Mobile Menu
Social Media, szachy

Działamy nie tylko na jednym froncie!

Własne miejsce na rynku to cel dla wielu marek i firm, które szukają stałego źródła dochodu. Często decydując się na prowadzenie biznesu w niszy, właściciele firm nie zdają sobie sprawy, że wysokiej jakości produkty to nie wszystko. W dzisiejszych czasach bez odpowiedniego doboru kanałów sprzedażowych, zasięgowych i relacyjnych oraz ich właściwego uzupełniania się — ciężko mówić o skutecznych działaniach.

W Traffic Trends nie boimy się wyzwań! Wśród ponad 40 fan page’y, które obecnie obsługujemy, można znaleźć profile o bardzo nietypowej tematyce. Przykładów nie musicie szukać daleko, ponieważ dziś opowiemy Wam co nieco o naszych działaniach dla dwóch nietypowych klientów, czyli: sklepu Sortmund sprzedającego asortyment dla służb mundurowych oraz sklepu Punta z profesjonalnymi narzędziami do obróbki drewna.

Niszowe treści na drodze do popularności

Social Media

Żaden fan page nie zdobędzie odpowiednich wyników bez treści, które zainteresują grupę docelową. Naszym codziennym zadaniem w dziale Social Media, jest właśnie ciągłe poszukiwanie nowych źródeł i dokształcanie się w tematyce, wokół której obraca się Twoja działalność.

W działaniach na Facebooku zawsze stosujemy płatną promocję skupioną na konkretnej grupie. Dzięki temu publikowane materiały mają szansę stać się popularne w grupie odbiorców, którzy mogą stać się Twoimi klientami. W ten sposób pokazujesz obecnym i przyszłym klientom, że znasz się na rzeczy i w przyszłości polecając im konkretny produkt - nie próbujesz ich oszukać.

Grupa odbiorców Facebook Grupa odbiorców Facebook

“Gdy jesteś w Rzymie — zachowuj się jak Rzymianin”

gladiator

Powierzając nam tak ważny aspekt, jakim jest komunikacja, nasi klienci często mają obawy, iż nie będziemy w stanie zrozumieć zasad panujących w branży, nietypowych nazw czy problemów, z którymi odbiorcy mogą pojawić się na fan page’u. W końcu popełnienie swoistego faux-pas może być wizerunkowym gwoździem do trumny dla marki kształtującej się na profesjonalistę w niszowej branży. W Traffic Trends staramy się maksymalnie zagłębić w temat na podstawie dostępnych dla nas źródeł, zrozumieć zasady działania danej branży i wykorzystać je w komunikacji, aby zapewnić maksymalnie prawdziwy i spójny wizerunek.

grupa docelowa Facebook

grupa docelowa Facebook

Ważne są dla nas wszelkie materiały od klienta, które mogą nas wprowadzić w świat jego sklepu, a ponadto szukamy również źródeł na własną rękę. Dla najbardziej niepewnych klientów oferujemy oczywiście opcję sprawdzania przed publikacją wszystkich wpisów, a z czasem przejście na samodzielne przez nas publikowanie.

Ważne dla Twoich klientów okazje i święta

balony

W Traffic Trends uważamy, że dużą rolę dla nietypowych marek powinny odgrywać święta, ważne daty i okazje. Śledzimy je na bieżąco i włączmy je do komunikacji. Takie działania mają nie tylko pozytywny wpływ na odbiór marki przez klientów, ale są również idealną okazją do nienachalnej sprzedaży! Rozpoczynając z nami współpracę możesz mieć pewność, że nie przepuścimy żadnej, potencjalnie ważnej daty.

grupa docelowa Facebook
grupa docelowa Facebook

Systematyczny, spójny i realny — idealny harmonogram publikacji

kalendarz

Przygotowanie idealnego harmonogramu to podstawa jeszcze przed rozpoczęciem działań, takich jak optymalizacja profilu społecznościowego, czyli m.in. ujednolicenie kanału social media. Znalezienie tematów, które będą sprawdzać się w komunikacji niszowej marki czasami bywa nie lada wyzwaniem. Dotarcie do nich jest dla nas zaledwie początkiem, a pracą właściwą dostosowanie go do zachowań i preferencji odbiorców.

