Traffic Trends na CEE Agency Day 2018!

Piotr Urbaniak

E-commerce | 2018-07-02 | 2 min czytania

Traffic Trends na CEE Agency Day 2018!

CEE Agency Day to coroczne spotkanie największych i najszybciej rozwijających się agencji marketingowych działających w systemie reklamowym Google. Kolejny rok z rzędu nie mogło zabraknąć nas na tym wydarzeniu i pod koniec czerwca zameldowaliśmy się w łotewskiej Rydze.

Kolejny raz CEE Agency Day okazał się eventem idealnym do wymiany poglądów i doświadczeń pomiędzy agencjami z całej Europy Środkowej i Wschodniej. 450 osób z prawie dwustu europejskich agencji umożliwiło przeprowadzenie wielu ciekawych i inspirujących rozmów na temat wykorzystywania technologii reklamowej udostępnianej przez Google’a na rzecz Klientów. W części networkingowej i konferencyjnej pojawiło się również wiele ważnych tematów, o których warto tutaj powiedzieć:

- Google Ads – już niebawem pod tym terminem funkcjonować będą doskonale znane od osiemnastu lat „AdWordsy”. To znaczy, że reklama tekstowa, reklama produktowa, graficzna, video, remarketing, GSP, RLSA i wszystkie inne znane formaty będą składać się właśnie na Google Ads.

- Wprowadzone zostaną usprawnienia dla kampanii prowadzonych z wykorzystaniem Doubleclicka i dla firm korzystających z Google Analytics 360: Google Ad Manager oraz Google Marketing Platform

- Niebawem włączone zostaną nowe typy kampanii reklamowych dedykowane mniejszym, lokalnym biznesom. Od dawna trend promocji lokalnych firm jest bardzo widoczny w działaniach Google’a, a efektem tego będą oparte o maszynowe uczenie Smart Campaigns. Więcej znajdziecie na blogu Google’a tutaj: https://www.blog.google/outreach-initiatives/small-business/google-ads-helping-businesses/

Co poza tym?

cee1-1024x489.jpg

cee2-1024x472.jpg

cee3-1024x527.jpg

Poza tym zdecydowanie widać trendy, w którym zmierza rynek reklamy. Cieszy nas fakt, że potwierdza to nasze obserwacje i poczynione dawno kroki w celu ulepszenia funkcjonowania nas w ekosystemie Google’a – a mówiąc wprost: osiągania lepszych wyników dla Was, naszych Klientów. Analiza danych, machine learning, optymalizacja konwersji i generowanego ruchu, specjalizacja agencji. Te trendy będą coraz ważniejsze z każdym kolejnym miesiącem, więc możecie być spokojni o swoje reklamy!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!