Woocommerce – darmowa platforma dla małych i średnich sklepów

E-commerce

Woocommerce - darmowa platforma dla małych i średnich sklepów

Decydując się na otwarcie i prowadzenie sklepu internetowego musimy zmierzyć się z wyborem platformy sklepowej. Dokonując analizy poszczególnych możliwości należy mieć świadomość, że nie ma jednego optymalnego rozwiązania. Najbardziej efektywne mogłoby być stworzenie autorskiego oprogramowania obsługującego nasz nowo powstały sklep. Jednak czy warto już na samym początku wydawać kilka, a nawet kilkanaście tysięcy złotych na platformę sklepową? A może zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie przeznaczenie takich środków pieniężnych na towar bądź reklamę. Na rynku mamy kilka, a może i nawet kilkanaście gotowych rozwiązań dla sklepów internetowych. Dziś przedstawimy Wam jeden z darmowych systemów przeznaczonych do prowadzenia sklepu w sieci – WooCommerce, który może sprawdzić się w małych jak i średnich witrynach.

Czym jest WooCommerce?

WooCommerce to bezpłatna wtyczka do najpopularniejszego na świecie systemu CMS – WordPressa. Po instalacji pluginu możemy bez najmniejszego problemu na istniejącej już stronie internetowej uruchomić sklep w pełni scalony z designem witryny. Ogromną zaletą tej platformy jest to, że znając tylko podstawy obsługi WordPressa jesteśmy w stanie uruchomić nasz sklep. Oczywiście to nie jedyna zaleta systemu, ale o tym później.

Według statystyk miliona najpopularniejszych stron Alexa, strony oparte o WooCommerce stanowią blisko 18% wszystkich stron z branży e-commerce, które zostały uwzględnione przy tworzeniu rankingu. W dalszym ciągu nieprześcignionym królem platform sklepowych pozostaje Magento, jednak przy szybkości rozwoju platformy WooCommerce, obecny król może w najbliższym czasie zostać zdetronizowany.

Skąd ta popularność?

Fakt, że WooCoommerce jest „zaledwie” pluginem systemu WordPress działa na jego korzyść. Nie od dziś wiadomo, że WordPress jest najpopularniejszym systemem CMS, wokół którego powstała ogromna społeczność chętnie pomagająca rozwiązać powstające problemy, tworząca zarówno darmowe jak i płatne szablony, a także wiele rozwiązań w postaci wtyczek, dzięki którym możemy za darmo, bądź ponosząc niewielkie koszty dostosować sklep do potrzeb naszych jak i klientów. Kolejnym elementem, który pozytywnie wpływa na popularność WooCommerce to intuicyjność, prostota oraz wydajność jaką cieszy się zarówno sam WordPress jak i sklepowy plugin. Również osoby kompletnie niewtajemniczone w świat budowania stron za pomocą systemu WordPress z pewnością bez najmniejszych problemów znajdą w sieci usługi developerów, którzy nie tylko przygotują gotowy do użytkowania sklep, ale również wytłumaczą jak należy zarządzać witryną.

Ciekawe rozwiązanie dla małych i średnich

Plugin sklepowy do systemu WordPress z wielu względów jest ciekawym rozwiązaniem dla dopiero rozpoczynających swoją przygodę ze sklepami w sieci. Dlaczego? Otóż poza łatwością obsługi, możemy przy bardzo niewielkich kosztach uruchomić swój sklep. Na co musimy przeznaczyć środki? Z pewnością na domenę oraz hosting, jednak w przeciwieństwie do innych darmowych systemów jak np. Prestashop czy Magento, nasz hosting nie musi posiadać dużej przestrzeni dyskowej, co może znacząco obniżyć koszty uruchomienia sklepu. Zarówno WordPress jak i wtyczka WooCommerce, oraz niezbędne pluginy umożliwiające np. obsługę płatności internetowych są darmowe. Biorąc pod uwagę ceny oprogramowania umożliwiającego prowadzenie sklepów, decydując się na wybór WooCommerce możemy zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy. Oczywiście, darmowe szablony czy wtyczki są w znacznym stopniu okrojone i nie pozwalają na tyle, na ile ich płatne odpowiedniki, ale spełniają swoje podstawowe funkcje.

Wtyczki

O ile w tym wpisie nie będziemy rozważali wyboru szablonu, ponieważ dobór szablonu jest zależny od gustów, a w repozytorium WordPressa znajdziemy znaczącą ilość darmowych szablonów dostosowanych również do WooCommerce, więc każdy znajdzie coś dla siebie, o tyle przedstawimy kilka niezbędnych pluginów, które na pewno przydadzą się przy budowie sklepu opartego o moduł sklepowy w systemie Worpdress. Poniżej rozważymy dwie opcje – uruchomienie sklepu bez dodatkowych nakładów finansowych, czyli niezbędne bezpłatne wtyczki oraz opiszemy kilka płatnych modułów, których instalacja może jeszcze bardziej ułatwić prowadzenie i zarządzanie sklepem.

WooCommerce – niezbędne, darmowe pluginy

Moduł płatności

W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie jakikolwiek sklep internetowy, który nie obsługiwałby najpopularniejszych form płatności. Szanse na odniesienie sukcesu taki sklep miałby znikome, o ile nie zerowe. Obecnie klienci odzwyczaili się od robienia tradycyjnych przelewów bankowych, oraz coraz częściej wybierają płatność z góry, dlatego też należy im dostarczyć przynajmniej kilka popularnych metod płatności. Najpopularniejsze metody płatności odnajdziemy w wtyczkach takich jak tPay czy Przelewy24.

