Bezpłatna konsultacja

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, czyli jak rozwinąć skrzydła na Allegro Ads?

Kampanie Allegro Ads zdążyły ukorzenić się w świadomości reklamodawców jako doskonałe narzędzie do zwiększania sprzedaży. Reklamy dają możliwość docierania do użytkowników jednej z największych platform sprzedażowych w Polsce, zapewniając przy tym wysoki ROAS. Głównym czynnikiem stojącym za sukcesem Allegro Ads jest fakt, że od samego początku docieramy do użytkowników zainteresowanych zakupem danego produktu.

Jakość czy ilość? Tu nie ma kompromisów

Pomimo swoich niewątpliwych atutów, Allegro Ads pozostaje kanałem niedocenianym, a większość przedsiębiorców podchodzi do reklamy z dużym dystansem, inwestując w nią relatywnie niewielkie sumy. Walka o zaufanie klientów w Allegro Ads odbywa się więc na dwóch płaszczyznach. Jedną z nich jest oczywiście atrakcyjność sklepu i oferty, drugą odpowiednio przygotowane kampanie, z budżetem dobranym do wielkości asortymentu i konkurencyjności produktu. Z tych dwóch warunków, zdał sobie sprawę jeden z naszych Klientów. Postanowił on stale poprawiać jakość swoich ofert, a przy okazji przeznaczył wyższy od przeciętnego budżet na działania reklamowe.

Pieniądze szczęścia nie dają. Pomówmy jednak o możliwościach.

Reklama ofert sponsorowanych Allegro Ads to szybka i efektywna metoda, która pozwala na zwiększenie miesięcznego obrotu. Często jednak się zdarza, że to budżet jest czynnikiem, który najbardziej ogranicza sukces kampanii. W wielu przypadkach jest on zbyt niski, aby pozwolić sobie na rozbicie kampanii na mniejsze części. Wówczas poszczególne grupy reklam szybko wykorzystują przeznaczone środki i przestaną się wyświetlać przed końcem dnia, a inne będąc niedofinansowane, nie mają okazji wyświetlać się tak często, jak powinny. Przy odpowiednim dostosowaniu środków do oferty sytuacja znacznie się zmienia. W omawianym przypadku kampania mogła zostać odpowiednio podzielona, a dzienny budżet w wysokości 630 złotych zagwarantował równomierne wyświetlanie się reklam o każdej porze dnia.

podzial na grupy reklam

Zastosowany podział na grupy reklam w kampanii ofert sponsorowanych Allegro Ads

Przy zastosowanym podziale możliwości optymalizacji kampanii zdecydowanie rosną. Dzięki takiej strukturze możemy dokładnie sprawdzać skuteczność ofert w każdej kategorii i wykluczać te najmniej skuteczne. Paski, które w czasie rzeczywistym pokazują dzienne wydatki dla każdej kategorii produktowej, pozwoliły nam na szybkie i precyzyjne dostosowywanie stawek CPC i budżetów dziennych. Powyższy podział pozwolił nam również skutecznie i trafnie określać słowa wymagane i wykluczające. Systematyczne wykonywanie czynności optymalizacyjnych oraz szersze pole manewru w działaniach, pozwoliło nam poprawiać wyniki z tygodnia na tydzień.

wyniki kampanii oferty sponsorowanej

Wyniki kampanii ofert sponsorowanych Allegro Ads (01.02.2020-30.06.2020)

Dzięki prowadzonym działaniom ROAS kampanii stopniowo wzrasta, aktualnie utrzymując się na poziomie około 2034% w skali miesiąca.

wyniki kampanii ofert sponsorowanych allegro ads

Wyniki kampanii ofert sponsorowanych Allegro Ads (01.06.2020-30.06.2020)

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!