poniżej zmuszają nas do nieskromnego stwierdzenia – UDAŁO I UDAJE SIĘ! 🙂

 

 

Wszystkim obecnym klientom dziękujemy za bycie z nami – bez Was nie mielibyśmy szansy być dziś w tym miejscu!
Wszystkim byłym klientom dziękujemy za cenne lekcje – bez Was bylibyśmy ubożsi o masę (nierzadko ciężkich, ale wiele nas uczących) doświadczeń!
Wszystkim partnerom dziękujemy za otwartość – bez Was nie moglibyśmy działać tak kompleksowo!
Wszystkim obecnym (i zdecydowanej większości byłych) pracownikom dziękujemy, że traktowali Traffic Trends jako swoją misję – bez Was na zawsze pozostalibyśmy amatorami z aspiracjami!

 

Przed nami masa wyzwań, na których widok już się cieszymy! Bądźcie z nami i trzymajcie kciuki – te 3 lata to dopiero nasz pas startowy!

Paweł Jóźwik
Prezes zarządu Traffic Trends Sp z o.o.

Dodaj komentarz

Jóźwik Paweł

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy