Elektryzujący ROAS w sklepie z elektroniką na Allegro!

Kampanie reklamowe | 2 min czytania

Elektryzujący ROAS w sklepie z elektroniką na Allegro!

Na początku maja nawiązaliśmy współpracę z Klientem, który zajmuje się sprzedażą elektroniki w serwisie aukcyjnym Allegro. Najważniejszy zadaniem na początku tworzenia każdej kampanii jest wybór odpowiedniej struktury - kampanii, grup reklam i reklamowanych w nich ofert. W przypadku tego Klienta nie było to łatwym zadaniem, ponieważ konto posiada ponad 18 000 ofert.

Pierwsze efekty

Reklama od samego początku generowała zadowalający przychód. Pierwszy miesiąc zakończyliśmy z wynikiem 2163% ROAS oraz przychodem wysokości 26 901 zł.

oI8ad.jpeg

Dobre wyniki na początku współpracy oznaczają przede wszystkim tyle, że można je jeszcze podkręcić, dlatego przystąpiliśmy do dalszych analiz i prac optymalizacyjnych.

Ponieważ dysponowaliśmy ograniczonymi środkami reklamowymi, kluczem do wysokiej wartości sprzedaży oraz zwrotu z inwestycji było odpowiednie rozdysponowanie budżetu. Znalezienie ofert, które się sprzedają oraz wykluczanie z reklamowania tych generujących wyłącznie koszt to tylko połowa sukcesu. Ważną rolą jest również odpowiednia analiza i regulacja stawek maks. CPC oraz wysokość budżetów dziennych grup reklam.

Optymalizacja za optymalizacją...

Po wielu systematycznych optymalizacjach konto z miesiąca na miesiąc generowało coraz większy przychód oraz ROAS.

GuSRz.jpeg

We wrześniu udało się osiągnąć poziom 8 303% ROAS i wartość sprzedaży na poziomie 191 971,81 zł!

RTCQI.jpeg

Przyjęcie odpowiedniej strategii oraz wprowadzania konsekwentnych optymalizacji poskutkowało wygenerowaniem rekordowej wartości sprzedaży - 416 263,64 zł w niecałe 6 miesięcy.

wUFwZ.jpeg

Ważne

Musimy zaznaczyć, że bardzo duży wpływ na skuteczność i osiągane wyniki kampanii ma sama jakość konta Allegro. Na kondycję i atrakcyjność konta składają się między innymi: oceny, komentarze, status sprzedawcy. Niezbędna jest także odpowiednia budowa tytułów oraz opisów ofert i produktów. Nie można też oczywiście zapomnieć o atrakcyjności cen produktów w kategoriach, które są najistotniejsze dla Klienta. Dopiero wszystkie powyższe elementy w połączeniu z odpowiednim przygotowaniem i prowadzeniem kampanii mogą zapewnić sukces.

Chcesz zwiększyć swój przychód na Allegro?

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!