Moduł przesyłki

To drugi z najważniejszych modułów w jakie powinniśmy wyposażyć nasz sklep. Niestety w tym wypadku WooCommerce wypada dość słabo. Z wbudowanych opcji z jakich możemy skorzystać to odbiór osobisty oraz darmowa wysyłka. Z pomocą przychodzą moduły dostępne w repozytorium WordPressa. Niestety jeśli chcielibyśmy skorzystać z oficjalnych usług Poczty Polskiej czy coraz to popularniejszych paczkomatów musimy wybrać płatne wtyczki. Jednak wśród wtyczek odnajdziemy plugin o nazwie: Korporacja Kurierska – Metoda wysyłki dla WooCommerce, który obsługuje oferty firm takich jak: DHL, K-EX, UPS, GLS Zagranica, FedEx, Fedex Zagranica, InPost Paczkomaty, Inpost Kurier, RUCH, InPost Kurier oraz Delta City.

MailPoet WooCommerce Add-on

O tym, że bezpośredni kontakt z klientem jest niezwykle ważny nie trzeba wspominać. Dlatego też warto zaopatrzyć się w moduł pozwalający na rozesłanie klientom mailingu informującego o promocjach, nowej ofercie czy kodach rabatowych na zakupy w sklepie.

WooCommerce Menu Cart

Nie każdy szablon posiada wbudowaną opcję informowania klienta o ilości produktów znajdujących się w koszyku. Niby malutki szczegół, jednak warto przypomnieć klientowi o tym, że dodał coś do koszyka, a cyferka na tle zakupowego wózka doskonale się w tym sprawdza.

WooCommerce Grid / List toggle

Kolejna z wtyczek ingerująca w szablon. W zależności od upodobań klienci wolą przeglądać listę produktów w formie siatki, bądź też listy. Aby potencjalny konsument nie zrezygnował z zakupów w sklepie z powodów niekomfortowego dla niego sposobu prezentacji produktów warto zadbać o różnorodne formy prezentacji produktów, w czym świetnie spisze się wtyczka WooCommerce Grid / List toggle.

Płatne rozwiązania

Przedostatnia część tego wpisu przeznaczona jest płatnym pluginom przeznaczonym dla systemu WooCommerce, których zadaniem jest znaczne ułatwienie prowadzenia sklepu.

Table Rate Shipping for WooCommerce

Dodatek ten przyda się głównie jeśli prowadzimy witrynę multiregionalną. Wtyczka pozwala na ustawienie indywidualnych dla każdego kraju stref wysyłki, oraz pozwala na uzależnienie ceny od wagi czy rozmiaru paczki. Najtańsza wersja tej wtyczki to koszt 25 dolarów, najdroższa 299.

Faktury WooCommerce

Wtyczka szczególnie przydatna, jeśli naszymi klientami są firmy. Pozwala na wystawienie faktury VAT w bardzo łatwy sposób bezpośrednio z panelu zarządzania sklepem.

PayU

Jedna z najpopularniejszych metod płatności dostępna jest również w systemie WooCommerce jako płatny plugin. Niestety za korzystanie z tej wtyczki przyjdzie nam zapłacić całkiem sporo – blisko 80 dolarów.

InPost, Poczta Polska

Jak wspominaliśmy już wcześniej te dwie wtyczki są płatne – jeśli zechcemy, aby nasz sklep posiadał zintegrowane usługi z tymi oferowanymi przez Pocztę Polską czy Inpost przyjdzie nam zapłacić po 199 zł za każdą z wtyczek. Są to jednak dwie z najczęściej wybieranych form płatności, więc może warto rozważyć poniesienie takich kosztów.

Wady

Jak wiadomo każdy system ma swoje wady – ma je i WooCommerce. Za największą z nich można uznać jego zaletę – czyli fakt, że jest oparty na Wordpresie. Dlaczego to jest wada? Skrypt cieszy się ogromną popularnością nie tylko wśród użytkowników, ale i wśród hakerów, przez co sklep może być narażony na częste ataki. Nie jest również tajemnicą, że zarówno sam system, jak i pluginy do niego są często aktualizowane i niestety trzeba robić to ręcznie, a same aktualizacje WordPressa mogą powodować błędy w funkcjonalności poszczególnych wtyczek, gdy autorzy nie zdążą ich przystosować do nowej wersji przed publikacją nowej wersji systemu. Korzystając z gotowych szablonów nie możemy być pewni czy zostaną one przystosowane do nowych aktualizacji, a jeśli nie potrafimy kodować, może to oznaczać konieczność współpracy z programistą, co na pewno będzie generowało dodatkowe koszty. Czy na Woocommerce można uruchomić duży sklep, zawierający kilkaset czy tysięcy produktów? Można, aczkolwiek płynność działania sklepu z taką ilością produktów będzie pozostawiać wiele do życzenia, a obsługa kilkudziesięciu czy kilkuset zamówień przez panel zarządzania jest bardzo skomplikowana.

Jak widać chcąc uruchomić sklep działający na platformie WooCommerce nie potrzeba dużego budżetu. Jednak, jeśli ten sklep ma być w pełni zintegrowany z systemami płatności, ma obsługiwać kilku dostawców towaru czy jego działanie ma być możliwie jak najbardziej zautomatyzowane, to wiąże się to wszystko z niemałymi kosztami. Autorzy pluginów doskonale zdają sobie sprawę z popularności skryptu i mogą pozwolić sobie na dyktowanie wysokich cen. W związku z powyższym decydując się na otwarcie sklepu, warto jednak rozważyć wybór dedykowanej platformy sklepowej, która wszystkie niezbędne funkcje będzie oferowała już na starcie.

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “Woocommerce – darmowa platforma dla małych i średnich sklepów”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Damian Kałka

Damian Kałka

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!