Harmonogram jest bardzo ważny ze względu na spójność wizerunkową i swego rodzaju zaszczepienie w odbiorcach wiedzy o tym, czego mogą spodziewać się danego dnia na profilu i tym samym zachęcenie ich do odwiedzania go samodzielnie — nie tylko po zobaczeniu reklamy.

Twój sklep na RaDaRze!

radar

Kanały każdej, w tym i Twojej, marki dzielą się na kilka grup, a wypracowanie sukcesu to efekt poświęcenia odpowiedniej dozy uwagi każdemu z nich, nie inaczej jest w przypadku marek niszowych. Prowadzenie fan page’a sklepu na Facebooku to pewność dla Ciebie, że na ścieżce zakupowej klienta, możesz mu zapewnić informacje i obsługę w aż 75% przypadków, kiedy wchodzi w interakcje z Twoją marką. Dlaczego jest to tak ważne?

diagram

25% - Dajesz możliwość odkrycia Twojego sklepu przez nowych klientów! Działania Twoje oraz aktualnie obserwujących profil klientów wpływają na zasięg. Im większy zasięg, tym więcej osób zobaczy opublikowaną przez Ciebie treść.

25% - Tworzysz miejsce, które udowadnia Twoją autentyczność. Uzupełnione, aktualne informacje o Twoim sklepie i posty dotyczące teraźniejszych działań, to idealna forma, dzięki której fan page staje się głębokim kanałem marki. Klienci zapamiętują Cię lepiej.

25% - Kreujesz teren dla klientów do Tworzenia relacji z marką. Recenzje, komentarze klientów pod postami typowo produktowymi i rozmowy na temat oferowanych przez Ciebie przedmiotów zawsze są angażujące i można je wręcz nazwać publiczną obsługą klienta.

Co z pozostałymi 25%? Za nie odpowiada wyłącznie Twój sklep, na którego obsługę zyskujesz więcej czasu, ponieważ to my w Traffic Trends zajmujemy się pozostałymi miejscami, w których znajduje się Twoja marka.

Sklep na Facebooku — jaki jest ostateczny cel?

sklep-na-facebooku

Facebook to miejsce, w którym zdobywasz zasięg, utrzymujesz i zawiązujesz nowe relacje z klientami. Sprzedaż również jest ważnym celem, ale w Social Media - drugoplanowym. Przekazując nam sprawowanie pieczy nad fan page’m Twojego sklepu, należy nastawić się nie tylko na zyski w ilości konwersji.

Obecność na Facebooku to w mniejszym stopniu realne dochody, a w większym świadomość klientów o marce. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało nam, że przyzwyczajenia i sposób, w jaki e-commerce rozwijał się i stale rozwija w Polsce, wytworzyło w polskich klientach ścieżkę zakupową, w której Facebook jest ważnym przystankiem, ale niekoniecznie miejscem, w którym kupują. Koordynacja działań SEO, Social Media oraz kampanii AdWord jest kluczowa, a to wszystko zapewnimy Twojemu sklepowi w Traffic Trends.

Podsumowanie

social-media, pinezki, plan

Zbierając wszystko do jednego miejsca, stanowczo mogę wydać werdykt — promocja na Facebooku niszowych marek i sklepów ma sens. Dzięki możliwościom dotarcia do specyficznych odbiorców pieniądze przeznaczone na reklamowanie się w social media nie są przeznaczane na marne. Ważną sprawą jest współpraca pomiędzy klientem, a agencją i stała komunikacja, bez których nawet największe marki nie byłyby tym, czym są dziś. .

Mamy nadzieję, że nasza wiedza i doświadczenie, zdobyte podczas prowadzenia wielu profili, rozwieje wszystkie ewentualne wątpliwości, a swój biznes śmiało i ochoczo przekażesz pod opiekę Traffic Trends!

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych