Blog Traffic Trends

#TrafficZwiększaSprzedaż! Udowadniamy dlaczego!

Pierwsze tygodnie stycznia i lutego to zazwyczaj moment podsumowań minionego roku i realizacji założonych postanowień. Czując noworoczny wiatr zmian, a także widząc znaczny progres w sprzedaży wśród naszych Klientów, również pragniemy wprowadzić do swoich działań kilka nowych, świeżych pomysłów. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych Klientów. Wszelkimi zaplanowanymi w tym roku krokami, pokażemy jak #TrafficZwiększaSprzedaż. Cała akcja łączy ze sobą kilka elementów, dzięki którym będziemy dostępni zarówno online jak i offline.

 

Co niesie ze sobą akcja #TrafficZwiększaSprzedaż? Całość przedstawimy w pięciu prostych krokach. Udowodnią one z czasem, że dysponujemy wiedzą, doświadczeniem i przede wszystkim grupą specjalistów, dla których nie ma rzeczy niemożliwych!

 

Krok pierwszy: BLOG

Na właścicieli sklepów internetowych oraz osoby zainteresowane branżą ecommerce, co tydzień czekać będą świeże wpisy na naszym blogu. W każdy wtorek o godzinie 14:00 można spodziewać się ważnych informacji z zakresu SEO, AdWords czy Social Media. Czytelnicy natrafią także na nieco luźniejsze materiały, dzięki którym pokażemy jak zrewolucjonizować swój biznes słuchając rad Elona Muska lub oglądając do utraty tchu seriale na Netflixie. Bez obaw – tematyka postów będzie na tyle zróżnicowania, aby znalazł tutaj coś dla siebie zarówno początkujący właściciel sklepu internetowego, jak i stary wyjadacz na rynku, który już dobrze wie, że #TrafficZwiększaSprzedaż.

 

Krok drugi: WEBINAR

Powracamy do sprawdzonego sposobu stałego kontaktu z klientem, czyli swego rodzaju szkoleń online, ponieważ #TrafficZwiększaSprzedaż również poprzez przekazywanie wiedzy. Tematyka webinarów będzie pokrywać się z materiałami publikowanymi na blogu. Dzięki temu wiele zagadnień zostanie przekazanych tak dokładnie, że odbiorcom nie pozostawi to absolutnie żadnych wątpliwości. Mówić będziemy chociażby o prawidłowym określeniu grupy docelowej swojego sklepu, bądź wykorzystaniu social media w relacjach B2B. Już teraz zapraszamy na dwa spotkania w każdy pierwszy i trzeci czwartek miesiąca. Oficjalny start: 01.03.2018 godzina 12:00.

 

Krok trzeci: CYKLICZNE SPOTKANIA

Choć biznes w tej branży funkcjonuje głównie online, my na przekór temu wstajemy od naszych biurek, aby spotkać się przy piwie lub soku i porozmawiać z każdym kogo interesuje ecommerce. Jeśli masz pytania lub wątpliwości co do funkcjonowania sklepu internetowego – spotkaj się z nami! Raz w miesiącu dwójka naszych ekspertów udowodni, że #TrafficZwiększaSprzedaż. Wszystko to w trakcie cyklicznych eventów organizowanych w samym centrum Poznania! Więcej informacji o miejscach i konkretnych datach już niebawem, a na pierwsze wydarzenie z tego cyklu zapraszamy już 06.03.2018 o godzinie 18:00 do Miasto Bar przy ul. Szewskiej.

 

Krok czwarty: VIDEO

Sen z powiek spędzają Tobie wątpliwości związane z założeniem sklepu internetowego? Jaki budżet przeznaczyć na promocję? Co zrobić samemu a co zlecić profesjonalistom? Jak wyróżnić się wizerunkowo na tle konkurencji? Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości – śmiało pisz do naszych ekspertów. W serii video Q&A specjaliści z Traffic Trends udzielą odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania, jednocześnie ponownie udowadniając, że #TrafficZwiększaSprzedaż w każdym sklepie.

 

Krok piąty: Traffic Day 2018

Swego rodzaju wisienką na torcie naszych działań w ramach akcji #TrafficZwiększaSprzedaż będzie kolejna edycja Traffic Day! Widząc sukces poprzednich edycji konferencji, już teraz zapraszamy na spotkanie z nami 20.09.2018 w Digital Knowledge Village w Warszawie! Wielu prelegentów, setki uczestników, panele dyskusyjne, zróżnicowane tematy prelekcji. To wydarzenie w świecie e-commerce, którego nie można przegapić! Niebawem przekażemy informacje o możliwości zapisów i zakupu biletów.

 

Czytelnicy, którzy wciąż nie wierzą, że #TrafficZwiększaSprzedaż zdecydowanie powinni zostać z nami, aby na własnej skórze przekonać się, że to rzeczywiście przynosi efekty. Ostrzegamy: będzie się działo!

Po więcej materiałów zapraszamy na naszą stronę internetową oraz oficjalny fan page Traffic Trends na FB.

Dodaj komentarz

Paulina Cieślińska

Event & marketing manager w Traffic Trends. Odpowiedzialna za budowanie ruchu przez content, social media oraz eventy. Prywatnie fanka polskiej szkoły filmowej i psychologii.

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy