Od kilku dni przed naszą agencją stoi kolejne ciekawe zadanie. Wraz z ogólnoświatową marką LYCRA® oraz jej polskim partnerem, marką Gatta, organizujemy bardzo rozbudowany i nie mniej atrakcyjny konkurs pod nazwą #LegfieLove.
Nie jest to pierwszy konkurs, który organizujemy w mediach społecznościowych. Na koncie mamy ich kilkadziesiąt, o czym mogliście przeczytać kilka wpisów wcześniej. Bez wątpienia jest to jednak największa operacja konkursowa jaką mamy okazję poprowadzić. O co chodzi?
Zrób zdjęcie nóg i leć do Australii!
Wystarczy, że uczestnik konkursu wgra do specjalnej aplikacji #legfie, czyli zdjęcie swoich nóg ubranych w dowolny produkt pończoszniczy (pończochy, rajstopy, legginsy) i zbierze 15 głosów. Tym samym znajdzie się w drugim etapie, w którym trzyosobowe jury wybierze zwycięzców. Do wygrania jest tygodniowa wycieczka do Australii, weekend na Ibizie oraz roczny zapas produktów marki Gatta. Warto zawalczyć!
Dla nas jednak ciekawsza jest synchronizacja wielu kanałów promocji. Kampania reklamowa, video, blogosfera, ale przede wszystkim social media z okazją do sprawdzenia nowych narzędzi, takich jak Snapchat. Dzięki uprzejmości marki LYCRA® oraz Gatta, o efektach naszej pracy będziecie mogli przeczytać w okolicznościowym case study kilka dni po zakończeniu akcji.
Póki co, wszystkich serdecznie zapraszamy do obserwowania fan page'a Gatta oraz do wzięcia udziału w konkursie klikając tutaj!