Blog Traffic Trends
search bar with funny keys, researching about the best keywords to success

Zostań blogerem – Międzynarodowy Dzień Bloga

Najbardziej znany blog, który zapoczątkował erę prowadzenia swojej strony internetowej?

Blog Doogie Howsera z serialu o nastoletnim lekarzu, który emitowany był w latach 1989-1994. Bohater po każdym dniu siadał do swojego IBMa i zapisywał, co ciekawego wydarzyło się w danym odcinku.

Najbardziej znany polski bloger?

Kominek, który pokazał innym, że i tu można.

Najbardziej nieznana firma od blogów?

Automattic, firma, która odpowiedzialna jest za system WordPress, który w tej chwili odpowiada za około 25% stron www w Internecie i jest używany przez ponad 60 milionów osób.

Dzień Bloga

Dziś, tj. 31 sierpnia, obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bloga, który jest idealną okazją do tego, aby wymienić największe zalety regularnego pisania.

Skupmy się na blogach firmowych i takich przeznaczonych celom biznesowym. Blogi prywatne to zupełnie inna kategoria, w której odnajdziemy milion różnych motywacji, zalet i korzyści.

Dla firmy, biznesu, profesjonalisty, osoby publicznej czy celebryty blog to idealne narzędzie do komunikacji z otoczeniem. Jest to własne medium, w którym możesz posługiwać się tekstem, obrazem, filmem, czy dźwiękiem po to, aby budować relację z osobami zainteresowanymi Twoją marką.

Blog umożliwia Ci dowolne kształtowanie rzeczywistości, którą serwujesz odbiorcy. Masz możliwość pokazania się „od kuchni”, możesz kreować profesjonalny wizerunek lub wręcz przeciwnie, zejść „do ludzi” i zmiękczyć swój obraz.

To także idealna opcja na pokazanie oferty w akcji, w ruchu – unboxingi, testy, porównania, opinie, recenzje, relacje, to tematy idealne i bliskie twórczości blogosfery.

Jóźwik Paweł

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy