Blog Traffic Trends

TrafficDay 2016 – podsumowanie

Od 12 maja do 9 czerwca przejechaliśmy sporo kilometrów i przespaliśmy bardzo mało godzin, by w dynamicznym tempie przeprowadzić dla Was wieloodcinkowy cykl najbardziej praktycznej konferencji e-commerce – Traffic Day 2016!

Kilka miesięcy przygotowań zaowocowało nie tylko perfekcyjną organizacją, ale bardzo chwalonym przez uczestników konceptem spotkania. Dzięki Wam wiemy, że trafiliśmy w dziesiątkę i znaleźliśmy skuteczny sposób na przekazanie tak potrzebnej (i tak brakującej!) na rynku praktycznej wiedzy. Jak się okazało, skutecznie zaskoczyliśmy wszystkich bojących się, że spotkanie trzech trenerów z jednej firmy, za bardzo przypominać będzie sprzedaż pościeli i pozbawione będzie obiektywizmu. Sale w całej Polsce zagłosowały obecnością i oklaskami, że format jest jak najbardziej OK.

Z resztą, przeczytajcie sami:

“Moim zdaniem konferencja przebiegała w doskonałej formie – szybkie, treściwe wykłady z najważniejszymi  informacjami bez zbędnego przynudzania. Zmiany prowadzących co kilka chwil, to też świetny pomysł, który pozwala na efektywniejsze słuchanie i zapamiętywanie informacji. W przyszłości na pewno będę chciał skorzystać z Traffic Day.”

Michał Rak – BsCaffe

“Była to moja pierwsza konferencja dotycząca zagadnień SEO. Jestem zadowolony, znacząco poszerzyłem wiedzę i zdobyłem kilka odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.”

Łukasz Borowy – C2 Łukasz Borowy

Nieobecni na pewno mają czego żałować, ale nic straconego. Choć tegoroczna edycja przeszła do historii, to już dziś gwarantujemy Wam, że o Traffic Day 2017 usłyszycie bardzo szybko. W zmienionej formule, ale znów z troski o Wasz odbiór i zadowolenie!

Najważniejsze na koniec – cały team Traffic Trends serdecznie dziękuje wszystkim za zaufanie i uczestnictwo w konferencji, ogromną dawkę pozytywnej energii oraz optymistyczny feedback, który zadecydował o rozpoczęciu prac nad Traffic Day 2017!

Do zobaczenia już niebawem!

Jóźwik Paweł

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy