Bezpłatna konsultacja

Frazy lokalne wbijamy od ręki, na pozostałe trzeba poczekać 2 miesiące

W ramach wstępu

Żeby nie było tak różowo, iż wbijamy od ręki wszystkie lokalne, małe wyjaśnienie na początku: wszystko zależy od wielu czynników, które ostatecznie mają wpływ na końcowy efekt działań. Historia domeny i jej dotychczasowe działania, trudność wybranych zapytań, możliwości, jakie daje nam platforma, pod kątem wprowadzania poprawek czy nawet współpraca z właścicielem serwisu. To wszystko należy brać pod uwagę, gdyż nie zawsze jest tak różowo, jak mógłby twierdzić poniższy przypadek. Niemniej jednak – nie jest to także odosobniony przypadek i w żadnym wypadku nie jest on jednorazową sytuacją.

Rzeczone „lokalsy”, o których mowa w tytule:
– PALARNIA KAWY WARSZAWA: pozycja startowa -> 39; aktualna pozycja -> 2

I pozostałe:
– KAWA ŚWIEŻO PALONA: pozycja startowa -> poza 100; aktualna pozycja -> 3

frazy-lokalne-wbijamy-790x332.png

Mało konkurencyjne? Być może.

Ale nie można zapominać również o takich frazach, ponieważ mogą one mieć wpływ na te bardziej konkurencyjne, a dla niektórych firm tak specyficzne frazy są kluczowymi w biznesie.

I w zasadzie na tym mógłbym zakończyć, bo takie efekty udało się uzyskać w nieco ponad dwa miesiące od wystartowania usługi. Domena bardzo świeża, istniejąca od października.Te dwa miesiące przyczyniły się do ponad czterokrotnego wzrostu widoczności fraz w Top10.

Działania?

Dostosowanie do najważniejszych wytycznych zawartych w podręczniku dla webmasterów Google, czyli wykonanie audytu i ocena kondycji strony na początku współpracy, z późniejszym wdrożeniem zaleceń, zawierającymi się między innymi w takich działaniach jak:

  • unikalne title oraz description
  • dostosowanie nagłówków H1
  • dodanie unikalnych opisów kategorii
  • modyfikacja nazw produktów
  • uzupełnienie lub dostosowanie atrybutów alt na grafikach

a w drugiej fazie rozpoczęcie linkowania dopasowanego kontekstowo, a także działania skupione na rynku lokalnym (ze względu na miasto Warszawa, zawartym w jednej z pozycjonowanych fraz), które przyniosło powyższe efekty.

I to tyle. Tylko i aż, bo całość w początkowej fazie rozwoju opierała się głównie na zoptymalizowaniu całej strony pod kątem wytycznych SEO, które wyznajemy w Traffic Trends. I cokolwiek może mówić Ci jakikolwiek specjalista SEO – czy są to dobre zmiany, czy mało istotne – ich wprowadzenie może mieć niekiedy ogromne znaczenie.

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!