Bezpłatna konsultacja

Dlaczego warto korzystać z technologii Advantage+ - case study Ewimax.pl

Kategoria: Meta Ads

Technologia Advantage+ to zaawansowane narzędzie reklamowe opracowane przez Metę, które wykorzystuje uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do optymalizacji kampanii marketingowych. Główną zaletą tej technologii jest automatyzacja wielu procesów związanych z tworzeniem reklam, ich targetowaniem i optymalizacją. Na stałe weszła już w portfolio Mety, a umiejętne wykorzystanie tej technologii pozwoliło nam na podwojenie zwrotu za reklamy porównując okres styczeń-kwiecień dla naszego klienta Ewimax.pl


Nauka algorytmów

Aby móc w pełni wykorzystać potencjał najnowocześniejszej technologii od Mety, niezbędne jest zapewnienie algorytmom danych, na podstawie których system reklamowy będzie dobierał między innymi grupy odbiorców.

Współpracę z Ewimax rozpoczęliśmy już w 2021 roku i od tego czasu system nie tylko generował przychody, ale także zbierał dane, które mogły zostać wykorzystane. Pomimo faktu, że jako reklamodawcy nie mamy bezpośredniego wglądu w dane klientów, którzy dokonywali konwersji, w Managerze Reklam nic nie ginie. 

Dzięki świetnej, kilkuletniej historii reklamowej na koncie wszelkie automatyzacje zadziałały od razu bardzo dobrze, czego dowodem jest kampania Advantage+, która od momentu uruchomienia pod koniec stycznia 2023 roku do 30 kwietnia 2024 roku wygenerowała 284 transakcje i ROAS na poziomie 4926%!


Maksymalne wykorzystanie katalogu

Do kampanii skierowanych do osób, które nie miały kontaktu z marką, podeszliśmy nieco niestandardowo. Praktycznie w ogóle nie korzystaliśmy z materiałów graficznych. Znaczną większość naszych działań oparliśmy o kampanie korzystające z katalogu - zarówno wśród nowych, jak i powracających użytkowników. Nowym użytkownikom pokazywaliśmy więc produkty, które według algorytmów właśnie będą dla nich odpowiednie - pozwoliliśmy systemowi zautomatyzować działania. Pozwoliło to na ograniczenie liczby przypadkowych dodań do koszyka oraz zwiększenie przychodów także w tej grupie odbiorców.

ROAS i liczba dodań do koszyka kampanii skierowanych do nowych użytkowników w okresie 1.01-30.04.2024 z porównaniem do tego samego okresu w 2023 roku

Sprawny remarketing

Nie ma dobrego lejka sprzedażowego bez kampanii remarketingowej, której oczywiście nie zabrakło w kampaniach prowadzonych przez nas dla Ewimax. Wykorzystaliśmy kampanię z celem Sprzedaż (katalog), w której produkty automatycznie dostosowywane są do tego, co odbiorca reklamy oglądał już na stronie. Efektem jest ROAS kampanii remarketingowej na poziomie 6626% w okresie styczeń-kwiecień 2024:


Warto też wspomnieć, że najlepiej konwertującym zestawem reklam w remarketingu okazał się ten skierowany do osób, które jedynie wyświetliły produkty, ale nie dodały ich do koszyka, co tylko dowodzi, że czasem warto postawić na testowanie niestandardowych rozwiązań:



Inne miejsca, w których wykorzystaliśmy technologię Advantage+

Poza wykorzystaniem technologii Advantage+ w targetowaniu i doborze produktów, wykorzystaliśmy także inne zasoby Mety, które umożliwiają automatyzację.

Umiejscowienia Advantage+ pozwoliły na rozdysponowanie budżetu na umiejscowienia, w których według systemu reklamowego osiągnięte zostaną najlepsze wyniki. Oczywiście stale monitorujemy skuteczność poszczególnych umiejscowień, aby mieć pewność, że system rzeczywiście dobrze wydaje środki.

Materiały reklamowe Advantage+ umożliwiły nam uatrakcyjnienie reklam poprzez dodanie nakładek z ceną, dodanie muzyki w relacjach i rolkach lub też dodanie możliwości automatycznej wymiany reklam karuzelowych na kolekcje przy wyświetlaniu ich osobom, które częściej podejmują interakcje z tymi drugimi.

Podsumowanie

Wykorzystanie technologii Advantage+ w naszej współpracy z Ewimax pokazało, jak zaawansowane narzędzia AI mogą transformować wyniki kampanii reklamowych. Jeśli szukasz partnera, który nie tylko zastosuje najnowsze technologie, ale także dostosuje strategie do specyfiki Twojego biznesu, generując wysokie wyniki, zachęcamy do współpracy z nami. Nasze podejście, oparte na danych i ciągłej optymalizacji to klucz do sukcesu i maksymalizacji Twojego zwrotu z inwestycji w reklamy.


Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!